Canal+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pelles
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
yssi kymysys.. tarkotus ois talveks ottaa canal+.. mainostettiin 29€/kk eli ei paha..
asutaan kerrostalossa turun alueella eli mitä tarvitaan.. ja tuleeko kanavapaketin mukana jotain laitteita.. joku boksi ilmeisesti??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
öö.. "Canal Digital ei toistaiseksi tarjoa kaapelitalouksille palveluita. "
vastaisko joku joka oikeasti tietää.. :D

E: siis tiedän että vastaus on Turun Kaapelitelevisio.. mut asiakaspalvelu on auki vasta huomenna ja mietiskelin asiaa nyt.. joten jos joku tietää niin..

mut minkä takia hankkia lautasantennia parvekkeelle jos ilmanki sitä saa ne kanavat näkymään??? :D

Tuskin tulee mitään laitteita, digiboxi pitää ostaa missä on kortinlukija. Näytti tuo Turun kaapelitelevisio myyvän niitäkin.

Jos ottaa Entertain paketin mukana tulee digiboxi ja lautasantenni.Jos taas ton 29ekk paketin niin ainoastaan kortti tulee,itse pitää hommata korttipaikallinen boxi tai digi-tv.

Kun itse testasin Canal+:aa kuukauden ilmaiseksi, tulin siihen tulokseen, että turhan kallista ohjelmaa ne myy 29€/kk, kun ottaa huomioon, että suurin osa ohjelma-ajasta on pelkkiä uusintoja. Urheilutarjonnastakin suurin osa taisi olla vanhoja fudispelejä tai Ruotsin jääkiekkoliigaa. Paska diili mun mielestä. En ostais. 10€/kk on mun mielestä maksimi tollasesta tarjonnasta.

Noh, siis tuota jos tykkää lätkää(NHL & SM liiga), korista(NBA) tai fudista (englannin & italian liigat) kattoa, niin :rock:
Sillon kun mulla toi oli niin tuli sunnuntaina tuli aina 3 futismatsia putkeen livenä..
Rupes jo haittaamaan normaalia elämää.

Mutta kuten sanottu, niin leffapuolelta tuli mun mielestä vaan harrypottereita..

lähinnä nhl matsien takia tota canalia oon ottamas.. ei jaksa torrentil enää pelejä ladata.. :D

Kertokaapa viisammat..

Havahduin tänään karmeaan tosiasiaan, että Suomen futisjoukkueen EM-karsinnat näkyvät vain Canal+Sportilta. Eka matsi on jo tämän viikon lauantai-iltana, ja se olisi melkoisen pakko nähdä.

Saako Gigantista tms. sen digiboxiin laitettavan kortin heti mukaan? Vai pitääkö aina odotella, että se tulee postitse?

Em. karsintojen lisäksi kiinnostaa erityisesti NHL.

Joo, tässä tietämättömille valaistusta:

Kaapelitalouksiin ei pelkkää Canal+ korttia tarjota, eli tyytyminen on satelliitti- vehkeisiin (kun joku tuota vissiin tuossa kysyi). Itse aikanaan tein Canal+ sopimuksen Markantalossa ja kortin sain samantien mukaan. Canal Digital tekee aina vuodeks kerrallaan sopimukset isojen "urheilutoimitusten" kanssa. Tästä syystä vielä ei ole 100% varmaa tietoa että tuleeko NHL:ää tulevana talvena (99% varmasti tulee).. esim. NBA:ta ei kuulemma tule ku oli viime talvena niin vähäistä kiinnostusta lajia kohtaan ja tulikin vain kerran viikossa perjantai-lauantai yönä. Canal+ Sport näyttää yksinoikeudella Suomen jalkapallon A-maajoukkeen EM-karsinta yms. matsit ainakin toistaseks.
Kesän ajan aika paljon tullu urheilun osalta vaan kaikkee scheissee tuolta Canal+:lta ku ei paljon urheilussa oo kesällä tapahtunu. Nyt ku on alkanu taas Valioliiga, kohta jääkiekon SM-liiga jne ni alkaa taas tapahtuun maksullisillakin kanavilla.. Ja leffoja ja HBO:n huippusarjojahan tulee jatkuvasti.

T: tyytyväinen Canal+- tilaaja

siis mitäs helvettiä. Jos ostan nyt ärrältä ton canal kortin esim 2viikoksi, haluun nimittäin nähä huomisen suomi portugali pelin, niin toimiiko se kortti kun isken sen toho digiboksin conax paikkaan ja alan katselemaan, vai vaatiiko sen jonkun vitun lautasen tai jotain? Mitä tarkoittaa jos asut "harava-antenni taloudessa"?

Asun anjalankoskella joka kuuluu tohon canal näkyvyys alueeseen mutta ei tässä kerrostalossa mitään lautasia ole..

siis mitäs helvettiä. Jos ostan nyt ärrältä ton canal kortin esim 2viikoksi, haluun nimittäin nähä huomisen suomi portugali pelin, niin toimiiko se kortti kun isken sen toho digiboksin conax paikkaan ja alan katselemaan, vai vaatiiko sen jonkun vitun lautasen tai jotain? Mitä tarkoittaa jos asut "harava-antenni taloudessa"?

Asun anjalankoskella joka kuuluu tohon canal näkyvyys alueeseen mutta ei tässä kerrostalossa mitään lautasia ole..

Jos taloyhtiössä on harava-antenni, eli se "haarukka" siellä katolla, ni jos asut tuolla punaisella alueella
http://www.canaldigital.fi/templates/generalarticle____5798.aspx
eikä talous ole kaapeliverkossa ni pelkkä kortti riittää.. Eli haet lähimmältä Canal+ jälleenmyyjältä kortin, isket digiboxin kortinlukijaan ja laitat kanavat virittäen. jos asut jossain muualla, ni on melkein turvauduttava satelliitti vehkeisiin.

siis mitäs helvettiä.

myöskin minä että wtf.. ?? :eek:
eli asun turussa kerrostalossa ja kaapeli taloudessa! eli tarvin jonkun helvetin vadin parvekkeelle vai?? elekää ny perkules.. :D

myöskin minä että wtf.. ?? :eek:
eli asun turussa kerrostalossa ja kaapeli taloudessa! eli tarvin jonkun helvetin vadin parvekkeelle vai?? elekää ny perkules.. :D

Jos asut kaapelitaloudessa, tarvitset kaapelidigiboxin, eli c-mallisen boxin ja kortin millä näet ne kanavat.

JK

Pitääkö hankkia kaksi semmosta korttia (tai toista satelliittivastaanotinta), että pystyy katsomaan samassa taloudessa kahdesta eri telkkarista canal-kanavia. Eli voinko saada canal + kanavat näkymään kahdessa eri telkkarissa ilman lisämaksua?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom