Champions League 07-08

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Lehtisen selostus alkaa olemaan jo niin paskaa, että en tiedä pystyykö tota enää kukaan alittamaan.

Wittu Totti on ihQ, komee maali.

Pidetään tämä tulos pojat.

vo ipaska mitä touhua realin äijiltä toinen puoliaika.

Mitä vaan kunhan Italialaiset ei pärjää, vitun filmaaja siat.

Onneks inter sentään sai tukkapöllyä.

Kolmas maali olisi ollut kyl hieno homma. Noh, kyllä tämäkin on parempi kuin tasuri, oli sekin lähellä.

Inter meni tekemään homman vähän liian vaikeaksi, Materazzin piikkiin saattaa mennä. Näkikö kukaan tilannetta mitä se teki?

jees. vitun madrid oikein teille

Ryömi luolaas. :) Real pesee kotona Romaa mennen tullen, ja on ainoa espanjalainen joukkue 8parhaan joukossa.:dance:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Fiinaalissa Barca voittaa kumminkin..

Barcan pelit mestareidenliigassa päättyy kahden viikon päästä. Että se siitä finaalista.

Inter meni tekemään homman vähän liian vaikeaksi, Materazzin piikkiin saattaa mennä. Näkikö kukaan tilannetta mitä se teki?

Skysportsin mukaan ei tehny juuri mitään tällä kertaa.

The Serie A champions were somewhat harshly reduced to 10 men on 30 minutes, with Marco Materazzi receiving two yellow cards after a pair of soft fouls on Fernando Torres - the first an accidental clip of the heels and the second a minimal tug on the Spaniard's shirt.

No eipä näköjään roiku paidassa, vaan vetää olkapäästä vauhdin pois. Torreskin kaatuu vasta siinä vaiheessa kun pallo osuu polveen ja karkaa. Kyllä tuomarillakin pitää olla pelisilmää hieman enemmän, kun heittää tuollaisesta virheestä toisella keltasella ulos ja peliä on pelattu ainoastaan puoli tuntia. Mut hienoa että samihyypiänliverpoolikin pysyy edes jossain kisassa mukana. :hyvä:

Ei romalla ole mitään saumaa Madridissa. Ja Barca yltää korkeintaan tasapeliin skoteissa, jos siihenkään. Valitettavasti jopa Barca hoitaa kuitenkin kotimatsinsa.

vitut. lupaan itkeä "vituttaa niin ankarasti" threadiin monta viikkoa jos hasardi tulee.

Aaaahhh siitä tulee sitten mun lempi thread moneksi viikoksi :D

Aaaahhh siitä tulee sitten mun lempi thread moneksi viikoksi :D
Onko täällä muitakin Celticin miehiä? Go HOOPS!!!

Onko täällä muitakin Celticin miehiä? Go HOOPS!!!

Mä olen ihan sen mies kuka milloinkin pelaa Barcaa vastaan. Mutta Realin kannattaja viimeiseen asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom