SUPERCARB 1kg -40%

Cla??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iitu
  • Aloitettu Aloitettu
heippa!
mä oon miettinyt jo pitemmän aikaa alottaa CLA kuurin, mutta koska sen toimivuus on kulemma vähän niin ja näin ja koska omat rahavarainnotkin on vähän niin ja näin, niin CLA on saanut odottaa.
siis, mitä kokemuksia/tietoa muilla on kyseisestä aineesta? kannattaisiko kokeilla? vai marssinko suosiolla vaatekauppaan ja laittaa rahani suosiolla uusiin farkkuihin?:confused:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
suattaapa olla ja toisaalta suattaa olla olematta...

Mä söin cla:ta muutaman kuukauden, enkä huomannut mitään eroa, en syödessä, enkä lopetettuani. Joillakin se saattaa toimia, joillakin ei. Mun mielestä se ei ollut hintansa väärtti. Eli, sijoita rahasi mieluummin oikeaoppiseen ruokavalioon, tai jos sellainen on jo, niin hanki hemmetissä mieluummin ne uudet farkut :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
niinpä

Mä olen kokeillut myös CLAta ja diet fuelia. En käytä niitä nyt koska en vakuuttunut tuloksista. Mielenkiintoista on se, että on monia CLA valmisteita ja ne sisältävätkin hyvin erilaisen määrän sitä CLAta! Muistaakseni Tutti-Frutissa oli eniten, n. 80% ja jossakin muussa jopa vaan 35%. Vuosi sittenkö se oli kun lehdissä oli niistä paljon juttua ja vertailuja.
Monestihan CLAn käyttö yhdistetään kurinalaiseen ruokavalioon ja runsaaseen urheiluun laihdutusmielessä, tuloksia varmasti tuleekin mutta kuinka suuri osa on CLAn ansiota, sitähän on tosi vaikea arvioida.
Voithan sä tässä vaiheessa ostaa ne farkut ja myöhemmin jos on ylimääräistä rahaa, kokeilla itse miten ne sulla toimii.

Mulla laski keväällä 2 kk:n cla-kuurin aikana rasvaprossa 4 pykälää. Mutta kuten sanottu, rasvaprossan mittaukset on mitä on (mittaus tosin tehtiin 3 kertaa kevään aikana samalla menetelmällä). Ruokavalioni oli kyllä keväällä hieman hunningolla.

Suositut

Back
Ylös Bottom