MULTI Call Of Duty: Modern Warfare 2

Itse pelailin yksinpelin läpi Averagella, pitäs vaikeammallakin tasolla mennä vielä. Tehtävä "No Russian" oli aika mielenkiintoinen kyllä. :D Muutenkin ihan hyvä juoni oli, ja ihan hieno peli, mitä nyt vähän rajoittuneet maastot.

Totta, loistava peli. Vaikkakin tietenkin juuri tuo "No Russian" tehtävä oli vähän outo :D

Itse vedin regularilla tjsp. läpi ja nyt veteranilla menossa. Netissäkin olen vähän pelaillut, vaikkakin muut ovatkin vähän parempia. Loistava juoni!

Todella hyvä peli. Suosittelen tätä kyllä kaikille. Serveri systeemi toimii todella hyvin. Koska ei ole Dedicathed niin tarvitse samoja nutipäitä katsella ainako pelaa, eli ei ole sitä vakio peliporukkaa.

Toisaalta tämä on todella hyvä juttu. Ainut miinus pelissä on granade launcher (noobituubi) ja koodarit. Näihin olen törmännyt kahdesti. :(

Ainut miinus pelissä on granade launcher (noobituubi)

Tuubihan on puhdasta kultaa :D Helpoin tapa saada danger close challenge suoritettua + valinnaiselle assault riflelle tapot. Onhan tuo aika jytky, mutta myönnän olevani nuuuupi :hyvä:

Ei vois enempää tässä pelissä ärsyttää seuraava juttu... tapat jonkun ja se spawnaa sekunnin päästä sun selkäs taakse, kerran kävi oikeen sääliks vastustajapuolen pelaaja kun se sniputti mut hyvästä paikkaa ja spawnasin suoraan selän taakse, siitä sit hieno headshotti ottaan ;)
Tää on ainoa syy miksen pelaa ikinä TDM:ää. Dominationissa ei ole samaa ongelmaa, koska spawnit määräytyy lippujen mukaan.

Ei vois enempää tässä pelissä ärsyttää seuraava juttu... tapat jonkun ja se spawnaa sekunnin päästä sun selkäs taakse, kerran kävi oikeen sääliks vastustajapuolen pelaaja kun se sniputti mut hyvästä paikkaa ja spawnasin suoraan selän taakse, siitä sit hieno headshotti ottaan ;)
Jos mun kävis sääliks jokaista tappamaani taistelijaa, olisin luultavasti tehnyt itsemurhan masennuksen takia.:david:

Ite käytän pelkkää puukkoa ja ninjailen. 26/8 paras ninjailu pelkäl tactical knifel. :D

Ite käytän pelkkää puukkoa ja ninjailen. 26/8 paras ninjailu pelkäl tactical knifel. :D

Puukolla ninjailu on kyllä kieltämättä hauskaa, mut auta armias sitä vitutusta, ku et pelaa ite puukkorunkkaria ja joku vastaava tulee sut moraamaan. Vihaan yli kaiken sitä puukolla apinointia vaikka se onki helvetin hauska pelata. :D

Muutenki oon ihan käsi, ku pelailen konsolilla tätä ja oon ollu ainaki joskus vannoutunu pc-pelaaja joten ei oikee tikut luonnistu käden jatkeena.

Tää on ainoa syy miksen pelaa ikinä TDM:ää. Dominationissa ei ole samaa ongelmaa, koska spawnit määräytyy lippujen mukaan.

tota ainakin terminal mapissa spawnaa joskus randomisti vihun lipulle vaikka omalla porukalla olisikin lippuja. muissa mapeissa tätä ei o kyl tullu vastaa

nonii nyt sai ekat cheatterit bannit ( eikä kestäny pitkää )

Employing Steam's built-in VAC anti-cheating system, Infinity Ward has dropped the ban hammer on its first round of Modern Warfare 2 cheaters - 2,500 PC gamers, more specifically. In responding to a question on Twitter last Friday, community man Robert Bowling said, "The Steam ban hammer is coming down on about 2,500 confirmed #MW2 cheaters on PC today."

