Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syön pääni jos Silva voittaa uusinnan
Eihän Silva osunu yhtään kunnon osumaa Weidmaniin paria alapotkua lukuun ottamatta, mutta omissa kyllä soi koko ajan.
Näitä kommentteja kun lukee niin luulisi, että Weidman pieksi Silvaa erästä erään.
loppui kun toinen apinoi.
no jos se tuosta paikoiltaan olevaa miestä olisi hutiloinut ohi, niin huhhuh.Tuulimyllyheijarimies
:face:
Jaa että täysin aseeton? :D Ollaanpas nyt rehellisiä,sä väität et Weidman pisti sitä niin dominoivasti tukkaan että sil ei ollu enää mitään aseita edes PYSTYSSÄ?`
Ai oot puhunu Silvan kanssa ja se iha itse kerto että kyrpiinty ja alko tekee virheitä? :D
Silvan tyyliin kuuluu heilua ja spedeillä siel kehässä.Ei kuitenkaan tällä tavalla kun nyt ja se kostautu.Silva ei ois pudonnu ellei se ois roikotellu sitä päätään PISTE.Siin oo mitää Weidmanin tyrmäysvoimasta kyse.
Silva tyrmää Weidmanin rematchissa ja minä sekä Japi vain nauramme.
voitte telakoitua keskenänne ja ihmetellä et miten tässä taas kävi näin
Höpö höpö, kyllä sieltä sitä selitystä tulee siitä huolimatta.
kylkivamma, ylikunto ja käsien roikotus, siinä niitä helppoja tekosyitä
e. ja huono kielitaito "protect yourself at all times" on ilmeisesti niin vaikea ymmärtää?
...Täyttä asiaa...
Weidman näytti ensimmäisessä matsissa olevansa kykeneväinen kaatamaan Silvan. Ei kuitenkaan pidä olettaa, etteikö Silva olisi yhtä lailla kykeneväinen voittamaan Weidmanin.
Ai oot puhunu Silvan kanssa ja se iha itse kerto että kyrpiinty ja alko tekee virheitä? :D
Silvan tyyliin kuuluu heilua ja spedeillä siel kehässä.Ei kuitenkaan tällä tavalla kun nyt ja se kostautu.Silva ei ois pudonnu ellei se ois roikotellu sitä päätään PISTE.Siin oo mitää Weidmanin tyrmäysvoimasta kyse.