CD-levyjen kopiointisuojaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pomme
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Mike
Ostin tänään Velcran LOISTAVAN debyytin ja perkeles, sitä ei voi ripata eikä edes soittaa koneessa kunnolla.
:(

Vie levy takaisin kauppaan ja vaadi rahat takaisin. Tämä siis jos et tiennyt, että levy ei toimi tietokoneessa (pitäisi olla selvät suomenkieliset varoitukset).

Ostin tänään Velcran LOISTAVAN debyytin ja perkeles, sitä ei voi ripata eikä edes soittaa koneessa kunnolla.

On muuten aikas mainio levy toi. Ite ostin viime viikolla omani

Spektro, kyllä on joo aivan mieletön debyytti tolta bändiltä. Kun nainen laulaa tollai agressiivisesti niin jessus ko se iskee laakista.
:kippis1:

Kiitos mike vinkistä.. Hyvää musaa löytyy harvoin...

En tosin ostanut levyä.. mutta kumminkin...

Spektro, kyllä on joo aivan mieletön debyytti tolta bändiltä. Kun nainen laulaa tollai agressiivisesti niin jessus ko se iskee laakista.

Kyllä ehdottomasti juuri Jessi Freyn laulu on se mikä siinä on parasta. Tarvii varmaan pistää jälleen soimaan levy

Originally posted by Pomme
Tällä stereoihin liitettävällä polttavalla asemalla kun saa hiukka paremman äänenlaadun kuin tietokoneen vastaavalla.

Mitäköhän tos mahto olla..

Mut jos oon yhtään oikeel linjal ni se o aivan sama mil laitteel sä sen levyn poltat koska levyn bittivirta kopioidaan BITILLEEN samalla tavalla kuin alkuperäisessä levyssä. Joten kopiointi ei voi mitenkään vaikuttaa äänenlaatuun.piste.

Anteeks jos meni iha alkuperäisen asian vierest..:)

Re: Re: Re: Re: Re: CD-levyjen kopiointisuojaus

Jos poltat levyn tietokoneen polttavalla soittimella, niin äänenlaatu on hieman huonompi kuin stereoihin liitettävällä polttavalla (joita saa tavallisista kodinkone liikkeistä) . Tosin nää audio- levyt on vähän kalliimpia (n.2 euroa kipale), muita levyjähän ei voi käyttää stereoiden polttavassa. Ei äänen laatu eroa juurikan huomaa, mutta se on olemassa- ja minullehan kelpaa vain paras, ainakin tässä CD-asiassa... naisasiat on sitten taas toinen juttu.

Siis ei vittu pidä paikkaansa! Se o varma tieto! Tietokoneen levy maksaa n.0.5 euroa koska siinä EI lue AUDIO (sana maksaa sen 1.5€) sanaa jolloin hinnassa ei ole myöskään tekijänoikeus palkkiota. Niin ja vielä kertaalleen : se alkuperäisen levyn tieto menee aivan samalla tavalla poltetulle levylle kuin se on alkuperäisessä. Jos teoriasi olisi oikein niin miten on mahdollista polttaa datalevyjä joissa yhdenkin bitin puuttuminen aiheuttaisi sen että kyseinen ohjelma ei toimisi.. Esim. jos rivinvaihto merkki puuttuu niin ohjelmaa on mahdotonta suorittaa loppuun.

ELI tunge toi sun pee aa äs koo aa teorias sinne mist se o tullu!!
pistää iha vihaks tommoset.

Datalevyt eivät toimi sereo-polttavissa koska niistä puuttuu AUDIO levyjen alussa oleva koodi joka mahdollistaisi sen toiminnan ko. laitteessa.

:mad2: :mad2: :mad2:

Joo kyllä näin on että jos levyä kopioidessa ei tehdä da- ja taas ad-muunnosta niin laatu ei tod.com huonone.

Oon kuullu että noilla erillisillä polttavilla laitteilla on mahdollista polttaa tavallisille cd-levyille kun käyttää siellä asemassa ensin semmosta audio-levyä.

Mulla ois neuvoja miten sais toimimaan koneella, mutta sitä ei saa kertoa täällä :rolleyes:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: CD-levyjen kopiointisuojaus

....ELI tunge toi sun pee aa äs koo aa teorias sinne mist se o tullu!!
pistää iha vihaks tommoset....

Haista vittusaatanan ruikku!!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CD-levyjen kopiointisuojaus

Haista vittusaatanan ruikku!!!!

Tämä keskustelu meni näköjään taas tähän...:mad2:

Mutta et pomme kyllä pystynyt sanomaan mitään vastaväitettä tohon kun oikeesti ne cd:n kopionnit ei eroa mitenkään siitä miten ne polttaa ja millä vehkeellä koska ne tosiaan menee sinne levylle bitilleen ja sillä selvä...

Mutta olis ihan kiva kuulla miten puolustat väitettäs tolta väitteeltä...:hmmm:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CD-levyjen kopiointisuojaus

Originally posted by PF-boi
Tämä keskustelu meni näköjään taas tähän...:mad2:

Mutta et pomme kyllä pystynyt sanomaan mitään vastaväitettä tohon kun oikeesti ne cd:n kopionnit ei eroa mitenkään siitä miten ne polttaa ja millä vehkeellä koska ne tosiaan menee sinne levylle bitilleen ja sillä selvä...

Mutta olis ihan kiva kuulla miten puolustat väitettäs tolta väitteeltä...:hmmm:

Ei se alunperin mikään väite ollu,vaan heitto. Jos luet mun aiempia posteja niin huomaat että tän threatin alkuperäinen tarkotus oli kysyä vastausta erääseen asiaan,mutta siitä ei saanutkaan keskustella ja Mike poisti mun ekasta viestistä sen kyssän!!! Ei mun tarrte sulle eikämuille perustella yhtään mitään, ja tää keskustelu todellakin menee "tähän" varsinko jos joku käskee tunkea "teorian"perseeseen. Niin ja voihan sitä REijo Taipaletta kuunnella C-kasetiltakin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CD-levyjen kopiointisuojaus

voi ku pikku pompolta palo hihat ku huomas et joku tietää näist asiois enemmän ku ite:)

ps. muista tulevaisudes et ei isi aina oo oikees

onko kukaan kokeillu tätä teeveestäkin tuttua, mustalla tussilla suoritettavaa kopiointisuojan poistoa? Toimiiko?
Kuulostaa aika älyttömältä, miten tollanen voi toimia?

Originally posted by Jortsu

Oon kuullu että noilla erillisillä polttavilla laitteilla on mahdollista polttaa tavallisille cd-levyille kun käyttää siellä asemassa ensin semmosta audio-levyä.

Ilmeisesti noin tehtäessä sen cd-luukun joutuu aukaisemaan väkisin jottei se laite hoksaisi siihen vaihdettavan levyä. Tuotahan se aukaisu mekanismi sitten suorastaan rakastaa.

Originally posted by geg
Ilmeisesti noin tehtäessä sen cd-luukun joutuu aukaisemaan väkisin jottei se laite hoksaisi siihen vaihdettavan levyä. Tuotahan se aukaisu mekanismi sitten suorastaan rakastaa.

pleikka ykköses kai toimi semmone et se luukun tunnistus mekanismi jumitetaan sinne pohjaan et se luulee et se o kiinni... eli ekaks crack cd sisään ja ku se oli luettu nii sit vaihdetaan levy ja kaikki toimii:) ja plekussa se levyn vaihtohan ei rasita mitään koneistoi sun muit ku siin ei oo sitä kelkkaa.

Originally posted by metalman
onko kukaan kokeillu tätä teeveestäkin tuttua, mustalla tussilla suoritettavaa kopiointisuojan poistoa? Toimiiko?
Kuulostaa aika älyttömältä, miten tollanen voi toimia?

Voisin nyt ihan veikata et se kopioinnin suojaus on kirjotettu iha tohon levyn alkuun et periaattees tussi voi estää laserii lukemast sitä kohtaa joilloin levy toimis normaalisti.. mut toi ei oo mitään faktaa mut veikkaus kummiski.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CD-levyjen kopiointisuojaus

Originally posted by jjj84
voi ku pikku pompolta palo hihat ku huomas et joku tietää näist asiois enemmän ku ite:)

ps. muista tulevaisudes et ei isi aina oo oikees

Kyllä mäsen voin myöntää että näistä asioista monetkin titeää enemmän kuin minä. "Pojasta tulee mies kun antaa isälleen turpaan"Ei oo isi mulle paljoo näistä cd asiosta kertonu kun ei olla edes puheväleissä. Olis kiva tavata niin voisit kertoa mulle livenä noita sun juttujas, vitun nulikka!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom