Civilization V

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Meikä on ihan hätää kärsimässä noitten barbaarien kanssa. Jumalauta niitä tulee koko ajan hirveinä aaltoina suoraan pääkaupungin liepeille.

Barbaareja varten kannattaa avata Honor - policy tree. Ottaa sen auki vaan, ellei muuten aio olla sotia paljon aikaisessa vaiheessa peliä.

Nyt on jonkin aikaa pelattu Brave New World:ia. Muutamia huomioita.

- Kauppareitit ja turismi vaatii aika paljon mikromanagerointia. Tosin turismin voi unohtaa samantien jos unohtaa Cultural Victoryn. Käyttää vaan Great People:t suoraan kulttuuriin tai Golden Age:ihin.
- Barbaareja sikiää vielä enemmän.
- Diplomatic Victory aivan liian helppo saavuttaa muihin voittoihin verrattuna. Tulee välillä melkein vahingossa. Varsinkin jos pyrkii Scientific Victoryyn, niin tämän mahdollisuus voi avautua puolivahingossa paljon aiemmin. Aiemmin kun on edes yhtä Spaceship Technologya keksinyt.... Kannattaa ehkä ottaa pois päältä. World Congress:sta ja City State:ista saa muutenkin hyvät bonarit.

Ihan hyvä laajennus. Venetsialla on hauska pelata, kun tulee erilainen peli ja tota Diplomatic Victorya ei sillä kannata tavoitella.

Kukaan tälllä pelaillu Civ 6:sta? Se julkastiin tossa joitain päiviä sitten. Olen noissa muissakin pelaillut deityä vastaan, mutta nyt kun pelas taas uutta versiota, niin sai vähäsen kyllä gridailla noita alotuksia, että saa sellasen millä voittaa. Ihan hyvä peli, mutta nyt kun ton sai voitettua niin ei ihan heti jaksa uuttaa alottaa enään.

Mä oon pelaillut. Yksi asia tossa suunnattomasti vituttaa ku taso nousee. Kartalla ei ole muita kuin apostoleja ja missionaryjä, ei pääse ees ohi omilla joukoilla :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom