Children Of Bodom - Are You Dead Yet?

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Children Of Bodom masteroi "Are You Dead Yet?" kesäkuun 6. Finnvox studioilla Helsingissä. Tuottajana toimi Mikko Karmila.

Biisilista:

01. Living Dead Beat
02. Are You Dead Yet?
03. If You Want Peace... Prepare for War
04. Punch Me I Bleed
05. In Your Face
06. Next in Line
07. Bastards of Bodom
08. Trashed, Lost & Strungout
09. We're Not Gonna Fall

"Are You Dead Yet?" aiotaan julkaista Suomessa syyskuun 14. ja syyskuun 19. muualla maailmalla.

Children Of Bodom on valinnut ensimmäiseksi sinkkubiisiksi kappaleen "In Your Face". Sinkku julkaistaan elokuun 17.

Alexi Laiho kertoi Soundi lehdessä että "Are You Dead Yet?" sisältää joitakin täysin uusia vaikutteita. Uusin albumi tulee ilmeisesti olemaan edellistä albumia suoraluonteisempi ja tulee sisältämään voitakin instrumentaalisia elementtejä unohtamatta kuitenkaan COB:n tavaramerkkisoundia, supernopeaa kitarointia ja syntikkasooloja.

Liitteet

• are you.webp
    are you.webp
    4,7 KB · Katsottu: 970
odotan...odotan...odotan...suurella mielenkiinnolla...T,L&S anto jo vähän esimakua että suoraviivasempaa kamaa on tulossa...perkele syyskuuhun on pitkä aika...

SpiderBehemoth2.gif

Tulee nähtyä Children of Bodom Ruisrockissa ja Tuskassa peräkkäisinä viikonloppuina :rock:

NP sanoi:
Hieman veikkaan etten pidä tuosta. Mennyt ihan kummalliseksi tavaraksi tämäkin... :(

Mä taas luulen, että tästä vois tulla ensimmäinen bodomin kuunneltava levy :).

TRENT sanoi:
Mä taas luulen, että tästä vois tulla ensimmäinen bodomin kuunneltava levy :).
Ähh pyh... Something Wild ja Hatebreeder oli parhaita. Siitä alkoi sitten kiva alamäki IMHO. :) Nojoo, kyllä tuolta uusimmalta taittuu Sixpounder korvassa mukavasti, mutta siihen se sitten jääkin.

In Your Face sinkun biisit:

01. In Your Face
02. (surprise track)
03. In Your Face (censored version)

Ohessa In Your Face sinkun kansitaidetta.

Liitteet

• CoB-InYourFace_100px.webp
    CoB-InYourFace_100px.webp
    3,5 KB · Katsottu: 1 422
Innolla odotetaan, kyllä Hate Crew Deathrollkin iski lujaa - Itse parhaana tähänastisista pidän Follow The Reaper levyä.

Kaikki levyt kerrassaan loistavia paitsi tämä sinkku T,L&S ei oikein iskeny samalla tavalla. Innolla kuitenkin odotan uutta levyä.. Jau Jau

NP sanoi:
Something Wild ja Hatebreeder oli parhaita. Siitä alkoi sitten kiva alamäki
Joo nois oli vielä jotain asennetta, Follow to Reaper oli kans kuunneltava mut ehkä vähän liian tilulilua. Mutta voi vaikuttaa mun mielipiteisiin myös mun musiikkimaun muuttuminen.

Hatebreeder on kyllä loistava albumi. Nämä uudet ei yllä samalle tasolle.

Hate Crew Deathroll omasta mielestä Bodomin ehdottomasti paras levy. Sixpounder, Triple Corpse Hammerblow ja Lil' Bloodred Ridin' Hood iskee kuin metrinen halko talvipakkasella saunan takana.

Kaupoista pitäisi tänään löytyä Hatebreederin deluxe edition versio, joka sisältää yhden bonusbiisin, yhden videon ja screensaverin.

In your face kuultiin eilen tuskassa ja hyvältä kuulosti.

Itekkin kyllä tykkään enemmän bodomeitten aikaisemmista biiseistä.

Pro-Pain sanoi:
In Your Face sinkun biisit:

01. In Your Face
02. (surprise track)
03. In Your Face (censored version)
QUOTE]

Tuo "(suprise track)" on Oops I Did It Again (Britney Spears cover).
Huh,huh onhan pojat biisin valinnut... :wall:

Mielenkiinnolla odotan uutta albumia,ainakin "In your face" kuulosti tuskassa lupaavalta.

Hatebreederissä on se ongelma että sitä ollaan kuuneltu niin pirusti että puuduttaa. Muistaa jokaisen tahdin ja riffin ulkoa jne. Soundeiltaankin tuo kyseinen levy oli ehkä aavistuksen liian kliininen. Eipä silti, parasta bodomia tähän asti kuitenkin.

Back
Ylös Bottom