Call of Duty: Modern warfare

BCAA-valmisjuoma -40%
Okei joo. Nättii ku alkaa pikkuhiljaa ymmärtäänki tästä ja noista pelimuodoist👌 Kokoaja onnistuu paremmin. Cämppiminen on vaan liian op.... sais jotenki patchailla tota

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Pitäisi vissiin ostaa joku vitun Playstation jäsenyys että pääisi online pelaamaan.. ei vaan huvittas.
Olen kyllä tuota itse peliä taas hakannut koko aamun, pelasin viikolla muutaman tunnin ja kyllä siihen vaan jää näköjään koukkuun.
Onko tuossa mitään mahdollisuutta että Onlinessa olisi joku pakkisteam tjsp? Mä olen ihan käsi näissä niin en tajua mistään mitään, bonuksena mut on helppo tilsiä kun refleksit koomapotilaan tasolla :)

Jaa miks ei huvita maksaa ps plus? pari kymppiä olikohan 3kk suunnilleen? ja juu tiimi ois ihan kiva
Pitänee maksaa kun hakkasin ton yksinpelin läpi, olisi ehkä pitänyt laittaa vaikeampi taso mutta sitten mulla palaa käpy kun joissain kohdissa saa hinkata loputtoman pitkältä tuntuvan ajan.
Miten se tiimihomma toimii noinniiku oikeasti? Mullakin sattuu onneksi olemaan mikilliset kuulokkeet niin on vissiin vähän helpompaa kuin mykkänä.

Jaa miks ei huvita maksaa ps plus? pari kymppiä olikohan 3kk suunnilleen? ja juu tiimi ois ihan kiva
Onko sulla pyörinyt toi plussa aina?
Menee samaan tyyliin kuin Netflixit yms. eli pitää peruuttaa eikä saa vain yhdeksi kuukaudeksi. Siellä ei sanota suoraan miten peruuttaan, ainoastaan linkki johonkin niin onko se peruuttaminen tehty maailman vaikeimmaksi?

Ei sitten jostain syystä halua mennä maksu läpi.
Siellä onkin maksujen hallinnasta ihan helppo ottaa se maksu pois ja saa ostot salasanan taakse niin jälkikasvu ei pääse aiheuttamaan sydänkohtausta mulle.
No mutta pitää koittaa vielä myöhemmin uudelleen, en nyt ihan saanut varmuutta että jos lisään sinne lompakkoon rahaa niin voiko sillä maksaa sen jäsenyyden? Jäin kyllä siihen käsitykseen että ei.

En osaa sanoa, mutta omien PS-yhteisön kaverikäyttäjien kanssa pystyy pelaan.
Jaa... no ei ole hirveesti kerennyt viime aikoina pleikalla pelailee niin ei mitään hajua moisista.
Siksi toisekseen koitin just tota netin moninpelia niin oli taas niin vitun koomapotilas fiilis että... sitten mun 11v junnu otti ohjaimen ja teurasti kaikki muut :ROFLMAO:

Miten te pysytte hengissä moninpeleissa?
Mulla on aina: Tuolta se tuli ja tonne se meni, ampui menneessään paskaksi. Kaikkeen tähän kului aikaa n.2 sekunttia.

Mulla sama juttu. Ostin tän tosin kampanjan takia, mutta testasin huvikseni moninpeliä et onko muuttunut parempaan suuntaan alkuperäisestä MW:sta, mutta ei. Ihan samanlaista et kuolee siis aivan hetkessä jos joku ampuu just joku 2s niinkuin sanoit. Siis tyyljin kolmesta luodista kuolee, bäfässä aivan täysin eri asia, siinä saa ammuskella vihu vähän pidempään että kuolee matsissa joka on ihan helvetisti parempi juttu. IMO niin paskaa tää moninpeli näissä codeissa.:LOL: Saati jos tätä haliuaa vertailla joihin muihinkin peleihin joissa on moninpeli, niin Halo 5 10x parempi kuin codit moninpelissä, siinä ei todellakaan kuole heti jos joku ampuu ellei oo joku sinko kyseessä. Lisäksi Haloissa ase/ampuma tuntuma on ihan vitusti parempi kuin codeissa jossa tuntuu kuin ampuisi jollain saamarin hernepyssyllä.

MUTTA tän uuden Codin kampanja on täyttä kultaa juonessaan, elokuvamaisuudessaan ja kenttäsuunnittelussa, tosi siistejä eri miljöitä kera aivan huikean grafiikan. Eli todella hyvä peli tää uus, et ei tullut todellakaan rahoja heitettyä hukkaan. Ostin tosiaan ihan täysin kampanjan takia tän.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Meitsi on nyt tykitellyt tuota moninpelia ja joskus pysyy hengissä jopa 5sec niin onhan tää huimaa kehitystä.
Siinä muuten menestyisi ihan eri tavalla jos olisi koordinoitua puuhaa joukkueena, nyt on sellaista sinne tänne säntäilyä.

Itse en ole pystynyt pelaamaan pariin kuukauteen ps4. Joku lisäosa teki harakirin ja sen lataus jää junnaamaan ruutuun. Jos yrität poistaa lecävyn, niin konsoli kaatuu. Peli on poistettu ja asennettu, mutta ei auta.

Nyt on lähellä tämän pelin battle royale, eli Warzone.
Tyypiltä vuotanut videoarvostelun linkki pihalle, tosin väitän että kyseessä on "vuoto" millä saadaan lisähypet.

