cd:n poltto-ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja voda
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla olisi seuraavanlainen ongelma levyn polttamisessa.Eli yritän polttaa levyä ja tulee seuraava virhe ilmoitus:drive is in use by another application.missähän voisi olla vika??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos sinulla on Windows XP ja yrität polttaa levyä niin XP:n oma polttosofta voi varata levyn käyttöönsä.

Hommaa itsesi palvelujen hallintaan. Englanninkielisessä XP Pro:ssa: Control Panel --> Performance and Maintenance --> Administrative Tools --> Services

Aukeaa ikkuna mistä näet palvelut. Hae kohta IMAPI CD-Burning COM Service. Muuta sen tilaksi manual tai disabled.

Koita polttaa uudelleen. ( Saattaa olla että vaatii uudelleenkäynnistyksen ).

Scud sanoi:
Onko levy varmasti suljettu? Tavalliset cd-soittimet eivät kykene soittamaan poltettua cd-levyä jos sitä ei ole suljettu. On myöskin mahdollista, että jos olet polttanut 80 min cd:n aivan täyteen, niin asemasi ei pysty sulkemaan aivan täyteen poltettua 80 min cd:eetä. Kyseine ongelma on yleinen varsinkin vanhemmissa polttavissa.

Sen levyn varmaan pystyy sulkemaan jälkikäteenkin?? Mulla on Neron joku vitosversio. Osaakos kukaan sanoa miten tämä jälkikäteen sulkeminen onnistuu?? aina kun ei muista sulkea ja jos jollekin kaverille polttaa levyn niin saattaa tulla ongelmia toimivuuden kanssa.

Joku kyseli siitä toimivuudesta Sonyllä, mulla on Sonyn ekoja DVD soittimia ja se ei soita mitään poltettuja cd levyjä, olivatpa ne sitten mitä tahansa. En oo tällasta paljon muista merkeistä kuullut, mutta Sonyn vanhemmissa koneissa vissiin yleistäkin.

moi

mulla on semmonen ongelma ku cd-rw joka ei toimi lainkaa stereoissa nii oliskos ongelma tossa cd-rw vai cd-rw sisällön formaatissa cd-ääniraita. oon vähä seurannu teidän keskusteluita ja ajattelu että jospa cd-rw on ei-yhteensopiva stereoiden ja muiden cd-soittimien etenki autojen cd-soittimien kans. mitä kaupan musalevyt käyttää ? cd-r levyi?

toki jos on ideoita siitä vaa koska nimittäin oon iha pilalla näistä cd-levy jutuissa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom