MULTI Call Of Duty: Modern Warfare 2

joo sama.. kolmas CoD:i konsolilla tipahtaa huomenna postilootaan :) taitaa jäädä harkat väliin huomenna. ja työttömänä ku oon niin aikamoinen no lifetys alkaa huomenna. luulen että huone rupee haisemaan kuolemalta jo viikon sisään :D

Niinpä, mitä vattua muuten te pc-pelaajat sanotte että tää tulee pc:lle vasta 20.11. Ainakin "mun" prismaan eli Itäkeskukseen tulee myyntiin huomenna. Kysyin työkavereilta, mut eipä siinä mitään, itse ostan PS3, hitto ku pääsen huomen duunista 16:00. Tulee piiiiiiiitkä 5,5h kassavuoro. :DDDDD

Huomenna heti aamusta kauppaan ostamaan tuo kyseinen peli. vielä 6 päivää lomaa intistä taitaa tulla vähän spelailtua viikon aikna:dance2:

Huomenna heti aamusta kauppaan ostamaan tuo kyseinen peli. vielä 6 päivää lomaa intistä taitaa tulla vähän spelailtua viikon aikna:dance2:
Ai säkin olet massalomilla. Itekki menossa takas vasta ens maanantaina. 10pv lomat menossa. :puntti:

Käsi ojossa istun postiluukun vieressä, tulisipa jo.

PC miehet vois sitten paljastaa miten se nettipeli toimii, itteä vähän mietityttää se IWNET ja juuri sen takii en ennakkotilannu:(

Kai tää oli jo täällä?

pcmw2.png

Kusti polki ja posti kulki!

Vähän käydä asioilla eka, sit kaupan kautta hakee pullo piippolaa (lue: Pepsi Max :D ) ja dataa ;)

Viimeksi muokattu:
Voe vittu! :D Olin sitten tilannu jumeissani PC-version vaikka halajan PS3-versiota. Aattelin vielä että ihan sama, väännän koneella, niin cd-asema onkin basana. :dance:

grafiiikat ainakin nopeella peluulla on kohdallaan! muksut kohta päikkäreille niin pääsee kunnolla kokeilemaan!

Back
Ylös Bottom