Champions League 06-07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BadHair
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
jos nyt sovittas tässä ja nyt että tätä finaalia ei sitten Milan taas ryssi!!!

Korjasin tekstisi :whip: Mielestäni aika vahvaa liioittelua valittaa tuomarin pilanneen matsin jos ryssii kolmen maalin johdon kuudessa minuutissa. Syyttelisit ennemmin vaikka Shevaa jatkoajan paikan ryssimisestä... Kyllähän Liverpool tuossa pelissä voittonsa ansaitsi. Enkä muista että se rankkari olisi mistään selkeästä sukelluksesta tullut, mitä itse olen nähnyt niin en pysty sanomaan varmasti etteikö kosketusta olisi ollut.

Mielenkiintoinen finaali luvassa. Milanilla varmasti revanssihenkeä löytyy, mutta toisaalta Liverpool on nyt todella huomattavasti vahvampi kuin vuonna 2005. Kakan pysäyttäminen jäänee Mascheranon harteille ja jos tämä onnistuu on Milan melko aseeton. Seedorf ei vain yksinkertaisesti voi pelata toista peliä noin hyvin kuin eilen, uskomaton esitys mieheltä! Gattusosta taas ei ole niin paljoa hyötyä Poolia vastaan koska miesvartiointiin ei ole tarvetta, Poolilla ei ole niin hyvää yksittäistä pelaajaa kenet pitäisi pelistä pimentää vaan nimenomaan vahva ja jopa tasapaksu joukkue.

Pool puolustaa selvästi Manua tiukemmin ja pystyy tukkimaan keskikentän (Mascherano, Gerrard, Alonso) niin halutessaan hyökkäysvoiman juurikaan heikentymättä. Se riippuukin sitten ihan Benitezin taktiikasta miten peliin lähdetään. Pari vuotta sitten Juve yllätettiin housut kintuista hyökkäämällä rajusti kaikkien odottaessa lähinnä tiukkaa puolustamista.

Kyllähän Liverpool tuossa pelissä voittonsa ansaitsi. Enkä muista että se rankkari olisi mistään selkeästä sukelluksesta tullut, mitä itse olen nähnyt niin en pysty sanomaan varmasti etteikö kosketusta olisi ollut.

No, katsoppa nyt sitten ensimmäistä kertaa niin näet että se oli selvä sukellus. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NfsOnuP5gtk

Toinen asia on et millä sä perustelet et Liverpool voiton ansaitsi, sillä et sä satut kannustaan tuota Merseysiden huonompaa seuraa? ;) Vai kenties sillä et Milanilla oli selkeästi pallonhallinta läpi ottelut ja melkein tuplasti enemmän vetoja maalia kohti yms yms (nyt vedän ihan muistin varassa)

Rankkarit ei todellakaan kuulu oikeisiin tapoihin ratkaista mitään ottelua.

Ei sillä et hirveesti enää sytyttäis keskustella vanhoista tai kummastakaan joukkueesta, mut pitää nyt ajan kuluksi tarttua tähän, on vähän tylsää töissä :)

Se peli on jo pelattu ja ikäväks takkiin siinä tuli, mutta jospa tänä vuonna Pool kaatuisi. Rankut tosiaan ei ole pelillisesti mikään tapa ratkaista otteluita. Olikos se viime MM-kisojen aikaan kun joku naiskirjoittaja ihmetteli että miksi näitä futisotteluja pelataan, kun yleisöäkin kiinnostaisi varmaan enemmän jos suoraan vedettäisiin rangaistuslaukauskisa. Ja se oli ihan tosissaan.

Ja kyllä tuo Gerrardin kaatuminen oli ihan selvä sukellus IMO. Turha tosin muistella enää sitä... ei 3 maalia omiin voi pelkästään tuomarin syytä olla.

Ja kyllä tuo Gerrardin kaatuminen oli ihan selvä sukellus IMO. Turha tosin muistella enää sitä... ei 3 maalia omiin voi pelkästään tuomarin syytä olla.

Joo, en mä sillä et tuomariin ois kaatunu, harvoin loppujen lopuksi pelit siihen kaatuu. Kumpikaan joukkue ei todellakaan kuulu suosikkeihini, joten sitäkää en aja takaa. Yritän ainaki olla kommenteissani tasapuolinen, mun mielestä vaan Milan hallitsi tuota ottelua (sen mitä sitä muistan). Jos omille tulee tappio tai omat tissiposket alkaa sukelteleen niin kyllä sen voi myöntää ihan rehellisesti ilman itkemistä ja selittelyjä ;) :D

Joo, en mä sillä et tuomariin ois kaatunu, harvoin loppujen lopuksi pelit siihen kaatuu. Kumpikaan joukkue ei todellakaan kuulu suosikkeihini, joten sitäkää en aja takaa. Yritän ainaki olla kommenteissani tasapuolinen, mun mielestä vaan Milan hallitsi tuota ottelua (sen mitä sitä muistan). Jos omille tulee tappio tai omat tissiposket alkaa sukelteleen niin kyllä sen voi myöntää ihan rehellisesti ilman itkemistä ja selittelyjä ;) :D

Jeps, en sitä tarkottanukaan sulle osoittaa vaan niille jotka tuolla aiemmin asiasta pui. :) Sulta tuli iha fiksua tekstiä jo tossa edellisessäki

Ton ison kaka kuvan tilalla pitäis olla (isompi) kuva jossa Rio ja Vidic ja Sir Alex lyö halolla päähän Evraa ja Heinzea.

