cheattipäiväkysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä menee yleensä viikonloppu kokonaisuudessaan vähän reilummalla ravinnolla mut perusrunko yleensä pysyy aika samana kuin viikolla, aamupalan olen syönyt ihan kunnollisen, tyylillä normi reilu 100g kaurahiutaleita + protskut ja sit ruuaks onkin menny pizzaa/kebabia ja välissä karkkia tms. Iltaa kohti taas normaalimmin rahka + lisukkeet -linjalla. Mukava palata maanantaina normiruokiin kun ei viikonlopun jäljiltä tee tosiaan mieli enää mitään mättöjä :D

En tiedä oletko tutustunut utti hietalan treeniblogiin. Sieltä voit katsoa mallia kunnon cheattipäivistä jos löydät. Kaveri on itse joskus sanonut, että niinä päivinä syödään aivan helvetisti jonka jälkeen nukutaan, kun herätään niin taas syödään ja sitten taas nukutaan...

Katsos vaan, eilinen meni suurinpiirtein noin. Olin jo tässä hieman morkkista potemassa mutta näköjään turhaan kun noin se sitten kuuluukin välillä mennä :D

Mulla ei ole etukäteen päätettyä cheattipäivää, yleensä sellaiseksi kuitenkin muodostuu pe, la tai su päivä, Joskus satunnaisesti viikolla joku muukin päivä. Niinä päivinä kun huomaan että nyt tekis mieli kyllä syödä, niin syön sitten kanssa enemmän. Kuitenkin jonkunlaisen kontrollin kanssa, ettei mene mihinkään järjettömyyksiin.
Myöskään en ole kieltänyt itseltäni mitään herkkuja. Kuitenkaan juurikaan mitään suklaata karkkia, jädeä limsaa tms ei ole tullut nyt miinus kaloreilla vedettäessä muutamaan viikkoon syötyä, vaikka normaalisti makeaa syönkin ja suklaalle olen suorastaan perso.
Toimii tälläinen tyyli minulla ettei ole mitään ehdottomuuksia syömisen suhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom