Carnivore Diet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä kun olen koittanut ketoilla, niin ruokavalio on väkisin lipsunut carnivoren suuntaan, vähän myös omaa laiskuutta. Täytyy sanoa, etten yhtään ihmettele jos carnivorella paino tippuu. Ei tee nimittäin mieli syödä, kun ajatuskin ällöttää. Mun eiliset ruokailut oli n. 200 g possun fileeleikettä, puoli pakettia pekonia ja yksi makkarapihvi. Siitäkin ateriasta sai tunkea puolet väkisin alas, kun ei meinannut upota. Eihän tuossa ole mitään järkeä enää. Pakko kohta vaihtaa dieettiä, kun tämä alkaa mennä aivan hulluksi. Ei siinä, kyllä tuolla ruokavaliolla väkisin paino tippuu, mutta niin tippuu voimatkin. Ja varmasti on aineenvaihduntaankin jotain negatiivisia vaikutuksia.
 
Onneks asenne on kohdallaan. EN itse söis mitään dieettiä väkisin. Siinä voi tulla jo muutkin tekijät vastaan jos ei henkisesti ole kivaa? Täällä ollaan niin lyhyt aika että kannattaa nauttia edes ruoasta. Just tein uuden enkan omapainossa ja vielä pari viikkoa voi syödä vapaasti ja sitten pikkasen tavotteellisemmin läskiä lihaksi ja siinä tosiaan toimii mulla mielekkäästi jauheliha burgeripihvit pelkällä mustapippurilla, kananmunat juustosiivuilla ja muutenkin tosi alhaiset hiilarit. Mulla ei kyllä voimat hirveesti tipu alikaloreillakaan?
 
Tässä kun olen koittanut ketoilla, niin ruokavalio on väkisin lipsunut carnivoren suuntaan, vähän myös omaa laiskuutta. Täytyy sanoa, etten yhtään ihmettele jos carnivorella paino tippuu. Ei tee nimittäin mieli syödä, kun ajatuskin ällöttää. Mun eiliset ruokailut oli n. 200 g possun fileeleikettä, puoli pakettia pekonia ja yksi makkarapihvi. Siitäkin ateriasta sai tunkea puolet väkisin alas, kun ei meinannut upota. Eihän tuossa ole mitään järkeä enää. Pakko kohta vaihtaa dieettiä, kun tämä alkaa mennä aivan hulluksi. Ei siinä, kyllä tuolla ruokavaliolla väkisin paino tippuu, mutta niin tippuu voimatkin. Ja varmasti on aineenvaihduntaankin jotain negatiivisia vaikutuksia.
Tuossahan kaikki luetellut on prosessoituja einesvalmisteita. Vaikket haluaiskaan karnivooreilla, vaan ihan vain ketoilla, niin kannattais silti syyä ihan oikeista tuoreista aineksista tehtyä oikeaa ruokaa.

Kyllä mullaki pää räjähtäis, jos pelkkiä leikkeleitä ja eineksiä pitäs puputtaa.
 
En tiiä niin, oon Chris Belliä pitäny ihan asiallisena mutta katsotaan jahka tuo valmistuu.
Tykkäsin Bigger, Faster, Stronger -dokkarista, mutta Prescription Thugs oli iso pettymys. Kaikenlaisia hörhöjä päästettiin ääneen.

Ja kun velipoika Mark Bell on myös carnivore-leirissä, niin eiköhän valitettavasti hörhöily jatku.
 
Uskon, että ei ole pelkkää carnivoren hehkutusta tuo dokkari, koska Chris Bell puhui carnista myös kriittiseen sävyyn veljensä podcastissa hetki sitten.
 
Kaiken joulun mässäilyn jälkeen pitää varmaan aloittaa rehuton tammikuu.
Lihaa ja kalaa on pakkaset täynnä niin saa niihinkin tilaa samalla.
 
Tuolla (oletetulla) iällä, etnisyydellä ja sukupuolella todennäköisyys sille, että CAC-score on > 0 on noin 50 %. Eli onnittelut Dr. Bakerille: hän on tämän asian suhteen täysin keskiverto. Onko tämä lihan syönnistä huolimatta vai sen ansiosta, sitä en tiedä. En myöskään tiedä sitä, kauanko hän on carnivorella ollut. Tuskin kuitenkaan koko elinikäänsä. Joka tapauksessa ruokavalion ja elämäntapojen vaikutukset ovat mitä todennäköisimmin kumulatiivisia eivätkä välttämättä edes muutaman vuoden "kokeilut" kerkiä merkittävästi vaikuttamaan.
 
Itse tuli aloitettua "semi carnivore" tällä viikolla. Pääasiassa menee siis lihaa mutta meinasin kuitenkin ottaa mukaan hedelmän/marjoja silloin tällöin, varsinkin illalla tai ennen harjoituksia. Saa nähdä meneekö tässä ketoosiin vai ei ja miten jaksaa treenata.
 
Mulla pysyy ketot jossain 0.2-0.3 kun otan lihaviikon välillä. Paastollakin vasta kolmannen päivän jälkeen nous ketoaineet yli ykköseen. Mä en mitenkään edes pyri syvään ketoosiin
 
Nyt menny pari viikkoa lihalla ja munilla + juustoa välillä. Ei hirveesti tee mieli syödä vaikka OMAD tyyliin vedän kun tarkotus samalla kiristellä. Vuoden alusta lähteny 9 kiloa ja jäljellä ehkä 3-4 kilon tiputus. Tässä vois pitää vaikka pikkubulkin välissä kun toi vauhti on kova niin silti ehtii helposti ennen kesää tavotteeseen. Voimissa kyllä tuntuu ainakin leuoissa.
 
Back
Ylös Bottom