CD:n polttoropleema

Ikä
45
Ongelman nimi on tämä: Kun poltan nerolla tai vaikkapa alcoholilla tiedostoja(ihan sama minkä mallisia)cdr levylle niin polttonopeus on enintään 10x. Lisäksi prosessorin kuorma on aina 50-100%. Ulkoisella asemalla usb-porttiin kytkettynä polttaa taas niin perkeleesti eli cd:n täyteen kolmessa minuutissa, missä vika? Ongelma taisi alkaa samalla kun laitoin koneeseen uuden kovalevyn vanhan kaveriksi eli tossa on varmaan jotain hämärää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Apua: VCD:n poltto-ongelma

Mikä on vikana kun poltan nero expressillä videoita (avi, mpg, wmv) levylle ja polttoprosessin aikana kuva kääntyy ylösalaisin? Jotkut filet tulevat oikeinpäin, jotkut ei. Kuva saattaa olla myös peilikuva + ylösalaisin.
Kertokaapa missä vika piilee?

Aika veikeetä, mut lisää ongelmia tässä.

Mulla ei oikeen HP:n kannettavan rommi polta yhtäkkiä enää ainakaan nuita gigantin levyjä, ei edes musiikkia. Jos jollain on samallaisia kokemuksia niin osaisitteko vinkata, mitkä levyt on ollu yleensä varmatoimisimpia. Meen huomen kauppaan, enkä viitti ostella lisää noita susia. :(

ToughGrip sanoi:
Aika veikeetä, mut lisää ongelmia tässä.

Mulla ei oikeen HP:n kannettavan rommi polta yhtäkkiä enää ainakaan nuita gigantin levyjä, ei edes musiikkia. Jos jollain on samallaisia kokemuksia niin osaisitteko vinkata, mitkä levyt on ollu yleensä varmatoimisimpia. Meen huomen kauppaan, enkä viitti ostella lisää noita susia. :(

Tuskin tuo sun ongelma noista rompuista johtuu, mutta mulla ei ainkaan ole tullut vastaan yhtään paskaa maxellin romppua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom