Carnimax

Mun carnimaxit on ihan klimppinä. Maistuuko ne ihan oikeesti kissinpissalta :urjo: (tältä voisin kuvitella kisssankusen maistuvan) vai onko mun jauholle sattunu jotain?

"HUOM! Carnitiinilla on tapana kovettua oli se sitten miten hyvin tahansa purkitettu. On ihan normaalia jos purkissasi on yksi iso mötikkä. Anna sille vain vähän väkivaltaa ja jo irtoaa."

Lähde

Ei se karnitiini nyt mitään karkkia ole, mutta olen kyllä sata kertaa pahempia tuotteita maistanut. Mielestäni se on melko neutraalin makuinen?

Joo kyllä se parhaimman makusia aminohappoja on:)

Itsellä on joskus unohtunut purkki yöksi auki ja se oli imenyt sen verran nestettä, että sitä sai hakata lusikalla irti ja sekoitella tunnin verran:curs:

Carnimaxit on klimppinä purkissa ja kun sieltä haluamansa muruset saa kaivettua irti niin ne kannattaa purskuttaa suussa veden kanssa. Suolaiseltahan se maistuu, mutta siihen kyllä tottuu.

Hullu inkkari sanoi:
Carnimaxit on klimppinä purkissa ja kun sieltä haluamansa muruset saa kaivettua irti niin ne kannattaa purskuttaa suussa veden kanssa. Suolaiseltahan se maistuu, mutta siihen kyllä tottuu.
Suolaselta?..hmmh...eiku kissinpissiltä:hyper: Mä oon näyttäny sille klöntille veistä, mutta ei mun entiset carnitiinit ole noin pahoja ollut...voittaa jopa arginiin raikkaan maun...:urjo:

Mitenkäs tätä pitäisi nyt sitten popsia? Oon ottanu 1g aamupalan kanssa 1g ennen treeniä. Vaikutuksista vaikea mitään sanoa ku vasta pari päivää syöny. Uskaltaako annostusta lisätä ku purkissa lukee että 1-2g päivässä?

kynae sanoi:
Mitenkäs tätä pitäisi nyt sitten popsia? Oon ottanu 1g aamupalan kanssa 1g ennen treeniä. Vaikutuksista vaikea mitään sanoa ku vasta pari päivää syöny. Uskaltaako annostusta lisätä ku purkissa lukee että 1-2g päivässä?

Ite tulen popsimaan tuota kun sopiva aika sattuu 4-6g päivässä.

Back
Ylös Bottom