Deleted member 51247
PC versiossa consolea ei enään ole.en oikein ymmärrä mikä on vialla...
en saa consolea näkymään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PC versiossa consolea ei enään ole.en oikein ymmärrä mikä on vialla...
en saa consolea näkymään
Omistatko Asuksen näyttiksen ja/tai Asus Gamer OSD:n?en oikein ymmärrä mikä on vialla...
en saa consolea näkymään
en voi pelata single playeria ollenkaan: starttaan pelin niin näen noin 2s Infinity Wardin logoa ja sitten ruutu mustaksi ja takasin windowsiin ja peli sammuu itsekseen.
multiplayeri taas toimii täydellisesti.

Omistatko Asuksen näyttiksen ja/tai Asus Gamer OSD:n?
Itselläni ei Vistalla tuntunut toimivan oikein mikään peli Gamer Osdin kanssa. Poistin ohjelman ja pelitkin alkoi toimimaan.
Onko tässä MW2 myöskin erikseen tavalliset ja HC serverit kuten ensimmäisessä MWssä? Jos on niin meneppä HC serverille kokeilemaan jos porukka kaatuisi hieman paremmin;) Itse saan pelin käsiini myös lähipäivinä, ja sen jälkeen alkaa armoton naputus :dance:On muuten paras FPS yksinpeli mitä oon pelaillu. Ainot miinus on tosiaan se pituus, joku 5-6h meni hakkaa läpi. Se voi tosin olla hyväkin asia, niin ei tuu sitä toistoa mitä FPS peleissä yleensä.
Multiplayeria mitä vähän kerkesin kokeilemaan, niin ärsyttää noi "hienot" kilkkeet eli kaikki turha paska screenillä. Mapeissa vituttaa lähinnä se etten ole toistaiseksi löytänyt yhtään mappia olis hyvä kiikarikiväärillä vedellä, rynkyllä ampuu yhtä pitkällä ja paljon tehokkaammin sarjalla.
Mikäköhän aivopieru siellä porukoilla ollu ku porukka ei kuole 50cal barretista?
edit. Siis kamppanja läpi 5-6h.. Onhan tossa toi specops moodikin, en sitä kokeillut.
Hainkin pelin jo äsken ja kyllähän se kovalta vaikuttaa ainakin näin aluksiOnko tässä MW2 myöskin erikseen tavalliset ja HC serverit kuten ensimmäisessä MWssä? Jos on niin meneppä HC serverille kokeilemaan jos porukka kaatuisi hieman paremmin;) Itse saan pelin käsiini myös lähipäivinä, ja sen jälkeen alkaa armoton naputus :dance:
hieman sekavammat mapit vaan kun modern warfare ykkösessä mutta eiköhän se tästä..PC versiossa consolea ei enään ole.
Voisko pc-pelaajat perustaa oman threadin, ei jaksais lukea näitä console/serveri-juttuja sivutolkulla.
Onko tässä MW2 myöskin erikseen tavalliset ja HC serverit kuten ensimmäisessä MWssä? Jos on niin meneppä HC serverille kokeilemaan jos porukka kaatuisi hieman paremmin;) Itse saan pelin käsiini myös lähipäivinä, ja sen jälkeen alkaa armoton naputus :dance:

Oonko puusilmä vai eikö pc-versiossa ole kurkkausta vasemmalle/oikealle? Löysin itse vain bindauksen yhteen nappiin jonka jälkeen hiirellä liikutetaan kurkattavaan suunta. Ihan helvetin hidas ja tönkkö oli nappi+hiiri -yhdistelmällä..