Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ehkä vittumaisinta on noi Marathon, Lightweight, Commando- tyypit, samoin kranaatinheittimellä silmittömästi ruippijat. Meillä on kavereiden kanssa niille oma lempinimi: kyrpä :D No ei, kaikilla oma tyylinsä pelata, ei siinä mitään, turha ottaa pelaamista liian vakavasti. Ite oon pelaillu Hardcore HQ Pro: ta. Hyvä pelimuoto, kun on joku muukin päämäärä kuin silmittömästi tappaminen. Parasta (ja samalla vittumaisinta) on kuunnella ku joku nimimerkillä tyyliin -Samppa97 kimittää mikrofoniin juuri oppimiaan kirosanoja.. ja kitisee siellä sitte ku homma ei mee putkee :D
Mitkä porukan Kill/Death ratiot? Oma 1,33

Mä oon ihan samaa mieltä tästä.. Jotenki Quarryyn sopii vaan noi perkit ja 1887 akimbot, mut en kyllä muissa mapeissa käytä. Scar ja WA2000 on melkeinpä ainoot aseet mitä tulee käytettyä.

Tiedättekö millon map pack tulee pleikalle ja paljonko maksaa?

Boxille ne makso 14.99$ ja julkaistiin 30.3 :( Pleikkarille varmaan samaa hintaluokkaa ja 5.5 pitäs olla ladattavissa. http://callofduty.wikia.com/wiki/Stimulus_Package

Tossa on 7min pätkä http://www.youtube.com/watch?v=OgXcN_KO4CY&feature=player_embedded

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minä en todellakaan maksa tuosta paketista 15egeä. EHKÄ voin silloin ladata sen jos se tulee ilmaiseksi. Ihan tajutonta rahastusta, infinity wardsi sai ainaki milijaardeja dollareita MW2 myynnistä. Ja nyt ne antaa kohtuuttomaan hintaan pelaajille lahjaksi pari hassau karttaa.. EN OSTA!

Minä en todellakaan maksa tuosta paketista 15egeä. EHKÄ voin silloin ladata sen jos se tulee ilmaiseksi. Ihan tajutonta rahastusta, infinity wardsi sai ainaki milijaardeja dollareita MW2 myynnistä. Ja nyt ne antaa kohtuuttomaan hintaan pelaajille lahjaksi pari hassau karttaa.. EN OSTA!

Kyllä kannatais, on kyllä kivoja karttoja.

Todella ärsyttävää ku Dominationissa aika usein aivan onnetonta tiimiä kokoajan.. Auttais kuhan ne ees vähän menis ottaa niitä lippuja mut välillä ei sitte mitää.. Estatessa oli yks mukava peli 6vs6 ku loput viis mun tiimistä istu siellä vitun talossa snipereiden kanssa ja ammuskeli sinne tänne. Yksin joutu juoksentelee niitä helvetin lippuja sieltä. Ku saatanan aasit ei vaan millään tajuu että sillai A:lla kykkimällä ei niitä voiteta.. JA ei siinä, tappojahan ne haluaa.. mut jos sillä sniperilla kämpäten saa 4/20 ni pitäisköhän kokeilla jotain muuta.

Tuli vedettyä yks 84/14 ja most points captured Scrapyardilla ku seuraavalla mun tiimistä joku 10/30... prkl että palaa käpy

Kävin piruuttani eilen jenkkiaccountini storessa. Yritin käydä katsomassa onko tämä kuuluisa karttapaketti millaiseen hintaan tullut myyntiin, mutta en löytänyt sitä sieltä vaikka millä hakusanoilla yritin etsiä!! Siis Jenkkistoreenhan se piti tulla jo 4.5 myyntiin. Ja kun Jenkkiaccountin puolella kun laittoi MW2 pelin sisään, ni siellä kokoajan mainostettiin että osta DLC nyt! Mutta ei kerrottu että mistä..

Tuolla se olis storessa mut ilmottaa jostain virheestä ku yrittää ostaa.. No odotellaan :)

Juu, vaikka minä vannoin pari viestiä sitten että EN OSTA! äh.. kai se on perskeles ostettava.. Mutta mulla on sama juttu, erroria pukkaa. Lieneekö ruuhkaa verkossa...

Yks kaveri sano ettei stimulus packin karttoja ei pysty pelaamaan Team Deathmatch moodissa ollenkaan. Pitäneekö paikkansa?

Yks kaveri sano ettei stimulus packin karttoja ei pysty pelaamaan Team Deathmatch moodissa ollenkaan. Pitäneekö paikkansa?

Joo eli on joku HCjuttu missä on search&destroy ja joku toinen.. Vähän jäi paskanmaku suuhun tästä paketista! Miks ei voi olla jokaisessa pelimuodossa kaikki kartat?!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ps3

Mulla on niin että kun yritän kirjautua ps3 networkkiin niin tulee playstatin 3 networkkiin aikakatkaistiin ...
tietokoneet toimii ihan moitteettomasti ja muuten mikä on vikana ??
oisko kellää tietooo ???

Onko porukalla samaa ongelmaa kuin mulla? Kun menee MP niin se rupee connectaa matchmaking-serveriin ja lataa ja lataa vain? Äsken annoin olla puol tuntii eikä mitää muutosta. PSN Network toimii ja muut pelit netissä. Ongelma alkoi eile mutta sillon pääs sisään 15 min kun jätin latailee mutta enää mikään ei tunnu auttavan...

Vieläkö pakkislaiset pelaa tätä?

Eilen tuli pitkästä aikaa pelattua. Nyt kun alkaa kohta olla kesä ohi niin tulee varmasti taas tätäkin pelattua jonkun verran. Mitä itellä on tuolla psn kavereina niin tuntuu, että ite on ainut joka on kesällä pelannu muilla tuntuu olevan viimeksi kirjautunut 2 kuukautta sitten :D

Offtopic: Mites Afro ja muutki onko nhl 11 tilauksessa? Ens viikolla jo ilmestyy eikä ole vissiin edes omaa threadia sille? Pakkis tiimi taas kasaan?

Eilen tuli pitkästä aikaa pelattua. Nyt kun alkaa kohta olla kesä ohi niin tulee varmasti taas tätäkin pelattua jonkun verran. Mitä itellä on tuolla psn kavereina niin tuntuu, että ite on ainut joka on kesällä pelannu muilla tuntuu olevan viimeksi kirjautunut 2 kuukautta sitten :D

Offtopic: Mites Afro ja muutki onko nhl 11 tilauksessa? Ens viikolla jo ilmestyy eikä ole vissiin edes omaa threadia sille? Pakkis tiimi taas kasaan?
Ite en oo pelannu moneen kuukauteen, ja kannattaakohan sitä edes vaivautua ilman sitä karttapakettia?

Ei kai änäri vielä elokuussa ilmesty? :wtf:

E. jos oikein katoin niin, vasta syyskuun puolessa välissä. Vähän oon kyllä miettiny, josko sitä ois vaihtnu vuodeksi jalkapallon pariin..:rolleyes:

Ei oo oikein kerinnyt viime kuukausina. Viikot ulkomailla duunissa ja sit kun on himassa vaimo ja poika vie suurimman osan ajasta. Harmittaa itseänikin kun PS3 on jäänyt niin vähälle huomiolle. Täytyy yrittää antaa sille enemmän rakkautta kun pääsen taas himaan. NHL 11 kuulostaa hyvältä. Kymppiä tuli tahkottua muutaman kausi, tosin vain yksin pelin muodossa.

Ite en oo pelannu moneen kuukauteen, ja kannattaakohan sitä edes vaivautua ilman sitä karttapakettia?

Ei kai änäri vielä elokuussa ilmesty? :wtf:

E. jos oikein katoin niin, vasta syyskuun puolessa välissä. Vähän oon kyllä miettiny, josko sitä ois vaihtnu vuodeksi jalkapallon pariin..:rolleyes:

Voi perse. Niin kova odotus ollu päällä et menee jo kuukaudet sekasin :nolo: Eli syyskuussa tuo näyttää ilmestyvän.

Fifa 09 oli ainakin jotain niin karmeeta verrattuna 09 änäriin, että en ole sen jälkee futiksen pariin siirtymistä edes harkinnu :D

Täällä ollaan vasta pääsemässä pelin makuun. 5 vuotta ilman olin ilman konsolia, ja tossa heinäkuun lopulla ostin sitten osalla rakebackeista ps3 ja mw2.FPS pelejä hakannu PC:llä ja konsoleilla 90-luvun alusta asti. niin pahasti oon taas koukussa että pokeri jääny sit kokonaan pois :D Miten muutes saa päälle sellasen ns " röllipuvun" sille ukolle? aika paisti olen vasta, 18h pelattu ja level 30 menossa. alussa tuli todella pahasti kuokkaan. pääseekö siihen pakkis klaaniin miten ?

mj_6985 nikillä pelaan , voi lisätä jos haluu riistaa mukaan geimeihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom