Casa di Mama pizzat

Pitsat on syöty, ja olihan se hintansa väärti. Täytteet todella hyviä, aika mehukasta jos niin voi sanoa ja pohjakin oli parempi kuin monissa muissa pakastepitsoissa. Tästä tuli kyllä ehdottomasti yksi suosikeistani!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen ostin ja söin.. ei voittanu lidlin pannupizzoja :jahas: aika köyhä mun mielestä,tai sit siinä oli valmistusvirhe.

^
Paistoithan uunissa ja 250 asteessa? Ihmeelliseltä kuullostaa, mut makuasiat aiheuttaa eroa...

Mä muistan ikuisesti tän pitsan siitä, kun tää tuli vasta Suomeen ja tais kauppakeskus Jumbossa olla sitten maistiaisia. Oli ihan perkeleen hyvä se palanen minkä mä siltä neidiltä sain, mutta ajattelin ettei se pitsa maistuis lähellekkään yhtä hyvältä sitten kotona(niinkuin yleensä kaikki maistiaiset ovat aina helvetin hyviä, mutta kotosalla se ruoka onkin sitten samaa mättöä niinkuin kaikki muutkin). Ostin niitä paketteja kuitenkin pari ja oli todella kiva yllätys huomata, että se oli ihan täysin yhtä hyvää kotonakin tehtynä.(ennakkoluulot liittyivät lähinnä siihen, että maistiaispisteellä niillä oli joku ûberhieno kiviuunihässäkkä käytössä)

^
Paistoithan uunissa ja 250 asteessa? Ihmeelliseltä kuullostaa, mut makuasiat aiheuttaa eroa...

jep, tein ohjeiden mukaan. Reunoilta oli tosi kuiva ja hieman palanu ja keskeltä oli märkä. Piti veitsellä keskeltä reunoille päin levittää soosit. Ostin sen jalapeno&pepperoni maun. Jalapenotkin oli sellasia kuivia/muovisia. Plussaa oli täytteet :thumbs: mutta se "pullapohja" ( :D ) oli aika pettymys.

Mut joo, maku-asia :)

^ Joo siis nimeomaan toi pullamainen pohja tökkii mullakin. Ei maistu mulle nämä yhtään, vaikka en muuten mitenkään nirso olekaan noitten valmispizzojen suhteen.

Ihmeellisesti keskelle jäi sitä kosteutta, vaikka reunat olivat kohonneet. Aika keskinkertaista, vaikka kuitenkin yksiä parhaimpia pakastealtaasta löydettäviä tuotteita.

off-topic, tuli mieleen, että jos ei ole pizzakiveä, niin pankaa pelti valmiiksi uuniin. Uuni 300 asteeseen ja heittäkää sitten pizza semmoisenaan kuumalle pellille. Tulee rapsakka pohja.

Kaikkein paskinta on pitää pizza valmiiksi pellille, uuniin ja sitten vasta uuni päälle. Appivanhemmat tekee tuota. Lämpöä joku hikiset 200 astetta ja paistetaan puoli tuntia. Leikataan pieniksi paloiksi ja syödään kahvin kanssa.

Ei ollut mikään ihmeellinen makukokemus tämä lätty. En varmaankaan toiste osta. Onhan toi pohja ehkä vähän parempi kuin muissa pakastepizzoissa, mutta eipä siinä sitten oikeen muuta ollutkaan kun sitä pohjaa koko pizzassa. Kauheeta pullamössöä vailla täytteitä. Ei kiitos.

Ostin kokeeks yhen Grandiosan pizzan, ja kyllä CdM oli ihan selkeesti paremman makuista täytteiltään ja varsinki pohjaltaan. Se Grandiosa maistui ihan puulta.

Ristoranten ja Casa Di Maman välillä ei ainakaan miu silmissä mitään suurempia eroja ole ollu..

Kumpakin maultaan ihan syötäviä, mutta jos pizzaa haluan kyllä sen mieluummin ite teen. Taikina, sen levittäminen ja täytteet niskaan kun ei ole niin iso vaiva. Ja onpaha laatukin taattu.

Mutta aiheeseen viellä, että ainut ero mitä ite oon huomannu oli pohjan laatu. Ja sen vei sitten Casa Di Mama 100 - 0 .

^
No just niin, toi pohja on kuitenki aika tärkeä pizzan maussa, ja CdM:n pizzossa se vaan on parempi kuin muissa pakastepizzoissa.
Viimeks ku ostin Grandiosan pizzan, oli siinä selvä ero Casa di maman pizzaan.

Kokeilkaa nyt ihmeessä itse jos kiinnostaa!

Koeajoin juuri Trio di Carne -nimisen Casa di Mama pizzan (lihapullia, salamia ja kinkkua).
Vahvistin sitä lisäjuustoraasteella ja hyppysellisellä kinkkukuutioita sekä tietysti oregaanolla.
Antaisin arvosanaksi 8 einespizza-asteikolla. Pakastepizzaksi sieltä ehdottomasti paremmasta päästä. Nousee samalle tasolle pakastesuosikkini Lidlin Pizza Specialen kanssa, mutta on kuitenkin rutkasti tyyriimpi hinnaltaan.
Saatan ostaa toistekin, jos satun laiskalle päälle enkä viitsi Lidliinkään asti pyöräillä.

Casa di Mamaa on tässä vedetty ~vuoden verran, mielestäni paras pakastepizza mitä löytyy (poislukien Billy's "seinäeriste"-pizzat). Käynyt tässä viimeaikoina tuo rasvaisuus vain häiritsemään sen verran ettei ole tullut syötyä niitä entiseen malliin, mutta harvoin on pizzapaikoissakaan ostetuissa pizzoissa noin hyvät reunat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom