MULTI Call Of Duty: Modern Warfare 2

perhana miten takkuaa online. pääsee jos pääsee, pelaajia löytyy jos löytyy. laittasvat nyt häsmäkkänsä kuntoon iw:llä.

Aika kiva pelihän tuo on. 4.5 tuntia tuli eilen livessä pelattua ja herkkuahan tuo on.

Tuo akimbo perk on kyllä loistava :D

Se on kans hyvä että snipereihin on tullut äänenvaimentimet, kunnon agenttimeininkiä!! Ja taisi olla haulikoissakin vaimentimet. :DD

Yksinpeli läpi hardenedilla noin kuuteen tuntiin. Parempi ku ykkösessä! :5:

Veditkö kuolematta Rio de Janeiro kentät? :D Mulla meinasi mennä hermo siinä, ku jokapaikassa Etelä-amerikkalaisia, joka ikkunassa ja joka hökkelin katolla oli joku hombre kiväärin kans.. Ehkä vaikein osuus koko pelissä.

Moninpeliä pc:llä tullut tahkottua nyt jonkun verran. Grafiikat todella miellyttävät silmää. Sujuu treenitkin paremmin, kun pistää aivot narikkaan ja keskittyy vihulaisten hoitelemiseen :thumbs:

Kyllä meikäläisellä on ainakin toi IWnet toiminut lähes moitteetta tähän asti. On tossa hyvätkin puolensa vaikka niitä pahojakin riittää: esim. aina on löytyny täys servu jokaiseen pelimuotoon mitä oon pelannu, ei oo pahemmin lagaillu (taidan ite hostata noita aika usein kyllä)

Tosiaan, kerran tullu paska hosti jollon lagas, mutta oon kuitenkin hakannu joku 10h+ niin ei se yks niin paha ole.

Vituttaa vaan toi ettei voi valita mappia/mappi packia etc.

Jumalauta. Suoritin challengen "(Best) Bang for you buck I" : tapoin 5 tai 10 vihua kranaatilla paybackina. Miks tuosta ei löydy mitään tietoo mistään, ei barrackista eikä netistä.

ei voi ymmärtää... tänään alko ongelmat >:(

voin pelata noin 5min kunnest hahmojäätyy tai rupee hyppimään mapin puolelta toiselle ja sitten tulee lost connection tai sitten hyvällä säkällä antaa jäädä servulle ja pääsen jatkamaan muutamaksi minuutiksi ja sitten tulee valitusta yhteydestä ja lennän ulos.

osaako kukaan neuvoa ? on peliä tullu onlines pelattua jo päälle 15h ilman onglemia mutta nyt yhtäkkiä alko tällänen

Veditkö kuolematta Rio de Janeiro kentät? :D Mulla meinasi mennä hermo siinä, ku jokapaikassa Etelä-amerikkalaisia, joka ikkunassa ja joka hökkelin katolla oli joku hombre kiväärin kans.. Ehkä vaikein osuus koko pelissä.

Tottakai! ;) Kyllä siinä hermot menit ku joka kolosta työntyy äijä esiin. Varmasti yli 10 kuolemaa tuli.

IWnet toiminu itellä hyvin, muutaman tunnin pelannu, lvl 17. :D

Kaljuperkele on accon nimi, saa lisätä.

pääsin äsken levelille 30 :) pitäisiköhän rajottaa pelaamista

ei näytönohjain pysy oikein mukana
iskee aika usein hetkeks sen pois päältä

lvl 46 xD

tällänen löyty: http://www.modernwarfail2.com/

kyllä jotkut jaksaa napista :jahas:

Huoh... Sivuilla vingutaan mm. siitä, että pelin .exestä löytyy pari komentoa, joissa esiintyy sana xboxlive :D Vittu se siihen pelin toimintaan yhtään vaikuta parin sanan vaihtaminen pelin koodista. Valittavat kyllä oikeistaki asioista, mutta toi on jo ihan helvetin naurettavaa :lol2:

en tiedä mistä johtuu mutta tuntuu että tässä kakkosessa kuolee niin pirun helposti ja vastustaja ei millään, kun katsoo killcamin niin vihu ampunut oikein kunnolla mutta itse näkee vain vilauksen ja pienen pärähdyksen, häviän järjestään yksi vastaan yksi tilanteet, edellisessä taasen pystyi lähes aina hoitamaan ne. Pingit on kunnossa ja niin ees päin, kait olen vaan niin paska. Ja on se kumma kumma kun edellisessä alkoi olla jo ihan hyvä niin vaikka tässä joskun tulee hyvioäkin matseja jää paskan maku suuhun kuitenkin...

Kentät eivät oikein sytytä, liikaa taloja ja huoneita ja kämppijöitä, ja itse kun pidän suoraviivaisemmasta pelistä ei hiipiminen ja alituinen selkään ampuminen sytytä, lienee aika harjoitella erilaistas tiimipeliä.

Back
Ylös Bottom