We contacted Bowling to find out how frequently the bans will be taking place and have yet to hear back. We'll keep you updated when we have more info, but for now we're going to get back into these hacked private servers to do some superhuman jumping and grenade spamming. You know how much we love our grenade spamming.

lähde: http://www.joystiq.com/2009/11/30/so-long-2500-modern-warfare-2-steam-cheaters/

Alkaa vähän lämpenemään, kun pelaa joidenkin morajannujen kanssa. Pelistä lähtenyt ihan juoni, kun joissain cqb-mapeissa jengi painaa maratoonit, lightweightit ja commandot päällä pelkkää moraa käyttäen. Muuten ihan ok tuo multiplayeri, mutta tuo puukolla tappamisen helppous hiukan häiritsee.

Moratappajat todellakin ärsyttävät. Tosiaan COD4:ssä (ainakin pc-puolella) morajuoksijat sentään olivat todella taitavia kun mitään lightweightejä ja commandoja ei ollut ja hiirellä pelatessa hyvällä serverillä ei kauaa tarvinnut olla esillä että oli nappi otsassa. PS3:lla MW2:sta pelattaessa taas ei vaadi juuri skilliä. Samoin vituttaa nämä akimbotyypit, pahin taitaa olla se yksi haulikkotyyppi, 1887 tms. Kuka juoksee oikealla taistelukentällä mora kourassa tai vaihtoehtoisesti 2 haulikkoa käsissä? No, ei tämä tietysti ole mikään taistelukenttäsimulaattori mutta silti...Noobietubekin on ärsyttävä, etenkin nämä pelaajat jotka spammaavat sillä koko ajan, mutta jossain määrin realistinen.

Itse en periaatteesta suostu käyttämään mitään tactical knife-juoksija-classia, noobietubea tai akimboja.

Miten muuten jengi pelaa yleensä favelaa? Minulle kaikein vaikein mappi jostain syystä kun juoksemalla paikasta toiseen joku ampuu aina katolta tms.

Parikymmentä online tuntia takana ja tuntuu että peliä ymmärtää jo aika hyvin. Mutta mikä on noobituubi? :D

Favelassa pärjää hyvin jos kartan tuntee tosin hyvin kattojen, talojen ylimpien kerrosten ym. osalta.
Eli kannattaa vaan nuohota niitä paikkoja niin aika nopeasti huomaa miten saa jengiä listitty.

Eipä noista noobtuubeista, puukkojuoksijoista, akimbo 1887:sta tai campereista mikään ole niin överi, että oma pelihuumori kärsisi. Kaikkia olen käyttänyt ja tulen käyttämään. :)

^ Totta. En lopeta pelaamista vaikka välillä tuleekin roppakaupalla takkiin. Ekan kierroksen aikana sain enempi haulikosta ja puukosta, kun mutustelin vasta peliä/mappeja ja menin rauhallisesti eteenpäin varoen. Nyt ekasssa prestigessa otin heti alkuun hippaleikit takas ja annan mennä moralla ja haulikolla, niin nyt taas sniput tiputtaa mua jatkuvasti. Eli ihan mikä tyyli tahansa niin välillä tulee selkään ja kunnolla. Onneksi se on vaan peli ja hauskaa sekä haastetta pitää olla. Ei sitä muuten kauaa jaksaisi. :D

Noi hippatyypit loistaa vaan muutamassa kentässä. Useemmissa ne saa pahasti pataan. Vaatii sen verran pienen kentän ja/tai paljon kulmia mistä voi yllättää. Useesti näkee kun hippa ownaa jossain highrisessä mutta saa sitten pahasti takkiin derailissa.

Siis kyllähän nyt sniperina pelaava saakin "campata", kuuluu vähän siihen rooliin.

Mun puolesta voisi poistaa akimbohaulikot, sen verta ärsyttäviä ja epärealistisia.

Back
Ylös Bottom