Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
DrNo ilmeisesti kicattiin kakkosesta olettaen, että ykkösessä olis tilaa. Artelolle kuitenkin luvattu tuo paikka pitää.

Nyt olisi sitten hyvä tsäännsi jonkun passiivisemman pelurin siirtyä kakkosklaaniin ykkösestä oman päätöksen voimin. Otetaan mieluummin niitä aktiivisia pelaajia ykkösklaaniin, joille se nopea cc joukkojen saatavuus on iso hyöty. Jos kerran tai pari päivässä käy raidaamassa/kyselee deffajoukkoja on se kakkosklaani varmasti parempi vaihtoehto.

Varsinkin jos Gold Grab achista ei ole otettu edes 3 tähteä, pelattu on useampi kuukausi ja voitetut matsit näyttää profiilissa alle 500 kuulut luultavammin tähän ns. Passiivisempaan porukkaan.

Jos siis tunnistit itsesi kuvauksesta, arvostamme päätöstäsi siirtyä rennommille vesille kakkos- tai juuri julkistettuun kolmosklaaniin. Muutama on jo ykkösklaanista näin tehnyt ja rispektit heille tästä. Ykkösklaanin aktiivinen ja kaverillisesti kilpailullinen klaanihenki on omiaan lisäämään aktiivisten pelaajien motivaatiota ennestään.

Kolmosklaanin leader ja muut jäsenet olivat suhteellisen passiivisia joten perustettiin uusi kolmosklaani, jonka vetäjänä latelampaan tai laihalohdun altti account. Sinne siis saa siirtyä edellisestä kolmosesta pelailemaan.

Vastaavaisuudessa, kun ykkösestä vapautuu paikka täytyy vertailla muiden klaanien jäsenien gold grab, voitettujen matsien määrä, lvl ja kuinka monta puskaa clearattu-achievementin tuloksia, joista nähdään aika selvästi se aktiivisuuden taso. Paljon parempi vaihtoehto on ottaa se 60 lvl himoraidaaja kuin suurimman levelin omaava kaveri, saattaa meinaan se korkeempilevuinen olla juurikin tätä passiivista porukkaa, joka ei hyödy taas em. Ykkösklaanin hyödyistä niin paljon kuin se aktiivisempi tyyppi.

Typoja voi olla, luurilla tarinoitu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä voin astua ykkösestä sivuun aktiivisempien tieltä. Ite kerkiin just aamusella ennen duuniin menoa yhen raidin tehdä, duunin jälkeen se toinen ja illalla hyvällä tuurilla kaksi. Lomatkin alkanee joskus heinäkuussakin, niin meno sen kuin hiipuu vaan.

Elikäs Robert Lee olis coc nicki. Vitun hyvä porukkaa ja hyvää läppää chätissä koko ajan, vaikka podareita oottekin :D
 
Mut näköjään potkittiin pihalle tosta kakkosklaanista. Mikähän mahtoi olla syy? Paska huumori? Nimimerkki DrNo.

Lue meikäläisen ylempi postaus. Siinä kriteerit, joilla aateltiin nottaparempi paikka olis ykkösessä.

Aina on joku järkeenkäypä syy, kun joku mennään kickaamaan.
 
Minä voin astua ykkösestä sivuun aktiivisempien tieltä. Ite kerkiin just aamusella ennen duuniin menoa yhen raidin tehdä, duunin jälkeen se toinen ja illalla hyvällä tuurilla kaksi. Lomatkin alkanee joskus heinäkuussakin, niin meno sen kuin hiipuu vaan.

Elikäs Robert Lee olis coc nicki. Vitun hyvä porukkaa ja hyvää läppää chätissä koko ajan, vaikka podareita oottekin :D

Näin sitä pitää! Ei se mikään lopullinen asia oo ykkösestä lähtee. Takaisim pääsee jos intoa riittää tai tulevaisuudessa jos saadaan esim. Klaanien välistä chattia supercelliltä niin ei mitään väliä missä klaanissa on :)
 
Pääsen rekkaamaan vasta illalla kakkostilille kun on pojan padissa. Siellä on kova meisinki kun olen vielä yksinäni, yllättäen jaan co-leadereitä ja eldereitä tarmolla.
 
Minä voin astua ykkösestä sivuun aktiivisempien tieltä. Ite kerkiin just aamusella ennen duuniin menoa yhen raidin tehdä, duunin jälkeen se toinen ja illalla hyvällä tuurilla kaksi. Lomatkin alkanee joskus heinäkuussakin, niin meno sen kuin hiipuu vaan.

Elikäs Robert Lee olis coc nicki. Vitun hyvä porukkaa ja hyvää läppää chätissä koko ajan, vaikka podareita oottekin :D

Bodareita? Hahahahaha, tavallinen saliläski joka ei oo jaksanu salilla käydä pariin kuukauteen kertaakaan.

On siellä toki oikeita bodareita ja kovia voimanostajiakin, mutta ei nyt ihan sentään bodareita kaikki olla.

Hyvä vaan kun ei niin ei ihan pelkkää treenijuttua chatissa ole. Mukavasti siellä läppä lentää ja naureskellaan omille mokailuille ja retostellaan isoilla looteilla.

Eilen tuli oma de enkka, 4200-4300 haarukassa, en nyt muista tarkkaan lukua.
 
Joo eli meikälle kävi ykkös accolle sama mikä kakkoselle eli saa poistaa nikkerin ykkösklaanista. Olin linkannu Facebookin sinne ja se ei sieltä suostunut palauttaa kylää enää. Eli alusta lähetää.
 
Ois pienoinen probleema mun cw sodan kannalta, tää mun laite ei tallenna hyökkejä. eilen 2x hyökkäsin GoWiPe numero 34 kylää sain 2 tähtee ja toisen johonkin alemmas, molemmista 2 tähtee, ja kukaan muu ei ole vielä tähtiä niistä ottannut, mutta sittenkun palaa valikkoon mistä voi selailla muita kyliä ja ylhäällä näkyy bonukset, mulla näkyy 0 ja hyökkejä jäljellä 2. Tosi rassaavaa, ja aikaisemmissakin sodissa näin on käynyt mutta mä oon joskus sen hyökin saanu tallentumaa, nyt en ollenkaan. Elikkä mä en enää hyökkää ollenkaa cw sodissa tän ongelman takia koska mä en saa mitää bonuksia korvaamaan joukkojen kustannuksia, yritetty on, mutta eipä voi mitään. Muuten olen aktiivinen ja donaan paljon enkä mielelläni vaihda kakkoseen koska ykkösessä hyvää porukkaa.
 
Jeps, eli allekirjottanut (robert lee) hyppäs ulos ykkösestä. Jään kaipaamaan levotonta keskustelua, kuten eilen illalla :hyper: Mikäs kakkosessa on meno, entä kolmosessa, inviteä odottelemassa...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom