CLASSIC PHYSIQUE PRO Chris Bumstead

Ikä
43
Classic Physiquessa tavoitteena on näyttää siltä, miltä mies ihanteellisesti näyttäisi; kuin symmetrisesti koverrettu, balanssissa oleva lihaksikas, komea veistos. Tällä miehellä on ehdottomasti geenit siihen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi omia lemppareita siitä lähtien kun tän jossain IGn feedissä bongasin reilu vuosi sitten. Aivan käsittämätön fysiikka. Balanssi kohdallaan ja tuon vyötärön kapeus on kyllä kova. Itse diggailen myös noista vakuumiposeista. Kanadasta muutenkin kova junnu ikäryhmä kun 2015 lineupissa vierekkäin Bumstead, Cdrobot ja Regan Grimes. Kaikilla lähes täydelliset fysiikat omaan silmään. :)

Jassoo @reenailija näköjään luki mun ajatukset. Mietin nimittäin täysin samaa tässä muutama päivä takaperin.
Sanokaa mun sanoneen, mutta tästä miehestä tullaan lähitulevaisuudessa kruunaamaan uusi Classic Physique Olympia. Enpä olisi ollut kovinkaan yllättynyt, vaikka se olisi tapahtunut jo tänä vuonna, vaikka Ansley olikin todella kova myös ja diggaan muutenkin miehen atleettisen sporttisesta ja terveen näköisestä lookista :)

En tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin sitä motivoituu aivan p*rkeleesti, kun kattoo tällaisia nuoria jannuja jotka tuo lavalle näin täydellisiä fysiikoita. Laittaa vanhempaan äijään uutta puhtia treenata kahta kovempaa omaa unelmafysiikkaansa kohti. :puntti:

22 v. on tämä herra vasta käsittääkseni.

^ Regan Grimesilla oli viel amatööriaikoina likimain täydellinen fysiikka mut nyt ammattilaiseks siirtymisen jälkeen estetiikka hieman kärsiny. Ois ollu kyl hieno nähä Grimes Classic physique kisaajana

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom