Kuli
VIP
Niillä samoilla oletuksilla, millä sä tuota ikäkorttia heität..
Sitähän mä vähän arvelinkin.Eli ihan hatusta vedetään "faktoja"ja sit kirjoitellaan nettiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niillä samoilla oletuksilla, millä sä tuota ikäkorttia heität..
Sitähän mä vähän arvelinkin.Eli ihan hatusta vedetään "faktoja"ja sit kirjoitellaan nettiin.
Näin jossain poden aika tuoreen treenivideon. Veikkaan comebackiä lähiaikoina..Vittu kun en muista nyt mitenkään, että kävikö pakkis yhtä kuumana vuonna 2006 kun Timo Poutiainen osallistui CBB:hen. Se on sentään kehonrakennuksen SM-kultamitalisti.
Kaikki roinaa kunnes toisin todistetaan :D
Ei juma näitä kommentteja. Uskomatonta.Kyllähän sen ymmärtää kun katsoo kehonrakennuksen nykyistä tasoa, että pitää yrittää hakea niitä voittoja vähän muualta ;)
Ymmärrätteköhän te, että steroidit kasvattavat lihasmassaa, eikä muuta lihaksien muotoja? Kyllä. Lihasmassa on CBB :ssä myös tärkeässä osassa. Mutta jos nyt oletetaan että Lembergi on roinannut, niin mitä se edes haittaa? Nätisti mahtui painorajoihin. Ja katsokaa nyt noita vertailuja. Ei todellakaan oo silmin nähden mitenkään isompi verrattuna muihin. Vai koittaako joku oikeasti sanoa että Lemberg olisi selkeästi muita massiivisempi kaveri? Aivan varmana kyseiset massat onnistuu saamaaan elinikäisellä puhtaudella.
Mikäli olen käsittäny oikein, niin esimerkiksi Antti Filatofilla on ollut ongelmia mahtua CBB painorajoihin, eli lihaa löytyy. Mutta jos laitetaan Lembergi ja Filatoffi vertailuun niin mikä olisi lopputulos? Kukaan ei tiedä. Ei entiset roinaajat oikeesti saa siitä entisestä doupista sellasta hyötyä mitä jengi ajattelee. Sen merkitys on todella pieni, sillä lähinnä meidän oma luontainen testosteronitaso määrää sen, millaista lihasmassaa kykenemme ylläpitämään. Vaikka toki sinne niitä tumia jääkin jäljelle niin silti.
Sehän se hassua oliskin, kun voittajalla ei olis mikään lihasryhmä parempi kuin muilla. ;)Sattumoisin löytyi kovimmat kädet Janilta. Puhdas sattuma.