Cityrotat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mä varmaan laittaisin taloyhtiön ilmoitustaululle lapun asiasta ja soittaisin jo tänään sille isännöitsijälle enkä jäisi odottelemaan. Huoltofirmalle soittaminen ei välttämättä kauheasti auta, kun nekin taitavat tarvita sen luvan isännöitsijältä/taloyhtiön hallitukselta. Ainakin yhdessä edellisessä kämpässä talon myrkytyksestä (faaraomuurahaisia) asiasta päätti hallitus.

Mua muuten eilen illalla vähän jänskätti käydä veskissä...

Oon soitellut juu joka paikkaan ja painottanut kuinka järkyttynyt olen ja käytännössä koditon. Vaan ei kuulu mitään isännöitsijän tai kiinteistöhuollon suunnasta!
Seuraavaksi soitankin tuholaistorjujalle: http://www.tuholaistorjunta.com/
Ehkä sit alkaa tapahtuun jotain..:whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Soita suoraan sinne Helsingin kaupungin terveystarkastajalle, jos ei ala tapahtumaan mitään isännöitsijän toimesta. Tosi asia on kait se, että ei se tuholaistorjuja saa aikaan yhtään mitään pelkästään teidän asunnossa, vaan koko taloyhtiö pitää myrkyttää. Se lappu sinne alakertaan voisi saada muissakin asukkaissa vauhtia ja sen jälkeen ehkä isännöitsijässä.

Mun käy vähän sääliksi sua (oikeesti)... "Hei, olen Inkeri - vailla vakinaista".

Myrkyttämisessä on vaan se ongelma, että se/ne myrkytetyt elukat saattaa mennä tavoittamattomaan paikkaan heittämään lusikkaa nurkkaan. Kiva kun mätänevä ruumis haisee kämpän seinän välissä kuukausia.

Ainakin tuolla sivustoilla käsketään kaataamaan kaikki asunnon kemikaalit sinne putkeen. Alkaen ruokasoodasta, piparminttuöljystä ja etikasta aina valkaisuaineisiin ja putkirunkkareihin. En sitte tiedä toimiiko.
Kaikkein suurinta nautintoa kyllä saattaa olla se metsästämisen tuoma jännitys ja kaadon ilo.
Voit sitte juoda aamukahvia pöntöllä nuotion ääressä, rotta suolestettuna ja kuusenhavu lakissa.

Hehe, minusta tuntuu, että Mike on jopa innoissaan noista rotista kylppärissä. :)

Toivotaan, ettei Espoossa ole kys. ongelmaa. Kyllä harmittaisi uuteen asuntoon muutto vain huomatakseen, ettei paskalla voi käydä ilman kasseja noukkivia rottia.

Laita siihen lattiakaivon päälle sellanen sähkökärpäslätkä ja paina nappi pohjaan vaikka teipillä ja jää kuuntelemaan..

Kokeilin tuota itikoita vastaan, lopputuloksena kuollut sähkökärpäslätkä, ei vissiin komponentit kestä jatkuvaa kuormitusta. No halpojahan noi on niin ei niin haittaa.

Myrkyttämisessä on vaan se ongelma, että se/ne myrkytetyt elukat saattaa mennä tavoittamattomaan paikkaan heittämään lusikkaa nurkkaan. Kiva kun mätänevä ruumis haisee kämpän seinän välissä kuukausia.

Kokemuksesta voin kertoa, että haju on kauhea!!! :urjo: Sen jälkeen kämpässä ei asu kukaan.

Ne tais olla ulkoavaruudesta tulleita rottia ja nyt Maikkeli elää spiderman maisesti niiden kanssa symbioosissa.

Vittu mitä huoltoyhtiön kaiffareita täällä on. Kellarissa satuin käymään ja siellä on vähän vitun pitkään ollut delanneena hervoton rotta ja pienempi hiiri.

Pistin isännöitsijälle vähän tiukempaa mailia ja seuraavaksi sitten ympäristövirasto jos jumalauta vastikkeen maksulla ei saa raatoja edes ulos.

rotta3.jpg

rotta2.jpg

rotta1.jpg

Teidän täytyy ostaa kissa sinne. Joku kunnon rontti, jolle kelpaa rotatkin. :hyper:

Nii ja rotanloukutkin ovat käypiä. Ei luulisi paljoa vaativan huoltoyhtiön pojilta.

Noin pienelle rotalle kissa vielä pärjää... mutta entäs sitte ku sattuu isompi rotta vastaan?? Ollaan joskus oltu ampumassa niitä kaatiksella, ja voin sanoo, että ne kasvaa kyllä melkeen kissan kokoseks... ei muutaku lyijyä perseelle :D

Ovat kuitenkin kuolleet jo mokomat. :D Kyl semmonen iso kissi ois varmaan toimiva paketti urbaanissakin ympäristössä... Hassulta vaan tuntuu, että jossain Helsingin keskustassa on tommosia ongelmia, ja periferiassa saa olla täysin rauhassa rottien osalta.

Noin pienelle rotalle kissa vielä pärjää... mutta entäs sitte ku sattuu isompi rotta vastaan?? Ollaan joskus oltu ampumassa niitä kaatiksella, ja voin sanoo, että ne kasvaa kyllä melkeen kissan kokoseks... ei muutaku lyijyä perseelle :D

Riippuu kissan luonnosta, kunnon metsästäjäkuningas ei kavahda isoakaan rottaa. Eipä sillä, eläinrääkkäystähän se olisi jos kissan hankkisi vain kellarissa pidettäväksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom