Chris Weidman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jm1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vanhaa kultaa, mutta niin totta.

silvaweidman.png

The Chris! :rock:

Olis mukava nähdä The Chris superottelussa LHW mestaria vastaan esim 2016 alkuun, muttako noita vöitä puolustetaan 1-3x kahteen vuoteen nykyään hyvällä lykyllä, niin menee aina 5 vuotta ennen ku on divari siivottu. huokaus... meh..

Tahdon uskoa, että symppis-Vitor kiertopotkaisee Weidmanin pään yleisöön! TommyToeHoldin videot tehneet minusta Vitorin fanin :D WAR Vitor!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vitorin ja Weidmanin matsi on kyllä yksi mielenkiintoisempia otteluja varmasti tänä vuonna. Toivon Vitorin tyrmäävän! Weidman on siitä jännä ottelija, että se on ainut josta tulee jotenkin paha olo, kun sitä katsoo Amerikanlippuhammassuojineen, amerikanlippuhousuinen, amerikanlippupaitoineen, kävellessään häkkiin amerikanlipun kanssa ja ottelun jälkeen perus "God bless America" jne.. Hyi helvetti!

Toivottavasti Weidman vs Belfort matsti on edes competitive. Jos Vitor on "kunnossa" niin sit olis kyl aika kova ottelu, yksi kovimmista mitä tänä vuonna voi olla.

Today is the start of my camp to defend my title once again and I'm realizing how blessed Iam to be in this situation. I love what I do! God has some big plans for me and I'm excited to see what the future holds.
:dance2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä uskon että Weidman hoitelee post TRT Vitorin parissa erässä.

Kunhan eivät nyt A.Silvaa enää änkisi mestaruusmatsiin jos Diazin hoitelee.

Mä uskon että Weidman hoitelee post TRT Vitorin parissa erässä.

Kunhan eivät nyt A.Silvaa enää änkisi mestaruusmatsiin jos Diazin hoitelee.

Niin, Danahan uhkaili jo sillä, että The Chris vs. Silva 3 tulisi tapahtumaan, kun Silva voittaa Diazin ja Weidman voittaa Vitorin.

En itse usko, että Vitor on joku suupala Chrisille. Vaikka ei aineita enää käytäkään, niin tuskin Vitorin ottelusilmä ja tekniikka on mihinkään kadonnut. Voimatasot varmasti ihan riittävällä tasolla, nopeuspuoli on takuulla kunnossa ja tuskinpa tulee väsähtämäänkään sen pahemmin.

Luulen, että Weidman saattaa vähän aliarvioida Vitoria ja se tulee kostautumaan. Chris on todella tyhmä, jos laittaa kaikki Vitorin saavutukset roinan "piikkiin"!! Heh! :jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom