Ja kyllä mä uskon Mestallan taikaan, että Valencia kaataa Chelsean.
Kyllä. Minäkin uskon ja toivon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kyllä mä uskon Mestallan taikaan, että Valencia kaataa Chelsean.
Kyllä. Minäkin uskon ja toivon.
Inzaghi To Spearhead Milan's Attack...
No niin, Pippo kaatuilee tehottomasti 60 minuuttia, menettää hermonsa, ottaa kortin ja vaihdetaan pois kentältä!
:wall:
Hei hei Milan, ensi kertaan!
....Voi vaan kuvitella, kuinka ärsyttävää tommosta hyökkääjää vastaan on puolustaa. :D
No, tuloksen näkee pelin jälkeen. Toivon että Milan voittaa, mutta ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu.
...formation at the last moment, to field Oliveira alongside Inzaghi.
Olenko nyt täysin väärässä, kun mielestäni herra Oliveira siirtyi Ronaldo kaupassa Madridiin.
Pippo on ihan kurko tekemään räkämaaleja. Vitosen sisältä kakkospallosta kantapäällään.
Jeps, ei se siirtynytkään sitten kuitenkaan. Syytä en muista.
mutta tänään ManU ja huomenna Milan ulos,eiks jeh?
Nämä kaksi seuraavaa ManU-peliä ovat Tottille vähintään yhtä tärkeitä pelejä kuin MM-finaalit.
Valitan rakkaat pakkopalloilijat, mutta punaiset paholaiset jatkavat matkaansa kohti triplaa... Hitto, oikeasti mua pelottaa ton Portsmouth fiaskon jälkeen. ManU kaipaa Vidicia, Nevilleä ja Larssonia. Ei millään Wes "light" Browneilla finaaliin mennä.
Ei muuta kuin peukut pystyyn ja toivotaan, että ManU pysyy ensimmäiset minuutit kurissa. Sen jälkeen kotiyleisön luomat paineet alkavat kasaantua ja ManU:n peli menee lukkoon.
Missä vaiheessa Totti ottaa keltasen? Mä veikkaan 27 min. kohdalla.
Vihdoinkin, tätä on odotettu koko viikko.Päivä lähti käyntiin Antonello Vendittin syntikoiden sulosoinnuilla
Roma Roma Roma
core de sta città
unico grande amore
de tanta e tanta gente
che fai sospirà...
Ei muuta kuin peukut pystyyn ja toivotaan, että ManU pysyy ensimmäiset minuutit kurissa. Sen jälkeen kotiyleisön luomat paineet alkavat kasaantua ja ManU:n peli menee lukkoon.