Children Of Bodom - Chaos Ridden Years - Stockholm Knockout Live DVD

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli ostettua toi lätty..

Sai bodomi pitkän kuuntelu tauon jälkeen meikäläisen taas innostumaan, parhaimmillaan keikka sai kylmät väreet (positiivisessa mielessä) nousemaan selkää pitkin, Hienoa soittoa, Hieno bändi, ja ennen kaikkea hienoja biisejä kaikkine koukkuineen..

Miksaus puoli kunnossa, samoiten kuva
:4:

Mä en tiiä miks, mut munmielestä bodomin keikkasoitto on huonontunut. Munmielestä ne jotenki räveltää nykyään. Joku 99vuoden Tokyo Warhearts:kin on tiukempaa soittoa. Munmielestä. Ja luulis että vieläpä vaikeampaa kamaa ku joku Are You Dead Yet? -levy. Voi olla että olen väärässä.

Mä en tiiä miks, mut munmielestä bodomin keikkasoitto on huonontunut. Munmielestä ne jotenki räveltää nykyään. Joku 99vuoden Tokyo Warhearts:kin on tiukempaa soittoa. Munmielestä. Ja luulis että vieläpä vaikeampaa kamaa ku joku Are You Dead Yet? -levy. Voi olla että olen väärässä.

Oon melkein varma, että tämä on täysin tietoisesti mennyt tämmöiseen suuntaan..

Mielestäni parempi että bändissä on rock henkeä, eikä soitto ole kliinisen puhdasta ja munatonta siinä suhteessa..

Laiho on tainut jossain haastatteluissa todetakkin että aikaisemmin on välttänyt virheitä ja pyrkinyt täydellisyyteen..

Nykyisin osaa pitää lavalla myös hauskaa..

Imo: Ei se metallimusiikki tiedettä ole.. hauskan pidostahan on kysymys!

Lätty tuli hommattua ja olihan se hyvää viihdettä. Materiaalia oli kerätty kohtuullisesti ja vittu, että repeilin niille Latvalan sekoiluille :D Se on yks koomisimmista kavereista mitä tiedän. Johtunee englannin kielen käytöstä pienessä tujussa...

+ Keikkataltiointi
+ Meininki, sekoilu
+ Haastattelut
+ Lisämatskut (Latvalan osuus :rock: )

- Laihon spiikeistä en jostain syystä tykkää. Jotenkin ne ei uppoo muhun yhtään! Välillä tunnen jopa myötähäpeää. "Mothafukkin sitä, mothafukkin tätä, te mothafukkerit ja me mothafukkerit!"

Kaiken kaikkiaan hyvä lätty!

Toihan jopa toimi, itse asiassa aika helvetin lujaa. Osaa ne soittaa vieläkin :D.

Ainoo mikä tosiaan rikkoo tunnelman on nuo välispiikit "Fak jea stockholm, thats whad aim seing to yuu matafaki medalpeopl oud theör mään". Vittu. Ei vaan toimi. Tulee jotenkin itellekin typerä olo.

Spiikkien takia :4:

Tulipas ostettua ja katsottua tämäkin lätty ja hyvältä vaikutti. Tiukkaa settiä alusta loppuun. Soolosessio oli vähän vaisu ja backstage-pätkät oli ennalta arvattavaa ryyppäämistä ja sekoilua, jota on nähty jo n+1 kertaa.

Annan :4:

Sain joululahjaks dvd:n. Hyvä DVD, olisin halunnut pidempiä pätkiä noista vanhoista 90-luvun keikoista ja jutuista yleensä. Liikaa 2000-lukuun keskityttiin. Olis ollu muutenki kiva jos niitä esim. ryyppykohtauksia olis näytetty pidempiä pätkiä. Ihme räveltämistä Stocholmin keikassa Living Dead Beatissa jne. Muuten kelpo keikka.

Lätty tuli hommattua ja olihan se hyvää viihdettä. Materiaalia oli kerätty kohtuullisesti ja vittu, että repeilin niille Latvalan sekoiluille :D Se on yks koomisimmista kavereista mitä tiedän. Johtunee englannin kielen käytöstä pienessä tujussa...

+ Keikkataltiointi
+ Meininki, sekoilu
+ Haastattelut
+ Lisämatskut (Latvalan osuus :rock: )

- Laihon spiikeistä en jostain syystä tykkää. Jotenkin ne ei uppoo muhun yhtään! Välillä tunnen jopa myötähäpeää. "Mothafukkin sitä, mothafukkin tätä, te mothafukkerit ja me mothafukkerit!"

Kaiken kaikkiaan hyvä lätty!

Ei lisättävää! :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom