Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ethän sä nyt oikeasti ole loppuunajettua ja ikivanhaa ranskalaista autoa ostamassa sähköherkuilla?
Itse hiljattain koeajoin uuden C5, helvetin mukava ja hiljainen, mutta kestävyys on täysi kysymysmerkki. Kaverin entisessä työsuhde see vitosessa oli enemmän vikoja kuin sun bemarissa. Tais olla vuosimallia -09.Menee vähän off-topic mutta toi täysin uusi C5 on vissiin/kuulemma aika loistava auto ominaisuuksiltaan ja ajettavuudeltaan sekä varustelultaan, ainakin siis yläpään mallit. Maksaakin kyllä mansikoita.
Eikös noissa ole aika hyvä takuukin? Tietty hinnanpudotus patongeissa on aika hurjaa.
C5... Noh hieno auto ja tykkään kovasti mutta turhan monta etupyöränlaakeria, 2xkoiranluuta ja jatkuva automaattilaatikon takkuaminen on vienyt tykkäämisen hieman alas päin. Myös tällä hetkellä taitaa olla aika vaihtaa taakse jousitusosia pienien vuotojen takia.
Itse olen kyllä kovasti tykännyt tästä kakkos koppasesta C5:sta. Ainut ärsyttävä piirre on ollut juuri tuo laatikko. Kylmänä menee vikatilaan herkästi mutta ei aina. Lämpimänä toimii sitten niin kuin pitääkin.
Kuulostaa tosi hyvältä autolta Suomeen. Toimii vain lämpimässä. :jahas: