Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Coc on kaatunut ja töissä alko kahvitaukokin just!! Mitä mä nyt muka teen kahvinjuonnin lomassa?!

Pahimmassa tapauksessa joudut harrastamaan sosiaalista kanssakäymistä.

Iteltä löytyy kuvia TH6:sen ajoilta:

tedenara.jpg
 
No aika vähän tuossa mitään oli jos ei oo TH10...

Herot ainoat, muuta ei edes heru alemmilla TH tasoille. Ois nyt voinu ees Pekan nelosupin siirtää th9...

No näillä mennään, mutta en minä näistä loistavia saa vaikka miten yrittäisin.
 
Mut hyviä juttuja muuten esim. basen kopiointi cw:hen yhellä napilla, hyökätessä kun etsii kylää ni sen voi venyttää siihen koko näytölle eikä zoomaile itestään vaikka hakkaa nextiä ja ansojen viritys th:sta.
 
Oisikohan pakkiksen ykkös klaanissa paikka ahkeralle kakkos klaanin th9 pelaajalle?
Tällä hetkellä lvl78, joka siisonilla hyökkään paljon, gold grab: 176millii ja elixiiri grab on 160 millii. Olen myös aina hyökännyt molemmat hyökkäykset sodassa!
Olisi myös kiva päästä juttelemaan chätissä.
Pelissä nikkinä toimi fazeenerg.
 
Oisikohan pakkiksen ykkös klaanissa paikka ahkeralle kakkos klaanin th9 pelaajalle?
Tällä hetkellä lvl78, joka siisonilla hyökkään paljon, gold grab: 176millii ja elixiiri grab on 160 millii. Olen myös aina hyökännyt molemmat hyökkäykset sodassa!
Olisi myös kiva päästä juttelemaan chätissä.
Pelissä nikkinä toimi fazeenerg.

On tilaa, laita hakua vaan, mainitte vielä että olet täällä siitä sopinut. 2 paikkaa löytyy ja aktiivisia th9 otetaan mielellään vastaan.
 
Ens sodassa ei spellejä käytössä, 10 lv bk, 1lv aq, kolmosen possut ja kolmosen lohet löytyy. Mitä vittua minä teen?
 
^ Hyökkäät pari kertaa, ja hommaat niistä meille 6 tähteä. Toinen hyökeistä mieluiten most heroic attack. Muuta kysyttävää?
 
^ Hyökkäät pari kertaa, ja hommaat niistä meille 6 tähteä. Toinen hyökeistä mieluiten most heroic attack. Muuta kysyttävää?

Aika helpolla päästät kyllä, mutta menkööt tällä kertaa kun tuli luvattua. Seuraavaa ei ihan näin helpolla päästetäkkään. Tää mitään saatanan leikkiä ole!
 
Mitä jos laitettas COC skaba pystyyn? Voittajalle 500gemiä (Eli tilille 4,5euroo rahaa jolla voittaja ostaa geminsä, tai on ostamatta =))

Kilpailu vois olla esim. Paras goldgrab parantaja (otetaan seasonin alussa kaikilta osallistujilta goldgrab arvo ja verrataan kisan lopussa olevaan... eli eniten kultaa lootannu voittaa), tai esim. eniten voitettuja taisteluja seasonissa. tai eniten tuhottuja th.ita TAI mitä porukkanyt haluaa??? ehottakaa jotain ja kuin moni olis messissä? Voin omasta pussista sen 4,5euroo laittaa voittajan tilille. MITÄ MIELTÄ??
 
Eli ens seasonilla GG SKABA voittaja saa 500gemiä (4.5e rahaa)
Jos haluu mukaan niin ilmoittautuu lainaamalla tätä viestiä ja kertoo coc nik ja että on mukana.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom