Children Of Bodom - Are You Dead Yet?

Are You Dead Yet? albumin japsiversio tulee sisältämään erikoisbonus DVD:n, josta löytyy materiaalia albumin teosta, live videoita ja harvinaisia äänityksiä. CD:llä on kaksi bonusbiisiä, toinen Britney Spearsin Oops I Did It Again (joka on siis myös In Your Face sinkulla) ja toinen biisi pidetään vielä salaisuutena eikä sitä julkaista missään muualla.

On muuten suhteellisen paska veto toi oops i did it again :D (johtuu tosin varmaan biisistä itsestään). Muuten CoB iskee kyllä :)

unipossu sanoi:
Ei toimi! :itku:

Se ei sitten ehtinyt kauan toimia!

Ihan hyvä veto toi Britney, vaikka ei mikään paras biisi olekaan :D.
Tuo In Your face on hyvä biisi. Ainakin livenä.

Bodomit ovat solmineet kolmivuotisen jatkosopimuksen Spinefarm Recordsin kanssa.

BonusDVD:stä:
DVD:llä tulee olemaan "making of" materiaalia "Are You Dead Yet?" videon teosta nimeltään "COBHC - All Night Long" ja live versio "Angels Don't Kill", joka kuvattiin vuonna 2003 Tokiossa.

Japsiversion toinen bonusbiisi on Poisonin "Talk Dirty to Me"!

Nostetaas tämä ylös kun aihe alkaa olla julkaisupäivänkin suhteen pikkuhiljaa ajankohtainen.Sain käpälääni Are You Dead Yet? -promon ja voi herran jumala kun on hyvä lätty heti ensikuuntelulla.Kysymyshän on tietysti puhtaasti makuasiasta, mutta allekirjoittaneeseen ainakin putos kyllä ihan täysiä.Hengästyttävän hyvää huttua.Btw, Miken tekemän haastiksen lisäksi kannattaa lukea uusimmasta Infernosta A. Laihon mietteitä.

Täytyy pojat sanoa että kun olen tuota levyä nyt jonkun aikaa ehtinyt sulattelemaan, ni on ylivoimaisesti paras CoB levy ikinä(saatana syö ne jotka muuta sanoo). Meno mennyt aika paljon suoraviivaisemmaksi ja death-metal vaikutteita kuulen itse korviini. Aleksin laulu on aivan helvetin hyvä verrattuna alkupään tuotantoon.
Mutta jokaisella on omat mielipiteensä, mutta tämä toimii minulla.

Helvetin hyvä levy kyllä. Paljon paremmin toimii kuin pari edellistä, jotka eivät juurikaan iskeneet mulle. Mutta kyllä se Hatebreeder on vieläkin paras IMO

In Your Face video.

Video kuvattiin Berliinissä muutama viikko sitten. Video on editoitu versio, joka on n. 20 sekuntia normaalia videota lyhyempi!

Bodomit keikkailee lokakuun 29. päivänä Nosturissa :rock: .

Kyllä joo on pirun kovaa matskua, ainoa mikä biisi ei iskenyt kunnolla (ainakaan vielä) on If You Want Peace... Prepare for War. On kyllä ihan must ostos tämä levy!

Itsekkin tuli kuultua vähä esimakua uudesta levystä Tuskassa kun he soittivat In Your Face:n.

Bodomit Nosturissa myös perjantaina 28.10.

Täytyy varmaan käydä kattomassa bodomia nosturissa kun tuota uutta levyäkin pukkaa. Viime syksynä tuli käytyä tavastian keikalla mut piti hölmöillä ja vetää överikännit niin jäi keikasta muistiin melkosia aukkoja. :david: Nyt jos keskittyis olennaiseen. :rock:

Tuli hommattua lippu lauantaille, kesällä tuli nähtyä pariinkin otteeseen bodomi, mutta ei siihen kyllästy. Varsinkin kun on uutta materiaalia tiedossa.

Back
Ylös Bottom