MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vittu jee 22lvl! Kuinka kauan tos oikeen menee jos meinaa ton tonne 50lvl hakkaa :D
Tuntuu, että se levujen nousu on nyt jo liian hidasta.

Ja se hidastuu mitä korkeammin olet rankattu. Lvl 50 pääsee apout ~30h hakkaamisen jälkeen. Riippuu tietty vähän mitä pelimuotoja harrastaa, toisista nappaa enemmän pojoja kun toisista..

Mulla lvl 53 ja oisko pelitunteja takana joku 40h. Nyt tosin lapissa työmatkalla ni prkl jää pari päivää pelaamatta. Törkeet vierotusoireet. Olo on kuin :david:

Ja se hidastuu mitä korkeammin olet rankattu. Lvl 50 pääsee apout ~30h hakkaamisen jälkeen. Riippuu tietty vähän mitä pelimuotoja harrastaa, toisista nappaa enemmän pojoja kun toisista..

Mulla lvl 53 ja oisko pelitunteja takana joku 40h. Nyt tosin lapissa työmatkalla ni prkl jää pari päivää pelaamatta. Törkeet vierotusoireet. Olo on kuin :david:

Mitäs pelimuotoa itse tykkäät eniten pelailla ja oot todennu parhaaks levujen nostamisee? :)

Olikohan se Headquarters missä ei ollu mitään järkee. Jengi lappaa samaan mylläkkään granuin ja singoin.

Noita piirileikkejä pitäs pelata omalla porukalla ja kaikkilla headsetit, muuten se ei kyllä ole hauskaa. Kukaan ei tiedä mitä oman jengin tyypit tekee eikä taktikoinnista tietoakaan.

Aina pitää olla headsetti ja suomalaisten kans pelata search and destroytä muslimeja vastaan :D +50 taposta, eikä se jäbä enää nouse ja tule puukottaan sua selkään sinne mis snaippaat :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on 6h19min liveä takana ja 19lvl on menos, muutaman sadan jälkeen lvl20 kutsuu. Eikö muka ole useampaa pakkotoistolaista pelaamassa? Voitas sopii joku ilta pelit ja pelata keskenään... Löytyskö 10-20 livettäjää, vois pelata niinkun oikeesti.

Voishan sitä tulla kans vähän koittaan, ei oo häpee ottaa turpaan pakkislaisilta. Livessä nimellä jarkkou pitäis löytyä.

Zone-sarja -42%
Joo pistetään samalla mitalla takasi että miks ostaa PC versio ja pelata selkä köyryssä pikku monitorin edessä kun voi ostaa konsoliversion ja pelata sohvalla löhöen ja nauttia 40" teräväpiirtograffaa.. :rock:

:david:

Suositut

Back
Ylös Bottom