Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitänee maksaa kun hakkasin ton yksinpelin läpi, olisi ehkä pitänyt laittaa vaikeampi taso mutta sitten mulla palaa käpy kun joissain kohdissa saa hinkata loputtoman pitkältä tuntuvan ajan.Jaa miks ei huvita maksaa ps plus? pari kymppiä olikohan 3kk suunnilleen? ja juu tiimi ois ihan kiva
Onko sulla pyörinyt toi plussa aina?Jaa miks ei huvita maksaa ps plus? pari kymppiä olikohan 3kk suunnilleen? ja juu tiimi ois ihan kiva
En osaa sanoa, mutta omien PS-yhteisön kaverikäyttäjien kanssa pystyy pelaan.Nyt mulla tykittäs ps plus!
Miten noita tiimipelijuttuja saa aikaiseksi?
Jaa... no ei ole hirveesti kerennyt viime aikoina pleikalla pelailee niin ei mitään hajua moisista.En osaa sanoa, mutta omien PS-yhteisön kaverikäyttäjien kanssa pystyy pelaan.
Miten te pysytte hengissä moninpeleissa?
Mulla on aina: Tuolta se tuli ja tonne se meni, ampui menneessään paskaksi. Kaikkeen tähän kului aikaa n.2 sekunttia.
Nostelenpa tätä kun tullut nyt itse pelattua tätä "vähän enemmän"Siis tyyljin kolmesta luodista kuolee, bäfässä aivan täysin eri asia, siinä saa ammuskella vihu vähän pidempään että kuolee matsissa joka on ihan helvetisti parempi juttu
Kyllähän konsoleilla aim assist on, sille on tietääkseni vähän säätöjäkin.
Video aiheesta, jos jaksaa vilkaista.
View: https://youtu.be/obaY2fK95Sg
Täälläkin tykitelty käytännössä nyt vuosi tätä peliä, on hyvä.
Tällä viikolla tuleekin jo uusi codi, mutta betan perusteella tuntui joltain 10 vuoden takaiselta peliltä.
Hetkonen... onkohan tää ketju jostain toisesta pelistä. Ilmestynyt 2019? Joku remasteri tuli jossai vaiheessa.Onnistuin asentaan uudelle koneelle kikkailun jälkeen, ja tää on viel aika hyvä peli. Tästä uudemmat Codit on tosi geneeristä, nopeesti tylsistyttävää räiskintää. Ihan liikaa kaikkee paskaa noissa, sen sijaan et olis vaan kompakti peli. Servereitä ei ainakaan PC:llä löydy yhtä paljo ku sillon 2007 tjs. ku tätä tuli pelattua, ja pakottaa pelaan tiettyjä pelimuotoja monesti. Mikä on ymmärrettävää. Cod 3 oli muuten törkeen kova ps2:n netissä vanhoina hyvinä aikoina .