Nämä oli musta koomisia kuvia, sisko oli näköjään taas kameran kans oikeessa paikassa oikeaan aikaan :lol2: Poseerausopetusta a la Chris Cook... Oli muuten hyviä neuvoja, ens kerralla oon ihan pro! :D
Just tällaisista asioista mielestäni näkee sen miten "tavis" Chris on - ottaa sen ajan näinkin vähäpätöisiin juttuihin, jotka kuitenkin faneille/muille voi olla kovin tärkeitä.
Jos Tarja lukee tätä, niin tiedoksi: Chris oli sanonut Pullalle jo kisan alkaessa että sun pitäisi voittaa overall! Hyvä silmä, eikö
edit: Pakko kertoa tähän väliin vielä yksi tarina... miten kävi tullissa kun Chris pääsi Suomeen. Käveltiin peräkkäin sieltä matkatavarahihnalta ja tullitäti vinkkasi, että pariskunta (ei hitto :D) voisi sieltä tulla tullin puolelle. Mun matkalaukut pengottiin läpi eivätkä millään meinanneet uskoa, että ihan aikuisten oikeasti ne neljä matkalaukkua ei ole täynnä uusia vaatteita (puolet oli täynnä amerikan herkkuja kuten cookiemixiä ja jelloa...

). Noh, toki fiksuina tullivirkailijat alkoi sitten tenttaamaan Chrisiä että "do you have any illegal drugs?". Chris sanoi että ei kyllä ole lääkkeitä. Kyselivät minulta että onkohan hänellä luvattomia aineita mukana, vaikka olin kyllä tehnyt hyvin selväksi ettei mulla ole hajuakaan mitä Chris mahdollisesti toiselta puolelta maailmaa kantaa mukanaan. Ilmeisesti kehonrakentaja ei voi tullivirkailijoiden järjenjuoksun mukaan matkustaa ilman hirveitä roinamääriä, eli virkailijat jankuttivat aikansa ja sitten levittivät kaikki Chrisin matkatavarat pitkin pöytiä. Penkoivat aikansa ja kun ei niitä lääkkeitä kerta löytynyt, niin alkoivat kysellä sitten PTA:n koulutusmateriaaleista ja Chrisin t-paitapinoista joita hän oli tuonut messuja varten. Kuulemma olivat kaupallista tavaraa ja niistä pitäisi maksaa tulli. :jahas: Hitto miten törppöjä voivat suomalaiset olla! Koko ajan nämä älypäät siis puhuivat suomea, eivätkä vaivautuneet Chrisille selittämään englanniksi mikä oli homman nimi. Chris yritti sanoa, ettei hän tiedä minkä arvoisia PTA:n materiaalit ovat, koska häntä vain pyydettiin tuomaan ne PTA:n puolesta Suomeen... ja että ne jaetaan kurssilla ilmaiseksi oppilaille. No, edelleenkään ei riitä, virkailijat olivat oikein v-mäisiä jo tässä vaiheessa ja vittuilivat jopa minulle vaikka mulla ei ollut mitään tekemistä koko asian kanssa

Päätin sitten tässä vaiheessa lähteä etsimään Pauliina Talusta lentoaseman aulasta, hänen piti olla Chrisiä vastassa... sieltähän se Pauliina löytyi ja kaipa he jotenkin selvittivät tuon tullijupakan. Liekö maksoivat pari senttiä per paita niitä tulleja vai kuinka, hohhoh.
Jäi vaan kyllä sellainen fiilis tuosta tullin toiminnasta, että eivätkö yhtään ystävällisemmin olisi voineet toivottaa ulkomaalaista maahan. Mielestäni vittuilu ja vihjailu roinan maahantuomisesta ei oikein anna hyvää kuvaa. :( Tuntui aika paskalta Chrisin puolesta, kiva reissata joku 25h ja saada tuollainen tervetulotoivotus kun vihdoin pääsee koneesta ulos.