Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten työ jaksatte pelata jotain putkijouksu-yksinpeliä kun onlinessa pääsee vapaaseen maailmaan temmeltämään ja ampumaan oikeita ihmisisä bottien sijaan? Mulla taas tuntuu etten jaksa edes aloittaa koko yksinpeliä, tosin sieltä aukeais se zombimättö, mitä kyllä on hehkutettu.
Kyllä mua kiinnostaa noissa CoDeissa aina pelata myös ne yksinpelikampanjat läpi, kun ne on kuitenkin poikkeuksetta hyvin tehty. Jos tuota ei olisi tarkoitettu yksinpelattavaksi niin siinä olisi pelkkä moninpeli ;)
No kai sitten edes menette sinne onlinepuolelle kun putki on juostu läpi? Siellähän se peli vasta pääsee oikeuksiinsa. ;)
Nimim. COD4 yksinpeliä 5 tuntia, onlinepeliä 500 tuntia.
Voiko tossa co-operativessa vaihtaa sitä split screeniä ihan koko ruuduiksi. Nyt kummassakin kuvassa 1/5 puuttuu, eli siinä vain taustaa.
Mun mielestä se on hyvä noin, pysyy kuvasuhde siinä 4:3 ja näkee kunnolla ympäristön. Toisin kun jossain peleissä on joko jaettu kahtia joko pysty- tai vaakasuunnassa. Jälkimmäinen noista on se paskempi vaihtoehto, varsinkin jos on laajakuva-tv.

Jep, koetin äsken resistancea kaverin kanssa. Siinä oli jaettu pystysuorasti ja oli paljon huonompi. "Hoksattiin" vasta äsken, että se on itseasiassa paljon parempi codissa.![]()

Kyllä vain. Pienellä tv:llä ne ruudut vaan voi näyttää aika pieniltä. Mutta kai kaikki nyt sen verran panostaa pelaamiseen, että kunnon telkkarit hankkii.![]()
Jaa-a paha sanoa, kun taitaa yhden käden sormilla olla laskettavissa ne pelit, jotka oikeesti pyörii tuolla 1080p resolla.No kyllä tällä 37" pärjää vielä ihan hyvin. Tosin videotykki tulossa pian, pääsee 92 tuuman kankaaseen tykittämään! :D Ottaako muuten grafiikka paljon hittiä ku 1080p kuvaa laittaa tohon kankaalle verrattuna vaikka tuohon mun 37" full hd telkkariin?
Kyllä oli karmea yllätys tämä Call of Duty 5. Kuin olisi menty vuosia taaksepäin kehityksessä. Huonoudesta ja tympeästä toteutuksesta kertoo sekin että ensimmäisenä teki mieli ampua omia sotilaita... COD 4 sensijaan oli mahtava ja sen takia COD5 olikin kuin isku rätillä vasten kasvoja...
Kyllä oli karmea yllätys tämä Call of Duty 5. Kuin olisi menty vuosia taaksepäin kehityksessä. Huonoudesta ja tympeästä toteutuksesta kertoo sekin että ensimmäisenä teki mieli ampua omia sotilaita... COD 4 sensijaan oli mahtava ja sen takia COD5 olikin kuin isku rätillä vasten kasvoja...
en odottanut tältä niin paljoa, toinen maailmansota ja kaikkea vanhaa mutta silti jaksaa räiskiä moninpeliä ja miksei yksinpeliäkinKyllä oli karmea yllätys tämä Call of Duty 5. Kuin olisi menty vuosia taaksepäin kehityksessä. Huonoudesta ja tympeästä toteutuksesta kertoo sekin että ensimmäisenä teki mieli ampua omia sotilaita... COD 4 sensijaan oli mahtava ja sen takia COD5 olikin kuin isku rätillä vasten kasvoja...
Moninpeliä en hirveesti oo vielä kokeillut, muutaman deathmatchin, mutta ei sekään jostain syystä nappaa.
Tähän saattaa tietysti vaikuttaa se, että mulla on kanssa varmaan 500 tuntia onlinea pohjalla CoD 4:sta, niin tulee verrattua turhankin paljon siihen.
Ei se vaikeustason nostaminen tee sitä peliä pidemmäksi. Haastavemmaksi toki tekee ja sitä kautta saattaa tulla kuolemia (peli aika pitenee tämän takia), mutta ei se kamppanian pituuteen vaikuta.Monet valittaa, että yksinpelikampanja on liian lyhyt... Millä vaikeustasolla olette pelanneet?
Mä väitän edelleen, että kun pistää Veteranin vaikeudeksi niin ei ole liian lyhyt. Tai sitten mä olen vaan ihan vitun huono pelaamaan ;)