MULTI Call Of Duty: Modern Warfare 2

Ostin juuri Ton Cod4: Modern Warfaren (sen aiemman version, en tätä uutta) PS3:lle kun halvalla sai. Pidän tuosta moninpelistä. Kyllähän siellä tuntuu olevan välillä sellaisia pelaajia jotka väijyvät vai nurkissa ja ampuvat sitten sieltä mutta eipä se ainakaan mua haittaa. Mutta jos pelin aikana pitäisi koko ajan kuunnella kitinää joka asiasta/taktiikasta niin lopettaisin kyllä pelaamisen.

Tässä on vielä kovempi frägivideo. Ottakaa pojut mallia.

http://www.youtube.com/watch?v=v8SLkxxsvIo

johan on taktiikan keksiny. todennäkösesti scavenger perkillä pistää koko aja claymorea ja odottelee tappoja ja sit pussauttaa nuken, mutta käyhän se niinkin :D

odottelen kovasti että tuo TEK9 klaani siirtyy MW2:sen puolelle, että pärjäävätkö yhtä hyvin kuin cod 1-4 ja countterissa :rock:

Kertokaas, etenkin PC-versiota pelailevat, että mites se nettipeli on nyt alkanut toimimaan. Onko tullut jonkinmoisia päivityksiä/muutoksia, joilla tilannetta ois paranneltu ? Kiinnostaisi pirusti hommata juurikin nettimätön takia, mutta epäilyttää se sen toimivuus.

Kannattaako tää peli nyt ostaa PC :lle? Pariin klaaniin ollaan mua jo kyselty ja jos peli on samanlaista kuraa kuin CoD5 ei oikeen nappaa sijoittaa aikaa ja rahaa..

Kannattaako tää peli nyt ostaa PC :lle? Pariin klaaniin ollaan mua jo kyselty ja jos peli on samanlaista kuraa kuin CoD5 ei oikeen nappaa sijoittaa aikaa ja rahaa..
Kannattaa! Ostin perjantaina ja aluks tuntu nettipeli paskalta, mut nyt ku oon hakannu 14h niin en kyllä yhtään kadu ostosta :rock:

Hyvin tuo toimii pc:llä. Välillä vaan ongelmia kun kutsuu kaverit partyyn ja yrittää päästä pelaamaan niin ne kutsut bugaa tai joku siitä partysta ei pääse peliin.
PC:lle hankkijat tottukaa Unable to connect host, Game migration failed, Connection timed out ja Server full teksteihin. Yleensä tulee parikertaa, mutta sitten kun löytyy hyvä hosti niin pystyy pidemmän aikaa pelailemaan rauhassa.

Mikäs COD5 oli vikana?

COD5 perustui vaihteeksi toiseen maailmansotaan.. WW2:stahan ei ole vielä montaa fps peliä tehty. AINAKI MILJOONA!!!

COD5:ssa ei sinänsä ole mitään vikaa. Siinä ei vain ollut mitään uutta. Samat thompsonit ja garandit aseena, ja tietenkin samat viholliset.

yksinpeli vielä kesken, mutta netissä täysrähinä päällä.
tää on kyllä makein fps peli mitä on tullut pelattua, (paitsi diabloII)
cod4 pelasin paljon kaikki kultaset aseet paitsi uzi. vähän vaan askarruttaa tässä pelissä nuo tupla aseet esim. kaksi katkastua haulikkoa on aika ylivoimainen.
Cod5 oli mun mielestä huono tuntuma hahmon ohjaamiseen,( ja välineistä se ei johdu) se oli muutenkin monella saralla cod4 kopio. modernwarfare2 on klassikko.
ainut vittumaisuus on just toi kun serverit katuu ja pätkii.
mutta tuntuma hahmoon ja ympäristöön on niin siisti että tekee mieli pelata vaikka saakin turpaan.Tästä riittää iloa ainakin vuodeksi, tai riitaa kun muija nalkuttaa. ostakaa ihmeessä.

Back
Ylös Bottom