Lyhyesti tärkeimmät jos ei videota jaksa katsoa:
  • Ilmainen
  • Cross-platform, kuten pääpeli nyt (kai sen pois saa kuten pääpelissä)
  • Solo, duo tai trio
  • 150 pelaajaa (ehkä 200 myöhemmin mihin menisi myös 4-man squadit)

View: https://youtu.be/8jK-FteYDmE

Siis tyyljin kolmesta luodista kuolee, bäfässä aivan täysin eri asia, siinä saa ammuskella vihu vähän pidempään että kuolee matsissa joka on ihan helvetisti parempi juttu
Nostelenpa tätä kun tullut nyt itse pelattua tätä "vähän enemmän"
Oon pelannut ihan jonkin verran onlinessa Battlefield vitosta, siihen verrattuna COD kyllä huomattavasti hektisempi, pienet kentät ja hektinen meininki aluksi hirvitti mutta nyt alkanut jopa tykkkäämään noista lyhkäsistä pelimuodoista. Bäfässä pelasin eniten conquestia, tässä pelannut Dominationia, Teamdeathmatchia, kill confirmed, free for all ja nyt vappuviikonloppuna Gun Fight. Hiukka ärsytti kun viikonloppuna lukematon määrä kakkostiloja gun fightissa, aina siinä jää jumiin johonkin aseeseen. Ja sitten kun kattoo vieresä pojan peliä niin se voittaa sen melkein joka kerta. Gun Fight shipment kentässä oli aika metka yhdistelmä
Bäfään verrattuna tässä aseet helppokäyttöisempiä, en koskaan oppinut bäfässä käyttämään lähiaseita, siksi snipulla pelannut paljon. Codissa tähtääminen ja osuminen huomattavasti helpompaa. Bäfään verrattuna tässä tosiaan kuolee millisekunneissa mutta toisaalta se helpottaa toisinkin päin.

Warzonessa saatiin pojan ja jonkun random proon kanssa yks voitto mutta se ei todellakaan ollut mun ansoita, ennemminkin roikuin mukana

Jos yhtään bäfä lifestreami kiinnostaa niin kannattaa tsekata MaxiqYT, on pleikalla levelillä 500, sillä on vauhtia ja aimi kohillaan

E: ja se Ground war, vaikka multa sujuu ihan ok nuo quick gamet niin tuo on aivan toivotonta, pelkkiä kuolemia, en oo yhtään tajunnut miten niissä selviäs muutamaa sekunttia kauempaa hengissä

On tullut taas hakattua kun aikaa ja välillä jopa on matsin paras ja toisinaan taas huonoin mutta yleensä siinä puolivälissä.
Muuten keikkuisin siellä kärkipaikoilla aina mutta mun ampuminen on yhtä saatanan poraamista ja jos otettaisiin osumista kuva niin olisi kauniisti osumilla reunustettu siluetti mutta itse kohteessa ei yhtään.
Onko tossa pelissä mitään aim assistenttia tjps miten sitä pystyy parantaa? Mulla se ei tule edes harjoittelun myötä kuin menee huonompaan.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Kyllähän konsoleilla aim assist on, sille on tietääkseni vähän säätöjäkin.

Video aiheesta, jos jaksaa vilkaista.

View: https://youtu.be/obaY2fK95Sg

Täälläkin tykitelty käytännössä nyt vuosi tätä peliä, on hyvä.
Tällä viikolla tuleekin jo uusi codi, mutta betan perusteella tuntui joltain 10 vuoden takaiselta peliltä.

Kyllähän konsoleilla aim assist on, sille on tietääkseni vähän säätöjäkin.

Video aiheesta, jos jaksaa vilkaista.

View: https://youtu.be/obaY2fK95Sg

Täälläkin tykitelty käytännössä nyt vuosi tätä peliä, on hyvä.
Tällä viikolla tuleekin jo uusi codi, mutta betan perusteella tuntui joltain 10 vuoden takaiselta peliltä.

Katoin ton videon ja jos oikein käsitin niin mulla oli just se päällä mitä ei edes suositellut.
Olipa työmaa löytää edes se valikko mistä sai muutettua kun en ole mitenkään kokenut noissa säädöissä.

Onnistuin asentaan uudelle koneelle kikkailun jälkeen, ja tää on viel aika hyvä peli. Tästä uudemmat Codit on tosi geneeristä, nopeesti tylsistyttävää räiskintää. Ihan liikaa kaikkee paskaa noissa, sen sijaan et olis vaan kompakti peli. Servereitä ei ainakaan PC:llä löydy yhtä paljo ku sillon 2007 tjs. ku tätä tuli pelattua, ja pakottaa pelaan tiettyjä pelimuotoja monesti. Mikä on ymmärrettävää. Cod 3 oli muuten törkeen kova ps2:n netissä vanhoina hyvinä aikoina 😌.

Onnistuin asentaan uudelle koneelle kikkailun jälkeen, ja tää on viel aika hyvä peli. Tästä uudemmat Codit on tosi geneeristä, nopeesti tylsistyttävää räiskintää. Ihan liikaa kaikkee paskaa noissa, sen sijaan et olis vaan kompakti peli. Servereitä ei ainakaan PC:llä löydy yhtä paljo ku sillon 2007 tjs. ku tätä tuli pelattua, ja pakottaa pelaan tiettyjä pelimuotoja monesti. Mikä on ymmärrettävää. Cod 3 oli muuten törkeen kova ps2:n netissä vanhoina hyvinä aikoina 😌.
Hetkonen... onkohan tää ketju jostain toisesta pelistä. Ilmestynyt 2019? Joku remasteri tuli jossai vaiheessa.

Juu ketju on vuoden 2019 pelistä. Remaster se ei ole, vaikka on toki aiemmin tuttuja karttoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom