CFFC 6 Tank vs Kimbo peruttu!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J33S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Cage Fury Fighting Championships' Oct. 12 card in Atlantic City, New Jersey, is off, CFFC president Felix Martinez said in a statement released Friday on the promotion's Web site.

Citing an inability to recover from the loss of a "major" investor who "decided to pull out at the last moment," Martinez expressed regret for having to cancel the card, which was to be headlined on pay-per-view with a fight between David "Tank" Abbott and Kevin "Kimbo Slice" Ferguson. " Lähde: Sherdog

Harmi että ei ainakaan vielä nähdä snagariottelua.

Kimbo on varmaan suht kunnossa kun on tosissaan viime aikoina MMA:ta treenannut. Tank nyt tuskin olisi taaskaan ekaa minuuttia pitemmälle jaksanut. Harmi vain, että niin kauan kuin ihmiset ovat kiinnostuneita näkemään Tankin esityksiä, niin nämä pienemmät showt myös hänet palkkaavat. Sais mun puolesta häipyä jonnekin kauas mma:n historiaan jo...

kerokaas englantia paremmin ymmärtävät mikä on syy tohon eventin perumiseen.itse odotin tuota tankin ja kimbon ottelua kuin kuuta nousevaa.

VITTU!!!!!! :curs: Odotellu tätä matsia jo kuukausikaupalla! Toivottavasti saavat päähänsä ottaa epävirallisen matsin vaikka autotallissa ja videoida sen...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hoho mä oon missan koko kimbon siirtymisen rinkiin, millos tää on tapahtun ja monta matsia on käyny?

Tää oli toinen matsi. Eka matsi oli melkein 50 vuotiasta entistä nyrkkeilijää Ray Merceriä vastaan jokunen kuukausi sitten ja sen tämä Kevin Ferguson vei ekassa erässä giljotiinillä.

vitun deividit, spoilatkaa vähän lisää! :david: :david: :david: :david: :david:

annan tälle täydet viis. :curs:

Kimbosta kehkeytyi sitten aivan varteenotettava MMA-ottelija vastoin ainakin minun odotuksia.
Toivottavasti ottavat UFC:lle matsaamaan.

Vaikka Zuffa haluaisikin Fergusonin niin ei ole paljoa sanomista kun Fergusonilla on pitkä sopimus ProELITEn kanssa ja hyvä niin.

En usko Zuffan edes haluavan kaveria. Eiköhän tuolla hw divisioonassa ole jo kovempia äijiä mitä mr. kimbo.
viimeisin Vastustaja ei ollut kaksinen. En viitsi tänne nyt enempää kirjoitella,koska ei tänne saa spoilata.

nyt kun randy couture lopetti niin voisin jopa sanoa että kimbo voisi hyvin voittaa kenet vaan ufc:een top 5 hw divisioonasta. kimbo on samantyylinen kuin alexander houston. voi olla kyllä aikaista sanoa kun vasta yksi mma matsi takana mutta erittäin vakuuttavalta näytti.

Heyheyhey... hold your horses!! :lol2: Ette kai te nyt tosissane ole tituleeraamassa Kimboa UFC HW champiksi, tai edes contenderiksi! Joku jo pikkusen kokeneempi vapari mies pistäis äijän pirstaleiksi tässä vaiheessa. Pystyssä se voiskin pistää monta tajuttomaks, mutta ei se ole nyt reilussa vuodessa oppinut painimaan pystyssä taikka matossa niin hyvin että sitä ei lukotettais tai vietäis mattoon koska vaan osaavan kaverin toimesta.

Suositut

Back
Ylös Bottom