Call Of Duty 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Ei se vaikeustason nostaminen tee sitä peliä pidemmäksi. Haastavemmaksi toki tekee ja sitä kautta saattaa tulla kuolemia (peli aika pitenee tämän takia), mutta ei se kamppanian pituuteen vaikuta.

Siule ei kyllä varsin mikään peli ole lyhyt :D Samalla tavalla puolustelit fallouttia tuolla sen ketjussa :)

Itse pelasin toisiksi vaikeimmalla.

Fallout on ihan eriasia. Se on tosiaan ihan helkkarin lyhyt, jos vetää pelkän main questin läpi, mutta sitä saa omalla pelityylillä pidennettyä melkoisesti ;)

CoDeissa on aina ollut kohtuu "lyhyt" yksinpelikampanja, mutta kun sitä vääntää vaikeimmalla tasolla niin jokaisen kentän suorittamiseen kuluu huomattavasti enemmän aikaa. Silloin se ei enää tunnukaan niin lyhyeltä. Mä olen itse tällä hetkellä kaiketi toiseksi viimeisessä tehtävässä ja niin pahasti jumissa, että saa nähdä koska menee läpi, väkisin aion kuitenkin runtata sen läpi :D

JEES tää on kyl pakko-ostos. Mutta ei PC:lle, koska se on niin paska. Kyllä kohta lähtee mukaan kaupasta PS3:lle.Onko kellään pleikkarilla?

Mä olen itse tällä hetkellä kaiketi toiseksi viimeisessä tehtävässä ja niin pahasti jumissa, että saa nähdä koska menee läpi, väkisin aion kuitenkin runtata sen läpi :D

Reichstagin portaat? :D Meni melkein 2h tohon tehtävään, vaikka pelasin co-oppina kaverin kanssa. Toiseksi vaikeimmalla tasolla.

Reichstagin portaat? :D Meni melkein 2h tohon tehtävään, vaikka pelasin co-oppina kaverin kanssa. Toiseksi vaikeimmalla tasolla.

Perkele ne viimeiset portaat on hanurista. :D

Juu, sepä se :D
Tuossa veteran tasossa on kaikista ärsyttävin piirre se, että menee mihin tahansa suojaan niin samantien sataa niskaan useita kranaatteja. Niitä ei kerkiä millään heittämään kaikkia takaisin, joten suuri osa ajasta menee juostessa kranaatteja karkuun (ja suurin osa kuolemista tulee kranaateista).

Mä olen vääntänyt tuota kohtaa nyt jo pari tuntia, mutta ei ole vielä mennyt läpi. Pitää kokeilla huomenna uudestaan, nyt ei enää jaksa :D

Jepjep :D Muutaman kerran meinasi mennä hermo niissä portaissa, etenkin viimeisissä. Ne helvetin sinkomiehet siellä ylhäällä ikkunoissa pilasi aina koko jutun. Ja tosiaan, samassa paikassa ei voi olla 10s kauempaa kun sataa kranaatteja niskaan.

JEES tää on kyl pakko-ostos. Mutta ei PC:lle, koska se on niin paska. Kyllä kohta lähtee mukaan kaupasta PS3:lle.Onko kellään pleikkarilla?

Kertokaa sitten kun konsoleissa saa hiiren ja näppiksen toimimaan, niin se surullisen kankea pelattavuus olisi poissa. Mun ei tarvii puolta sekuntia koskaan miettiä, kummalle ostan fps:n, pc:lle vai konsolille.

Kertokaa sitten kun konsoleissa saa hiiren ja näppiksen toimimaan, niin se surullisen kankea pelattavuus olisi poissa. Mun ei tarvii puolta sekuntia koskaan miettiä, kummalle ostan fps:n, pc:lle vai konsolille.

Pffft :D
Vaikka itse pelailen niin PC:llä kuin konsoleilla niin ei tuo ohjaus ole mistään muusta kuin tottumuksesta kiinni. Kyllähän hiirellä tähtääminen on helpompaa, mutta ei se tateillakaan hankalaa ole, kun siihen tottuu. Vaatii vaan vähän pelaamista.

