CBB Antton Tammelin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Anttonin kanssa oli samaan aikaan kuvaukset mitä Pekan kanssa ja vedettiin sitten identtiset setit kehiin. Galleriassa siis Kultsan kisan voittaneen Anttonin kuvia.

Screen-Shot-2013-05-07-at-0.47.38.webp

800_5079.jpg

Hyvät geenit. :D (tästäkö se sota taas alkaa...)

Kauhea kondis kyllä ikäänsä nähden. Pyyhkinee lattioita myös yleisessä sarjassa, kunhan siellä kisailee.

Eikä oo helppoo kun on pitkä.

Joo ei. Antton on sentilleen samanpituinen kuin itse olen. Junnuissa varsinkin pitkät äijät häviää mallissa useimmiten lyhyille kavereille, koska lyhyellä treenitaustalla ei yleensä vain yksinkertaisesti kerkeä takomaan sellaisia lihoja, että pitkälläkin varrella voisi kilpailla lyhyitä vastaan. Antton on kyllä hyvä esimerkki siitä miten pitkäkin äijä voi näyttää hyvältä. Vielä muutama vuosi lisää niin on niin mahtava ja massiivinen paketti noin pitkässä varressa, että ei paljoa ole moittimista.

Joo ei. Antton on sentilleen samanpituinen kuin itse olen. Junnuissa varsinkin pitkät äijät häviää mallissa useimmiten lyhyille kavereille, koska lyhyellä treenitaustalla ei yleensä vain yksinkertaisesti kerkeä takomaan sellaisia lihoja, että pitkälläkin varrella voisi kilpailla lyhyitä vastaan. Antton on kyllä hyvä esimerkki siitä miten pitkäkin äijä voi näyttää hyvältä. Vielä muutama vuosi lisää niin on niin mahtava ja massiivinen paketti noin pitkässä varressa, että ei paljoa ole moittimista.

Samaa mieltä.

Anton kyl antaa vähän lisämotivaatiota omiinkin treeneihin, kun hän todistaa, että nuorena ja pitkänä (ollaan samanpituisia) saa taottua tollaset määrät lihaa. Kaikki propsit siitä! Ja Tampon jalat on :kuola: No homo (of course) :D

SEINÄJOKIII! Mikäköhän kumma siinä on että täältä on alannu puskeen ulos sankareita oikein todella...Railio, Kontiola, Tammelin... ;) Antton on kyllä kova jätkä! Kehittynyt aivan törkeesti ja nopeasti! Vieläki muistan kun ekan kerran salilla törmäsin häneen ja juteltiin mietin heti että "mitäs helvettiä...kauheet lihat noin nuorella" :D Mutta treenejä kun seuras niin ei tarvinnu ihmetellä enää...kovaa, asenteella & karjuen! :) Tämä kaveri on esimerkki "elämätavasta bodaus" jo nyt kun miettii mitä kaikkee shittiä on joutunut kestämään (sairastelut jne.) ja silti ei luovuttanut vaan jatkoi menemään! Arvostan & hattua nostan! Helvetisti tsemppiä jatkoon!

Mahtava natu!

Back
Ylös Bottom