Mutta täytyy vielä jatkaa , että olihan Rooneyt taas - voi pojat!

Jätkä oli ihan puhki jo 80.min, näki ku läähätti. Olisin itse vaihtanut viimeistään siinä kohtaa Smithiin. Alexi tiesi TAAS (aina) paremmin.

Sitten Giggs(jumala) jakeli aika kovaan vauhtiin ja pieneen kulmaan 90+ minuutilla.
Ja mitä se poika TAAS teki. Uskomaton lisävaihde - spurtti - ja USKOMATON laukaus, täysin kipee pyssy huonosta kulmasta, ja kaukaa- ja siihen ainoaan paikkaan etualakulmaan mistä voi mennä siitä sisään- ja sinne meni. On se jumalauta aivan
tajuton jätkä, ei voi kun päätä pyöritellä.

Olipahan Rooney ja Ronaldo paskoja eilen. Alexia en jaksa edes kommentoida, oli niin ihana nähdä sen ilmeet ku hävisivät. Luultavasti tavoilleen uskollisena sanoo et Milan oli onnekkaampi ja itse asiassa ManU hallitsi peliä. Entäs tämä Jumala? Oli vissiin se 7. päivä, jolloin Hän lepäsi ;)

Gattuso oli mun mielestä man of the match, juoksi ja teki uskomattoman määrä duunia. Tosin Seedorf ja Kaka pelas myös niin uskomattoman hyvin et nekin varmaan pitää mainita. Milanilla on kyllä jonkun asteinen hyökkääjäpula mun mielestä. Todella aneemista peliä molemmissa Manun peleissä.

Edit: nimi muutettu et tunnistetaan :)

no vähän kärjistäen tuo oli varmaan sanottu,ja toki siinä Milanin omaa syytäkin oli,mutta ei ollut kyllä tuomarillakaan paras päivänsä,sanotaan vaikka näin...mutta mitäpä näistä (eipä tuota iltaa tee mieli muutenkaan muistella),tärkeintä,Pool kaatuu nyt.

mutta kyllä on vaan Milanin peli ihan eri tasolla nyt,kuin mitä se oli syksyllä,niin uclssä kuin serie aassakin.pirlon mm-kisakrapula on hellittänyt,nestan paluu toi vakautta puolustuslinjaan,kaka on messias,ja seedorf on ollut viime viikot ihan liekeissä.hyökkääjät on ollut snadisti yössä,mutta vielä on aikaa parantaa.
mutta sen mie vaan sanon,että jos kaka ei ole top kolmosessa kun syksyllä maailman parasta futaajaa valitaan,niin saavat vetää vitun päähänsä koko jengi.varsinkin jos ja kun Milan ton finaalin voittaa.ja tolla pelillä,mitä oli eilen,tai manchesterin eka puoliaika,tai munchenin eka puoliaika,niin maksa-altaalla ei ole mahdollisuuksia.

voi vittu ei ole valkosen miehen hommaa tämä,kymmenen tunnin tauko ja takaisin töihin...sommoro

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Gattuso on kyllä se Milanin ÄIJÄ. Juoksee, karvaa,repii, riistää, ärsyttää. Upeet MM-kisatkin, oli hieno kattella. Ei vois lempinimi paremmin osua

Gattuso on kyllä se Milanin ÄIJÄ. Juoksee, karvaa,repii, riistää, ärsyttää. Upeet MM-kisatkin, oli hieno kattella. Ei vois lempinimi paremmin osua
Jep, Gattuso on se toinen niistä kahdesta pelaajasta maailmassa, jotka pystyvät pimentämään C. Ronaldon täydellisesti. Toinen on Toni Kallio. ;)

Edit: Gattuso ei muuten edes ole mikään kova repimään ja ärsyttämään, vaan pelaa puolustavan keskikentän rooliin nähden aika puhtaasti. Hieno mies ja varmasti kova mies muutenkin...

Heti sen verran pakko sanoa, että Alec sulla on ruma äijä avatarissa... Huono se on pelaamaankin :D

Kaka & Gattusso.
Gattusso ihan päällikkö. :rock:

Olipa taas kivaa katsella ku ronaldo kaatuilee ja aina kattoo sillä koiranpentu ilmeellä tuomaria. Onhan se taitava jne. mutta se on niin neiti. Se ärsyttää.

Joo, kukas noita vanhoja viitsisi muistella. Vaikkapa sitä kuinka Maldini pelasi täysin selvästi käsipalloa boksissa, pilkkua ei vihelletty ja vastahyökkäyksestä 2-0 johtomaali Milanille ;)

Toisaalta jos tuo olisi vihelletty, Milan olisi voinut voittaa 5-1 tai hävitä 9-2. Eli turha noita tosiaan on spekuloida.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cUheQ-WB7fQ"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cUheQ-WB7fQ" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Veikkaan 3-1 Milanille.
huomenna ois itellä ekana puulaakifutismatsi,josta tunnelma sen kuin kohoaa iltaa kohti.

aihetta sivuten
Hyypiä,Liverpool bye bye?

Urheilulehti veikkaa Liverpoolin vievän.mutta toisaalta,veikkasivat myös Milanin tippuvan ManU:lle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom