Carnivor

Heips
Onkos kukaan käyttänyt/ käyttää carnivor pihvi protskua:)
Onko ihan ostamisen arvosta vai ei, ja millaselta on tuntunut? :D
Onkos ollut mitään ongelmia?
Ja mitäs tällä meinataan että se on jotenkin anabolinen (eli kasvattava? )protsku :D eikös esim whey 80 tai 100 kin ole :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oo käyttäny mutta ilmeisesti paras pihvi prode mitä saatavilla. Noihan sekottuu yleensä aivan älyttömän paskasti mut tota on (kai) jopa kehuttu senki osalta. Mielummin vedä oikeeta lihaa mutta elämäntilanteen perusteella jos ei lihan syöminen onnistu vaikka kouluruon tarjonnan mukaan ni mikäs siinä korvata se tolla. Hera käy yhtä hyvin ellei sitä kauheen montaa scooppia päivässä tuu vedettyä.

Itse vedin joskus purkillisen tota Carnivorin perus suklaa prodea.

Maku oli paras suklaa mitä olen kyllä koskaan maistanut, vrt tavalliset whey 80/100.

Tuntui ainakin palautuvan paremmin kuin perusheralla, vedin siis palkkarina tuota. Liekö sitten placeboa.

No sitähän tossa tarkotin että ei nyt oo järkee ottaa viittä scuuppia heraakaan päivässä!?!? Tossa vaiheessa voi alkaa kehittyä pitkällä tähtäimellä allergia heraan, jotain tutkimustakin tehty tohon liittyen. Sitä vaan meinasin et jos tulee paljon jauhoja kiskottua niin voihan sitä välillä vaihdella heraa/lihaprodee/soijaa esim.. voi olla ihan mutuilua ja vittuilua voin ottaa vastaan jos oon väärässä mut toi oli tolanen ääriesimerkki jos oikeesti menee paljon prodea päivässä jauhomuodossa. Maksatoksinen ei hera itessään ole ja sitä en tarkoittanut, siinä vaiheessa kun kokonaisprodemäärä nousee pilviin niin voi puhua että alkaa haitata maksaa.

Mua kummastuttaa aina pikkusen ku puhutaan pihviproteiinista ja joku mainitsee esim. suklaanmakuisen pihviproteiinin. Jotenkin minun mielessäni pihviproteiini ei voi olla mitään makeaa. Toisaalta en kyllä tiiä miltä se sitte maistuis... Pihviltä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom