Chris Weidman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jm1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Chris weidmanilta kaikenlaista jutustelua. Aikoo siivoilla omaa divisioonaa ensin ja sen jälkeen toivoo ottelua jon jonesin kanssa.

Kyllä weidman tämän vie,kaikki ei vieläkään ymmärrä kaverin potentiaalia.

Ennen kuin näin Cockhold vs Machida matsin olisin ollut samaa mieltä, mutta nyt en enää tiedä. En muista että kukaan olisi nöyryyttänyt Machidaa samalla tavalla. No joo MMAtikka ei toimi jne, mutta varmasti kova matsi tulossa enkä usko että tulee ainakaan helppo voitto Weidmanille. Itse kallistun aavistuksen verran Luken puolelle.

Kyllä weidman tämän vie,kaikki ei vieläkään ymmärrä kaverin potentiaalia.

Kaikki puhuu siitä kuinka Rockhold lopetti Machidan mutta Weidman hävisi eriä sille. Kukaan ei mainitse sitä että Rockhold otti pystyssä hittiä ja matsi olisi voinut päättyä mahdollisesti toisellakin tavalla.
Kukaan ei muistele Belfortin tyrmänneen Rockholdin, koska sehän käytti TRT:tä ja oli muutenkin sellainen onnenkantamoinen. Weidman taas vei matsi melko helposti (Belfort veti suojuksiin 1 rushin mutta Weidmanilla ei ollut siinä kohdassa hätää)
Jos kertoimet näyttää hyviltä niin kyllä laitan roposeni Weidmanille. En silti usko että tästä mitään Ronda VS Holm kaltaista raiskausta tulee.

Kukaan ei mainitse sitä että Rockhold otti pystyssä hittiä ja matsi olisi voinut päättyä mahdollisesti toisellakin tavalla.
Kukaan ei muistele Belfortin tyrmänneen Rockholdin, koska sehän käytti TRT:tä ja oli muutenkin sellainen onnenkantamoinen. Weidman taas vei matsi melko helposti (Belfort veti suojuksiin 1 rushin mutta Weidmanilla ei ollut siinä kohdassa hätää)
No toisaalta ei Rockholdillakaan ollut hätää Lyoto matsissa missään vaiheessa ja Weidman otteli TRTfree-Vitoria vastaan joka ei ollut sama henkilö jonka Rockhold kohtasi..eli kiistämätöntä MMAmatikkaa taas kerran.

Imho helkkari kova matsi tulossa, ainoastaan näkisin että Rockholdilla on "hyvin pieni" etu isompana kaverina ja ehkä pystyarsenaali Weidmainia laajempi. BJJ, paini, cardio jne..näen itse 50/50, eli kokonaisuutena 51/49 oddsit hyväksi Rockholdille.

No toisaalta ei Rockholdillakaan ollut hätää Lyoto matsissa missään vaiheessa ja Weidman otteli TRTfree-Vitoria vastaan joka ei ollut sama henkilö jonka Rockhold kohtasi..eli kiistämätöntä MMAmatikkaa taas kerran.

Imho helkkari kova matsi tulossa, ainoastaan näkisin että Rockholdilla on "hyvin pieni" etu isompana kaverina ja ehkä pystyarsenaali Weidmainia laajempi. BJJ, paini, cardio jne..näen itse 50/50, eli kokonaisuutena 51/49 oddsit hyväksi Rockholdille.

Rockhold näytti Lyoto matsissa ottavan pystyssä kuuppaan, sieltä tuli hyviä vastaiskuja joihin Rockhold ei saanut vastattua. Tätähän ei kuitenkaan kovin kauaa kestänyt koska kun Rockhold sai hiukan onnekkaastikkin matsin mattoon niin homma oli sillä selvä.
Weidmania ei tulla viemään mattoon läheskään yhtä helposti ja Weidmanin mattopeli on varmasti vähintään(oma mielipide, tiedän) Rockholdin tasolla. (Mieluusti katsoisin miesten ottavan K1, Metamoris ja MMA matsit ja paras kolmesta voittaisi parhaan MW tittelin :)
Romero ja Jacare tuo kuitenkin tähän sarjaan mukavan mausteen, ja seuraava haastajakin toivottavasti tulee tästä kaksikosta eikä mistään VITUN rematchista.

Vaikka BJJ:n ja kardion laittaisikin 50/50 niin kyllä vaikea olla laittamatta painia Weidmanille. Weidmanin 100% tdd on ihan kunnioitettava luku, vaikka veikkaankin että tän matsin jälkeen luku ei näytä enää ihan yhtä hyvältä.

En haluis manata tätä mutta jos loukkaantumisia ei tuu niin on ihan pirun kova kortti luvassa, ootan innolla Maian ja Gunnarinki matsia ja toivoisin tyylikästä mattosotaa. Silti 3 vikaa matsia on sellasia että ihan mitä tahansa voi tapahtua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Romero ja Jacare tuo kuitenkin tähän sarjaan mukavan mausteen, ja seuraava haastajakin toivottavasti tulee tästä kaksikosta eikä mistään VITUN rematchista.
Häh, etkö sinä tiedä UFC:ssä nykyinen mestari pitää voittaa 2x putkeen ennen seuraavaa haastajaa? Vain poikkeustapauksissa tätä ei tarvitse tehdä.

....niin tuo on sitten Danan&Lorenzon logiikkaa, joka on sieltä syvältä paitsi pisneksen kannalta katsottuna.

Anderson Silva VS Dan Henderson oli paperilla melko kova.

No jos ihan skill vs skill verrataan niin Weidman-Rockhold on kyllä eri planeetalta. Dan tuli tuohon matsiin vielä tappion kautta.

En usko että Vitor oli Weidmania vastaan vapaa aineista muuta kuin paperilla korkeintaan. Virallista trt hoitoa ei siis saannut, mutta eiköhän tuo jotain nappaillut ja nappailee edelleen.
Jos aineita on käyttänyt 15 vuotiaasta saakka niin tuskin niistä kokonaan pääsee eroon ennen kuin aika jättää.

Jep jep, vai että on Weidman nyt päättänyt jättää kaljottelut suun muut vähemmälle ja sen takia kutistunut merkittävästi tähän matsiin. Ihan sattumalta vain herran eka matsi uuden UFC:n uuden testauspolitiikan alla. Come on, Weidman.

Eiköhän kyse ole kaikesta muusta kuin testauspolitiikasta, tietämättömille voisi sanoa vaikka että iv-ban. Weidman ei ole koskaan mielestäni ollut iso ja lihaksikas,
hieman keskimääräistä isommalla freimillä varustettu ottelija mw:ssä. Weidman kuuluu siihen porukkaan joka paisuu offilla aika reippaasti, järkevämpi tapa on pitää
paino kurissa läpi vuoden niin vältytään tapaus Hendricksiltä.

Veikkaan et Weidman vie ihan sen takia, et mun mielestä Weidmanilla on parempi pystyottelu. Kuten Underdogs tossa jo sano, niin mun mielest esim machida matsissa Rockhold ei ihan täysin vakuuttanu pystyottelunsa osalta. Otti osumia Machidalta kunnes sai matsin mattoon. Totta kai matossa Rockhold on tosi kova ja on ollu mun mielestä jopa osittain vakuuttavampi ku Weidman. Luulen vaan et matto-osaamisella ei tätä matsia ratkasta. Molemmat on sen verran kovia matossa, et mun on vaikee nähä et kumpikaan sais mitään suurta etulyöntiasemaa siellä.

Back
Ylös Bottom