Call Of Duty 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Kiinnostasko ketään, jos joku viikko kokoonnuttas jollekkin servulle (PC-versio) pelailee ja katotaan kuka olis pakkiksen kovin codittaja. ;) Kunhan vaan "aika ja paikka" olis kohillaan niin ite lähtisin mielellään. Perekele on kyl kräkätty versio näin aluks, mutta jos sen aidon vaikka pukki tois tullessaan katotaa nyt. ;)

Arikara tai w/e med bayonet oli pelin ainoa käyttökelpoinen ase. Mitään kivempaa kun olla co-opissa se kakkospelaaja joka ei saa ikinä liekinheitintä vaan saa juoksennella pistelemässä ihmisiä ja huutaa sitten kaverille että REZ PLX ... Musta tuntuu että se vihaa mua jo :(

Peli on helvetin kova, nää vanhat ww2 aseet rokkaa ja on PALJON äijempiä kun nelosen avaruuspyssyt. Peli ei jää nelosesta jalkoihin millään osa-alueella mun mielestä.

Ja puhun pelkästään onlinesta. Yksinpeli, woot?

Peli on helvetin kova, nää vanhat ww2 aseet rokkaa ja on PALJON äijempiä kun nelosen avaruuspyssyt. Peli ei jää nelosesta jalkoihin millään osa-alueella mun mielestä.

Miten nuo perkit on toteutettu moninpelissä? Mites saako aseisiin mitä lisäosia?

Miten nuo perkit on toteutettu moninpelissä? Mites saako aseisiin mitä lisäosia?

Perkit on aika pitkälle täysin identtiset COD4 kanssa. Claymore on Bouncing Betty, toimii vähän eri periaatteella vaan. Second Chance perkki on hauska, eli jos sut tapetaan jäät makaamaan maahan ja jos jollain oman tiimin hemmolla on sama perkki se voi tulla pelastamaan sut (medic). Aseisiin saa red-dotin (tosin siinä on musta piste), lisälippaan tai silun. Ainakin noihin perus rynkkyihin. Pulttilukkoseen kivääriin saa scopen jne..

Tuolla on aika äijä aseita, esim käsiaseissa magnumi sitten löytyy kakspiippusta haulikkoa, liekinheitintä jne.

Perkit on aika pitkälle täysin identtiset COD4 kanssa. Claymore on Bouncing Betty, toimii vähän eri periaatteella vaan. Second Chance perkki on hauska, eli jos sut tapetaan jäät makaamaan maahan ja jos jollain oman tiimin hemmolla on sama perkki se voi tulla pelastamaan sut (medic). Aseisiin saa red-dotin (tosin siinä on musta piste), lisälippaan tai silun. Ainakin noihin perus rynkkyihin. Pulttilukkoseen kivääriin saa scopen jne..
Ok. Hyvällehän tuo kuulostaa ja tiistaina pääsee jo itse kokeilemaan.

Lähinnä nettipeliksi itse tämän hommasin, kun ei cod 4 jälkeen ole tullut mitään huippu live pelejä.

Ite olen samaa mieltä. Tässä vitosessa on ehkä enemmän putkijuoksua ku nelosessa, mutta kyllä tääki koukuttaa samalla tapaa mitä nelonen teki. Niin ja sit nelosessa oli kyllä selkeämpi tarina mitä seurattiin. Tässä vitosessa ei oo samanlaista lankaa mitä pitkin mennään tehtävästä toiseen. No ei sen puoleen, en olisikaan jaksanut enään yhtään WW2 sankaritarina peliä. Parempi näin, että ei aleta kuvaamaan mitään yhden miehen sotaa. Sekin on harmi, että peli on tosi lyhyt. Aivan kuten nelonenkin.

Toi venäläisten eka tehtävä vetää melkein vertoja nelosen sniputehtävälle.

On muuten Treyarchin tiimi osannu hyvin ottaa kaiken irti tosta nelosen grafiikkamoottorista. Ainakin PS3:lla tää peli näyttää paikoitellen jopa hienommalta mitä nelonen näytti (vaikea tehdä täydellistä vertailua ku pelit sijottuu iha eri ympäristöihin). Ja nelonenhan näytti pirun hienolta. Peli rullaa muutenkin sujuvasti.

Back
Ylös Bottom