Champions League 06-07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BadHair
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ehei... Toukokuussa juhlitaan päätöskierroksella Lontoossa Chelsean mestaruutta. Tosin Evertonin fanikatsomosta käsin ;) :hyper:

Mä en jaksa enää oikein mestaruuteen uskoa, mut katotaan nyt loppuun asti, toivossa on hyvä elää. Miten sulla vieraskannattajien sekaan on lippu?

mitäpä sanoinkaan...
noista jäljellä olevista ehkä Bayern sopisi Milanille parhaiten,voitas ottaa viime kevään teurastus uudestaan :) ei BadHair pahalla
kattellaan...

Mä en jaksa enää oikein mestaruuteen uskoa, mut katotaan nyt loppuun asti, toivossa on hyvä elää. Miten sulla vieraskannattajien sekaan on lippu?

Olen kyllä ihan omieni puolella siellä Evertonin päässä. ;) Tosin eihän sitä lippua vielä ole, mut tulee olemaan. :D

Enemmän siis Chelsean puolella ku ManUn ja olishan se kiva päästä haistelemaan mestaruusjuhlintaa siinä sivussa... Kuiten sanoit, toivossa on hyvä elää.

Roma sopii ManU:lle kuin nenä päähän. Taitava, mutta liian ailahteleva. Elää ja kuolee Tottin mukana. Täällä ei ole hätää, Vidic laittaa sukille ja Henkke pallon maaliin... :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
mitäpä sanoinkaan...

kattellaan...

Täytyy sanoa, että olipa viimeinen joukkue jota toivoin vastustajaksi. Vois alottaa nitrokuurin jo nyt. Jotenkin pelottavia MM-kisa-flashbackeja vilkkuu silmissä... Saatanan italialaiset, nyt tulee pataan!
;)

Paha tohon on sanoa. Julkisuuden tietojen mukaan ei pelaa, MUTTA ottaen huomioon kuinka kipeästi ManU juuri nyt tarvitsisi Henkkeä en ihmettelisi vaikka herra jotenkin saataisiin vakuuteltua jäämään.

Toivotaan parasta. Ei tosin ManUn takia vaan nimenomaan sen, että Henkeä on mukava seurata huippujalkapalloilussa. Ja olisihan se tietty hyvä, että ManU tuon banaaniliigan voittaisi, eikä Chelsea...

Mistä moisen tiedon oot saanu? Henkehän ilmoitti Manun kotisivuillakin Lille matsin jälkeen, et päätös pysyy.

Ei mulla mitään tietoa ole. Mutua sitäkin enemmän. ;)

Yleensä se vaan menee niin, että mitä enemmän kielletään, sitä varmemmin se tapahtuu.

Täytyy sanoa, että olipa viimeinen joukkue jota toivoin vastustajaksi. Vois alottaa nitrokuurin jo nyt. Jotenkin pelottavia MM-kisa-flashbackeja vilkkuu silmissä... Saatanan italialaiset, nyt tulee pataan!
;)
hihih :lol2:
hyvä taisto tulee jokatapauksessa,toivottavasti ovat ylellä hereillä ja näyttävät jommankumman osan tölsystä

E:ai täällä esitetään jo toivomuksia.okein,näin ne mun märissä unissa menee:
AC Milan-Bayern München
PSV Eindhoven-Liverpool
AS Roma-Manchester United
Chelsea-Valencia

AS Roma-AC Milan
PSV-Valencia

Milan-Valencia

Ei mulla mitään tietoa ole. Mutua sitäkin enemmän. ;)

Yleensä se vaan menee niin, että mitä enemmän kielletään, sitä varmemmin se tapahtuu.

Juu, ei mulla sitä mitään vastaan ole vaikka jäiskin, huippumaalintekijä siitä ei pääse mihinkään. Kävin tosiaan Lille matsin jälkeen Manun kotisivuilla ja siellä oli tuore Henken haastattelu, jossa sanoi palaavansa isiensä maille. Mut varmasti kohta ollaan viisampia, kun eikös alkuperäinen sopimus pääty 12. tai 13. päivä?

Vaikkei mitään suosikkijengiä olekaan, niin vähän kyllä vituttaa Barcan ja Arsenalin putoaminen. No jos Arsenal ei saa palloa 180 min aikana maaliin ilman vastustajan apua, niin ei kyllä jatkoon voi päästäkään. Ja Barca nyt hukkasi mahdollisuutensa jo ekassa matsissa. Ainakin osittain.

No ihan mielenkiintoisia pelejä luvassa. Toivotaan nyt sitten vaikka Roman voittoa.

AC Milan-Bayern München
PSV Eindhoven-Liverpool
AS Roma-Manchester United
Chelsea-Valencia

Ylläolevat enemmänkin toivomuksia, kuin veikkauksia. Toivottavasti Yle ei näytä Liverpool-PSV matsia, sillä se syksyinen oli aivan kauhea. Oikeastaan kaikki muut vaihtoehdot kuulostavat hyvältä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom