Huippua kommentointia, tunnistan itseni: http://www.youtube.com/watch?v=KTgVRv-X4i4&feature=player_embedded
Hahah, mahtava.
Tietääkö kukaan millon tää mappackki tulee koneelle ja tarviiko siitä mtn maksaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huippua kommentointia, tunnistan itseni: http://www.youtube.com/watch?v=KTgVRv-X4i4&feature=player_embedded
Jaa että nyt sitä sitten rahastetaan meitä PC-pelaajiakin. Taitaapi sitten jäädä ostamatta, yhtään huvita enempi rahaa pistää tähän peliin kun ollut suunnaton pettymys tähänmennessä...Steamissa lukee että 4.5 ja hintaa reilut 13€
Taas olen tätä ruvennu pelaamaan 2-3 kuukauden tauon jälkeen. Katoin joku kerta youtubesta ku yks jätkä pelas ainoastaan Franchi SPAS-12 eli haulikolla, tiputteli ukkoja niin paljon ku kerkes.
Siitä sain idean että pitää ruveta ite kans harjottelemaan tuolla näyttää niin kivalta aseelta. Kohta tuolla haulikolla on tullu 1000 kaatoa tämän viikonlopun aikana. Taktiikkana mulla on sama ku ennen nyt vain eri aseella, eli juoksentelen ympäri ämpäri koko rataa maratonilla, ninjalla ja lightweightilla. Haastavaa tämä kyllä on ku pitää aina päästä lähelle että haulet kantaa perille. Mutta ku etäisyys on kivenheiton päässä niin vastustaja tippuu nätisti kerta laakista. Enään ei pysty oikein pelaamaan noita HC-pelimuotoija koska haulikolla ei oikein siinä pärjää kuolee itse liian helposti.
Illan kruunasi tänään sertch and destroy pelimuoto, pelasin 2 mappia statsit oli ekassa mapissa 13-0 ja toisessa 9-0 ja tapot tietenkin haulikolla.
4-prestage menossa ja leveli taitaa olla 63 tällähetkellä. Tappoja koko pelissä on tullut noin 25.000, kuollut olen noin 19.000 kertaa ja paras killstreak taitaa olla 25.
Onko kukaan muuten hankkinu tuota karttapakettia onkohan hankkimisen arvoinen?
kanttii laittaa video response niin jos se hyväksyy sen niin sitten siihen videon alapuolelle tulee suora linkki sun videoon. voin vaa kuvitella mitenkä nuo vastustajat itkevät :D
Nyt sain täyteen 1000 tappoa SPAS-12 aseella, seuraavan embleemin saa sitten kun on 2500 tappoa, sinne on sitten jokunen matka.
"Lisävarusteena" käytän tuossa aseessa FMJ:tä mitäs muut käyttää?
Gorgeous sinäkö tuossa videossa ammuskelet? hienoja kaatoja jokatapauksessa.
Sitten yks uus juttu jonka tänään bongasin. Call of Duty Black Ops. Onko kellään mitään tietoa kyseisestä pelistä? katsoin trailerin youtubesta, näyttää aika samalta kun tämä modern warfare 2.
- onko tietoa että tuleeko mille alustoille? (pc, xbox, ps3)
- onko mitä eroja tuohon mw2:een?
- löytyykö moninpeli?
Alkanut eilisen jälkeen tämä peli kyllä kasvattaa jättimäistä virtuaalifallosta otsaani. Ei kertakaikkiaan jaksa enää näitä noobthrowerkakaroita yms jotka pilaavat koko pelin ja tota tapahtuu joka helvetin päivä monta kertaa. Taitaa olla vaihto bc2:seen edessä, muutenkin "realistisempi" peli.