Call Of Duty 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä ainakin CoD4:n verkkopelissä tarkoitti juuri tuota, että kaikki aseet ja muut ansaitut katoaa ja periaatteessa kaikki pitää tehdä alusta. Siitä hyvästä sai sitten uusia kunniamerkkejä. Rankingit kuitenkin pysyi ennallaan, etteivät ne nollaudu.

Jos alottaa tuon prestige moodin niin sillonhan lähtee kaikki aseet ja peli alkaa "alusta"?

Leveli alkaa ykkösestä ja kaikki aseet ja lisäpalikat pitää ansaita uusiksi. Online rankit säilyy niinkun Biroo mainitsikin. Eli muuten sama systeemi kuin nelosessa mutta tässä saa Prestigen myötä lisää noita "create a class" sloteja. Niitähän on normisti vaan 5kpl, mutta sitä mukaan kun suorittaa Prestigeitä niin niitä saa lisää. Esim Prestige 10 on 10 create a class slotia.

Voisivat väsätä codin talvisodasta, jos alkaa sodat loppua aiheina. Ois muuten vitun makeeta.

"Ryssä perrrrrrrrkele...!":rock:

Edit: On muuten vitun hauska se Nazi Zombie-modi minkä saa kun kiskoo yksinpelin läpi. Kaverin kanssa hemmetin hupaisaa. Ainoo vaan etteivät oo ottanu kaikkia aseita siihen, suomi-kp (tai siis ppsh) ja se "kiekko"-lippaallinen (ilm. maxim?) pikakivääri tekis gutaa tossa. Sädepyssy on rock:hyvä:

Nimim. kaverin kanssa 15 tasolle päästy, en tajua miten joku on juutuubissa kiskonu yksin jonnekki tasolle 25.

Kohtuu paljon mennyt PC puolella maku tosta rankista. Ovat löytäneen aukon raNkki systeemistä ja löytyy useita servuja missä saa yhdestä taposta jonkun 5000 xpeetä. Servut sit pullollaan Prestige lvl10 omaavia nyybbiä.

Eihän tolla rankilla mitään väliä ole, huono pelaaja on huono arvosta riippumatta, mutta olisihan se kiva, että ne jotka oikeasti haluaa suorittaa noita challengeja ja nostattaa rankkiaan erottuisivat jotenkin joukosta.

Toista se oli kun battlefield 2 servulta löytyi Colonel kotka merkillään taikka yhden tai useamman tähden General niin tiesi, että nyt on kunnon hardcore veteraani pelaamassa. Rispektit sai välittömästi.

Itse pleikkarilla törmäsin tänään semmoiselle serverille jossa tiimit vuoronperään domination modissa juoksivat lipulle ja valloittivat paikan jonka jälkeen toinen tiimi juoksi siihen ja tätä jatkoivat vuoronperään keräten kokoajan tietenkin vähän expaa.

Vieläkö kukaan pelaa tätä? Itse oon yrittäny tähän tykästyä,mutta ei vaan tuu mitää.. Treyarse on saanu ryssittyä tän niinku kolmosenki! Onneks on nelonen!!

Itse pleikkarilla törmäsin tänään semmoiselle serverille jossa tiimit vuoronperään domination modissa juoksivat lipulle ja valloittivat paikan jonka jälkeen toinen tiimi juoksi siihen ja tätä jatkoivat vuoronperään keräten kokoajan tietenkin vähän expaa.

Onko sulla pleikalla mitään onkelmia päästä pelaa onlines? Ku en ite meinaa koskaan päästä. Tyhmää ku ei oo samanlaista servuvalikkoo niinku PC:llä. Muut pelit pelittää netis hyvin mut just CoD 5 ei mee millään. Onko tavallista että joutuu monta kertaa näpyttelee Find server vai meneekö sulla heti johonkin peliin?.?

Back
Ylös Bottom