Ootko Migsu kokeillut ohjaimella FPS pelejä? Minäkin vastustin suuresti monta vuotta, mutta sitten hankin PS3:en ja opettelin tuon. Ja kyllä sen oppii, enkä kyllä enää pelais PC:llä mitään. Olihan se alussa tuskaa, mutta viikko pari treeniä ni alkaa jo maistua. Nyt vois väittää jo hallitsevansa kun on kill/death ratiot hyvin plussalla onlinessa. :D

Mulla on tää pleikkarilla. Nyt kun eilen illalla ehdin hieman pelaamaan enemmän, niin ei se ehkä kuitenkaan niin huono oo, kuin mitä vielä eilen päivällä kirjoitin :D

Ootko Migsu kokeillut ohjaimella FPS pelejä? Minäkin vastustin suuresti monta vuotta, mutta sitten hankin PS3:en ja opettelin tuon. Ja kyllä sen oppii, enkä kyllä enää pelais PC:llä mitään. Olihan se alussa tuskaa, mutta viikko pari treeniä ni alkaa jo maistua. Nyt vois väittää jo hallitsevansa kun on kill/death ratiot hyvin plussalla onlinessa. :D
Millaset kill/death ratiot siula on?

Mites boxi pelaajilla?

Miqsu se on.

Ja kyllä, omistan PS3:n. Onhan se kivaa pelata, en minä sitä. Mutta jos ihan tosissaan lähdetään matsia vetämään, mulle tulee itku ja haluan syyttää sitä ohjainta ja hitaita 180-käännöksiä ;)

PC > Konsoli, kun kyseessä FPS-peli. Aina. Se on vaan se, että ohjain ei pysty samaan kuin hiiri.

Miqsu se on.

Ja kyllä, omistan PS3:n. Onhan se kivaa pelata, en minä sitä. Mutta jos ihan tosissaan lähdetään matsia vetämään, mulle tulee itku ja haluan syyttää sitä ohjainta ja hitaita 180-käännöksiä ;)

PC > Konsoli, kun kyseessä FPS-peli. Aina. Se on vaan se, että ohjain ei pysty samaan kuin hiiri.

Noihin käännöksiin esim. codeissa vaikuttaa ihan pirusti se, että minkä laittaa controller sensitivityyn. Defaultilla kääntyy aika hitaasti, mutta kun nostaa parilla pykälällä niin johan alkaa ukko kääntyä :)

Noihin käännöksiin esim. codeissa vaikuttaa ihan pirusti se, että minkä laittaa controller sensitivityyn. Defaultilla kääntyy aika hitaasti, mutta kun nostaa parilla pykälällä niin johan alkaa ukko kääntyä :)

Hiiren kanssa mun ei tarvii säätää ;)

Ja teeppä sillä pädilläs vaikka siisti kahdeksikko alle puolessa sekunnissa ;)

Luitko sä sitä mun ensimmäistä kommenttia tähän asiaan ollenkaan?
Mitä sanoin siellä hiirestä ja mitä pädistä? ;)

Konsolilla pelatessa kaikilla on se pädi käytössä, joten ei ole tarvetta piirrellä kahdeksikkoja (eikä mulla kyllä muutenkaan ole, nopeammin se tähtäys hoituu ilman 8 piirtelyä ;) ).

Ei sillä kahdeksikon tekemisellä ketään missään fps pelissä tapeta :D Ei tarvii, kun vaan osua. Kahdeksikkoja voi sitten piirellä vaikka matemaattisia tehtäviä ratkoessa.

Senssin muuttaminen kestää 2 sekuntia.

Juu ei tietenkään onnistu, mutta onkin ehkä sitten pikkusen realistisempaa. Ei kukaan oikeastikkaan siirrä tähtäin millisekunnissa 180 astetta. :D

Meni nyt taas ohv-topikiksi. Ei tästä pitänyt tulla näppis/hiiri/pädi- vääntöä.

Meni nyt taas ohv-topikiksi. Ei tästä pitänyt tulla näppis/hiiri/pädi- vääntöä.

Tietotekniikka osiolla KAIKESTA tulee vääntöä :lol2:

Mulla ei henkilökohtaisesti ole mitään hiiri/näppis komboa vastaan, eikä myöskään mitään pädejä vastaan.PC:llä pelatessa tottakai käytän hiiri/näppis komboa, konsoleilla pelatessa pädiä ja molemmat vaihtoehdot toimii mulle ihan yhtä hyvin.

Back
Ylös Bottom