Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos nyt sovittas tässä ja nyt että tätä finaalia ei sitten Milan taas ryssi!!!
jos nyt sovittas tässä ja nyt että tätä finaalia ei sitten tuomari pilaa!!!
Kyllähän Liverpool tuossa pelissä voittonsa ansaitsi. Enkä muista että se rankkari olisi mistään selkeästä sukelluksesta tullut, mitä itse olen nähnyt niin en pysty sanomaan varmasti etteikö kosketusta olisi ollut.
Vai kenties sillä et Milanilla oli selkeästi pallonhallinta läpi ottelut ja melkein tuplasti enemmän vetoja maalia kohti yms yms (nyt vedän ihan muistin varassa)
Ja kyllä tuo Gerrardin kaatuminen oli ihan selvä sukellus IMO. Turha tosin muistella enää sitä... ei 3 maalia omiin voi pelkästään tuomarin syytä olla.
Joo, en mä sillä et tuomariin ois kaatunu, harvoin loppujen lopuksi pelit siihen kaatuu. Kumpikaan joukkue ei todellakaan kuulu suosikkeihini, joten sitäkää en aja takaa. Yritän ainaki olla kommenteissani tasapuolinen, mun mielestä vaan Milan hallitsi tuota ottelua (sen mitä sitä muistan). Jos omille tulee tappio tai omat tissiposket alkaa sukelteleen niin kyllä sen voi myöntää ihan rehellisesti ilman itkemistä ja selittelyjä ;) :D
Ton ison kaka kuvan tilalla pitäis olla (isompi) kuva jossa Rio ja Vidic ja Sir Alex lyö halolla päähän Evraa ja Heinzea.
Mutta täytyy vielä jatkaa , että olihan Rooneyt taas - voi pojat!
Jätkä oli ihan puhki jo 80.min, näki ku läähätti. Olisin itse vaihtanut viimeistään siinä kohtaa Smithiin. Alexi tiesi TAAS (aina) paremmin.
Sitten Giggs(jumala) jakeli aika kovaan vauhtiin ja pieneen kulmaan 90+ minuutilla.
Ja mitä se poika TAAS teki. Uskomaton lisävaihde - spurtti - ja USKOMATON laukaus, täysin kipee pyssy huonosta kulmasta, ja kaukaa- ja siihen ainoaan paikkaan etualakulmaan mistä voi mennä siitä sisään- ja sinne meni. On se jumalauta aivan
tajuton jätkä, ei voi kun päätä pyöritellä.
Jep, Gattuso on se toinen niistä kahdesta pelaajasta maailmassa, jotka pystyvät pimentämään C. Ronaldon täydellisesti. Toinen on Toni Kallio. ;)Gattuso on kyllä se Milanin ÄIJÄ. Juoksee, karvaa,repii, riistää, ärsyttää. Upeet MM-kisatkin, oli hieno kattella. Ei vois lempinimi paremmin osua
Heti sen verran pakko sanoa, että Alec sulla on ruma äijä avatarissa... Huono se on pelaamaankin :D