Children Of Bodom - Relentless Reckless Forever

Perkele siihenhän on vuos :( Pitikö sen levyn alunperin ilmestyä tämän vuoden puolella vai miten mulla on semmonen muistikuva. Jokatapauksessa muna tanassa odotan :worship: :whip:

8. maaliskuuta se levy tulee... Kattotaan mitä poijat saanu aikaseks. Viimesin lätty ei kyllä yltäny läheskään edellisten tasolle.

Melkeenpä koko ajan on Bodomi menny huonompaan suuntaan. Hate Crew Death Roll on viimeisin albumi, joka vielä oli todella hyvä. Sen jälkeen tullut aika mautonta settiä. Toivotaan että tämä levy on jälleen hyvä!

Toivottavasti tyylinmuutosta luvassa, on meinaan jonkusen aikaa veivattu samaa settiä jo. Hatebreederin jälkeen samaa säveltä tullut ulos.

Pöh. Mun mielest Bodomit meni vaan ylöspäin joka levyl ja saavutti kliimaxin Follow The Reaperillä. HCDR oli viel hyvä levy kans, mut sen jälkee on ollu kyl vapaapoljentaa...

Kannet:
safe_image.php

Biisilista:

1.) Not My Funeral
2.) Shovel Knockout
3.) Roundtrip to Hell and Back
4.) Pussyfoot Miss Suicide
5.) Relentless Reckless Forever
6.) Ugly
7.) Cry of the Nihilist
8.) Was It Worth It?
9.) Northpole Throwdown
10.) Party All the Time (* Eddie Murphy)

Joku videotraileri:

http://www.relentlessrecklessforever.com/

jep follow the reaper on kovin levy koskaan. Hate crew deathroll on parantunu vuosien mittaan mutta kaks viimesintä on ollu aika perushuttua..toivotaan hyvää settiä tästä.

Herätti kyllä tosi sekavia tuntemuksia. Aluksi tuli suru puseroon, että tähänkö on menty vrt. Hatebreeder/Follow the Reaper. Parin kuuntelun jälkeen olin löytävinäni jotain hyvää, mutta en tosiaan osaa sanoa mitä se on. Todella sekavanoloinen biisi vaikka riffit onkin rautaa. Yritetty tunkea liikaa uutta tyyliä ja kikkailua samaan biisiin. Ehkä tämä uusi tyyli miellyttää jotakuta, mutta R.I.P melodia-Bodom.

Mun mielestä kuulosti ihan hyvältä ja olin lähinnä positiivisesti yllättynyt! Vaikkakaan yhellä kuuntelulla ei mitään päähän jäänytkään! :D (Odotan sitä videoversioo.) Kuuntelin tosta sen "better quality" version, mut eipä senkää laatu kyl vakuuttanut :S

Tuo uusi Bodomhan on paskempaa mitä kukaan uskalsi odottaa. Siis aivan mitään sanomaton biisi, jonka kruunaa tuo lopussa tuleva aivan naurettavan paska kitarasoolo. Mihin helvettiin on kadonnut näiden kaverien taito tehdä edes jokseenkin kuunneltavia/tarttuvia biisejä? Ja aivan yllättäen radio rokkilaiset tykkää! :D

Ohhoh.. varmaan kuraisinta bodomia ikinä. No toivotaan, että tämä tarkoittaa ettei koko levy ole samaa scheissea:
"The single 'Was It Worth It?' is a total party song", said Laiho. "It's not your typical Bodom sound, but it's one of my favorites and heavy as hell."

Tuo uusi Bodomhan on paskempaa mitä kukaan uskalsi odottaa. Siis aivan mitään sanomaton biisi, jonka kruunaa tuo lopussa tuleva aivan naurettavan paska kitarasoolo. Mihin helvettiin on kadonnut näiden kaverien taito tehdä edes jokseenkin kuunneltavia/tarttuvia biisejä? Ja aivan yllättäen radio rokkilaiset tykkää! :D

Samoilla linjoilla. Ei mitään koukkua koko kipaleessa.

Heh, olipas väsähtäneen kuuloista paskaa. Jättäisivät nämä räkärokkipelleilyt muille ja tekisivät Hatebreeder II:sen.

Back
Ylös Bottom