- Ikä
- 36
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossahan kaikki luetellut on prosessoituja einesvalmisteita. Vaikket haluaiskaan karnivooreilla, vaan ihan vain ketoilla, niin kannattais silti syyä ihan oikeista tuoreista aineksista tehtyä oikeaa ruokaa.Tässä kun olen koittanut ketoilla, niin ruokavalio on väkisin lipsunut carnivoren suuntaan, vähän myös omaa laiskuutta. Täytyy sanoa, etten yhtään ihmettele jos carnivorella paino tippuu. Ei tee nimittäin mieli syödä, kun ajatuskin ällöttää. Mun eiliset ruokailut oli n. 200 g possun fileeleikettä, puoli pakettia pekonia ja yksi makkarapihvi. Siitäkin ateriasta sai tunkea puolet väkisin alas, kun ei meinannut upota. Eihän tuossa ole mitään järkeä enää. Pakko kohta vaihtaa dieettiä, kun tämä alkaa mennä aivan hulluksi. Ei siinä, kyllä tuolla ruokavaliolla väkisin paino tippuu, mutta niin tippuu voimatkin. Ja varmasti on aineenvaihduntaankin jotain negatiivisia vaikutuksia.
Luvassa Game Changersin tasoinen huumoripläjäys?
Tykkäsin Bigger, Faster, Stronger -dokkarista, mutta Prescription Thugs oli iso pettymys. Kaikenlaisia hörhöjä päästettiin ääneen.En tiiä niin, oon Chris Belliä pitäny ihan asiallisena mutta katsotaan jahka tuo valmistuu.