MULTI Call of Duty Modern Warfare 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venidos
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
30 tuntia ensimmäisen vuorokauden aikana. Minä aion.:D

My%u0025252520Uploaded%252520Photos.webp

Meinaatko tehdä saman tempun minkä pikkuveljesi, minun serkkuni, teki aikoinaan erään toisen pelin parissa. 30 tuntia ensimmäisen vuorokauden aikana. Minä aion.:D

Siis käyn huomen hakee Jaakolle sen xBox Mw3 Editionin Gamestopista 319,90€ ja ostan pleikalle vast myöhemmin. Ja kyllä, meen tiistaina töihin vasta 15:45, joten aion pelata ainakin 10h ja sit vois vähä nukkuu ennen töitä. Vaikka nukkuminen onki iha yliarvostettua. :D

Tiedä siitä kuinka kova vastus MW3 tulee Battlefieldille olemaan, Dice kehitti peliä varten täysin uuden krafiikkamoottorin kun MW3 menee vielä samalla millä MW2 tehtiin. Imo ainoa osa-alue missä MW3 antaa Battlefieldille vastusta on storymode, ne on aina ollut toinen toistaan parempia.

Tällä hetkellä tunnen itteni true-cod-pleijeriksi ku oon jonottamas kampis Mw3 yömyynnin alkamista. :D Tääl on kyl sellasta porukkaa että hyvää päivää. Multa puuttuu vaa silmälasit. Oon soluttautunut tähän laumaan mielestäni aika hyvin.

Tiedä siitä kuinka kova vastus MW3 tulee Battlefieldille olemaan, Dice kehitti peliä varten täysin uuden krafiikkamoottorin kun MW3 menee vielä samalla millä MW2 tehtiin. Imo ainoa osa-alue missä MW3 antaa Battlefieldille vastusta on storymode, ne on aina ollut toinen toistaan parempia.

Lähes 100% multiplayeriksi suunnitelluissa peleissä se story mode onkin niin pirun tärkeä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lähes 100% multiplayeriksi suunnitelluissa peleissä se story mode onkin niin pirun tärkeä :D

Etköhän kuitenkin tajunnu mitä tarkotin! :(

Kyllä mä tuon CODin ostan ihan sen takia jotta pääsen storymodea pelaamaan, tuo multiplayer tulee bonuksena. Vähän sama oli COD:BO kanssa, pääasia oli storymode ja Zombiemode.

Ensimmäiset huonot puolet: Pääsee pelaamaan ainoastaan normaalia team deathmatchia. Muissa pelimuodoissa näyttää olevan pelaajia, mutta peleihin ei vain pääse. Toisena asiana täytyy mainita se, että tietyt perkit pääsee unlockkaamaan vasta tietyllä levelillä. Aivan perseestä.

Ylitehokkaita aseita tai perkkejä ei vielä ole löytynyt. Ainoastaan assassinin (eli ghostin/cold-bloodedin) olemassaolo jaksaa vituttaa.

Sain ton pelin jo maanantaina postin mukana ja jokunen tunti tuli testailtua jo. Mun mielestä tää on onnistunut peli jo pelkästään ton hit detectionin tasoa. Black Opsissa oli liian turhauttavaa pelata snipulla ja ampua vihujen läpi ja tulla ite ammutuks kulman takaa. Itse en ole MW2:a juurikaan pelannut niin ei haittaa vaikka aika samanlaisia ovatkin. Myöskin isot pointstreakit on sopivan vaikea saada ja kulmissa istujiin en törmännyt oikeastaan ollenkaan. Pelit vaikutti myös kaikinpuolin nopeatempoisemmilta kuin BO:ssa mikän on pelkästään hyvä asia. Ainakin ekojen pelien perusteella myös tuntuu vaikeammalta pitää hyvää kdr:ää, mutta voi olla kyse jostain totuttelujaksostakin :) Heittoveitsi on myös varsin haastava vaikka BO:ssa tulikin pelattua paljon tomahawkilla ja ennätys tais olla 19 tappoo yhessä matsissa.

kovin hyvää vastaanottoa ei ole peli pelaajilta saanut.

"more like MW2.1 than MW3"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No on kyllä mahtava. Lvl 32 ja ehin tossa n. 10h pelata ja kävin äsken salillakin. Nyt hyvillä mielin duuniin. Kampis oli yli 100metrin jono viime yönä. Olin ekan kymmenen joukossa. Ihan ku mw2 mutta uudet mapit, uusia muokattuja aseita ja muuta sälää. Aseet kehittyy saaden leveleitä. Tähän ei kyllä kyllästy heti.

No on kyllä mahtava. Lvl 32 ja ehin tossa n. 10h pelata ja kävin äsken salillakin. Nyt hyvillä mielin duuniin. Kampis oli yli 100metrin jono viime yönä. Olin ekan kymmenen joukossa. Ihan ku mw2 mutta uudet mapit, uusia muokattuja aseita ja muuta sälää. Aseet kehittyy saaden leveleitä. Tähän ei kyllä kyllästy heti.

Toivotaan näin, oon aikalailla jokaiseen versioon kyllästynyt parissa viikossa.
Tuo aseiden levutus-systeemi oli kyllä hyvä veto IWltä, olisi ollut aika tasapaksu julkasu pelkällä ulkomuotomuutoksella.

Kohta lähtee! Lava olutta kylmässä, MWF3 koneessa, lämpimät leivät uunissa ja pippeli pystyssä.

Onneksi huomenna on vapaapäivä.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom