Kipi I Banned Liittynyt 9.11.2002 Viestejä 4 150 3.12.2004 #1 Tv:ssä mainostetaan tätä uutta call of dutya(mikä sen osan nimi nyt sitte oli?)näyttää aivan sairaan siistiltä. Onko jollain PC versio? Onko hyvä ja minkä kokoonpanon se mahtaa vaatia pyöriäkseen? Itse en ole ikinä pelannut mitään call of dutya.
Tv:ssä mainostetaan tätä uutta call of dutya(mikä sen osan nimi nyt sitte oli?)näyttää aivan sairaan siistiltä. Onko jollain PC versio? Onko hyvä ja minkä kokoonpanon se mahtaa vaatia pyöriäkseen? Itse en ole ikinä pelannut mitään call of dutya.
tomppa82 Liittynyt 9.4.2003 Viestejä 821 3.12.2004 #2 Mulla on United offensive jatko-osa...onko joku uudempi jo tullut? Hyvä on peli. Koneelta vaatii n. 1,2GHz prossun ja 256 mb muistia. Ja tietenkin kohtuu hyvä näyttis.
Mulla on United offensive jatko-osa...onko joku uudempi jo tullut? Hyvä on peli. Koneelta vaatii n. 1,2GHz prossun ja 256 mb muistia. Ja tietenkin kohtuu hyvä näyttis.
Memento Liittynyt 10.6.2003 Viestejä 766 3.12.2004 #3 "Call of Duty: Finest Hour Xbox-peli. PC:llä mainetta ja suosiota niittänyt Call of Duty on nyt myös Xboxilla ja pelajaat pääsevätkin kokemaan nämä... Lainaus verkkokauppa.com Eli ei PC:lle, ainakaan vielä. Loistopelejä nämä Call of dutyt :thumbs:
"Call of Duty: Finest Hour Xbox-peli. PC:llä mainetta ja suosiota niittänyt Call of Duty on nyt myös Xboxilla ja pelajaat pääsevätkin kokemaan nämä... Lainaus verkkokauppa.com Eli ei PC:lle, ainakaan vielä. Loistopelejä nämä Call of dutyt :thumbs:
Mr. man Liittynyt 18.4.2003 Viestejä 495 3.12.2004 #4 Kokeile ensin pelien demoja, jotka on ihan siistejä Call of duty ja United Offensive