Challenge Performance

Minulle on tarjottu topicin merkkistä ja mallista pyörää halvalla (300 euroa). Täysjousitettu, 21 vaihdetta, 26" renkaat. Edessä levyjarru ja takana V-jarru.

Onko kenellekään tuttu pyörä? Enpä ainakaan googlella etsiessäni löytänyt käyttäjäkokemuksia. Tarkoitukseni olisi saada tuosta pyörä aerobiseen liikuntaan, lähinnä metsien hiekka- ja Tuusulan motarin vieressä kulkeville pyöräteille.

Onkohan tuo vain leikkipyörä, kun noin halvalla irtoaa?
En tunne pyörämaailmaa mitenkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hullu inkkari sanoi:
Minulle on tarjottu topicin merkkistä ja mallista pyörää halvalla (300 euroa). Täysjousitettu, 21 vaihdetta, 26" renkaat. Edessä levyjarru ja takana V-jarru.

Onko kenellekään tuttu pyörä? Enpä ainakaan googlella etsiessäni löytänyt käyttäjäkokemuksia. Tarkoitukseni olisi saada tuosta pyörä aerobiseen liikuntaan, lähinnä metsien hiekka- ja Tuusulan motarin vieressä kulkeville pyöräteille.

Onkohan tuo vain leikkipyörä, kun noin halvalla irtoaa?
En tunne pyörämaailmaa mitenkään.

Jos fillari on uusi, niin väittäisin, että skeidaa, vaikkei merkki ja malli tuttuja olekaan. Yleisesti noin halvat täysjoustot paranee, kun jousen tilalle vaihtaa puupalikan, näin ainakin kävi jossain Fillari- lehden testissä (vaimennuksena esim. sylinteri, reiitetty mäntä ja vaselini :eek: ).

Mutta jos kerrot/tiedät pyörän osasarjan ja painon, niin asiaa on helpompi arvioida.

Pyörä on pari vuotta sitten veljeni jossain nettiarvonnassa voittama, mutta ollut lähestulkoon käyttämättä siitä lähtien. Toissasunnuntaina polkaisin pyörällä kokeeksi, ja meni ensimmäisessä ylämäessä ketjut poikki. En saa pyörää nähtäväksi, ennenkuin veli pääsee armeijasta lomille. Kaivan asiasta sitten lisätietoja. Eipä hänkään pyöriä erityisemmin tunne, ja jos pyörä on enemmän arvoinen, toki maksan siitä hänelle sitten enemmän. Oikeudenmukaisuus ylittää arvoissa rahan.

Ensi kesää varten olen uutta pyörää ostamassa. Siihen asti palveluksessa jatkaa 90-luvun alkupuolella hankkimani Scott.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom