MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Juma kun näyttää kyl hyvältä.

wikipedia kertoo seuraavaa:

"Julkaisupäivää ei vielä ole vahvistettu, mutta pelin arvellaan yleisesti ilmestyvän vuoden 2007 lopussa."

Jes, vihdoinkin WW2:sta eroon. Alkaa tulla korvista jo ulos, kun tuli hakattua niin ahkerasti WW2-pelejä tuossa vuosi, pari, sitten :)

CoD 3 on testaamatta kyllä, ja näillä näkymin jääkin testaamatta. On tuntunu noi CoDit vähän saman toistolta.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
ilmeisesti EI PC peli, muistaisin törmänneeni jossain että cod3 tulis pc:lle (??) tiedä sitten onko enää tolla nimellä.

SEhän nyt on selvä, että ainakin konsoleille tulee kaikki ;) Ei pätki eikä mitään. Kiekko koneeseen vaan. TOsin hiirellä pelattavuus olisi kivempaa ja helpompaa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
SEhän nyt on selvä, että ainakin konsoleille tulee kaikki ;) Ei pätki eikä mitään. Kiekko koneeseen vaan. TOsin hiirellä pelattavuus olisi kivempaa ja helpompaa.

Jep. Ilman hiirtä on vähän haastavampi pelata, mutta onhan se mukavampi pelata isolta telkkarilta kuin pc:n näytöltä.

Kipi, mikäs ongelma se on?
box.jpg

Kyllä mä kanssa tykkään käytellä konsolia peleissä kanssa enemmin kuin PC:tä. Tosin mä en ookaan über1337megapelaaja vaan pelaan huvikseni.

box.jpg

Kyllä mä kanssa tykkään käytellä konsolia peleissä kanssa enemmin kuin PC:tä. Tosin mä en ookaan über1337megapelaaja vaan pelaan huvikseni.

Jaa sitä on tommosiakin. No taidan silti tyytyä perus ohjaimeen.

hienolta näyttää ja todellakin alkaa noi ww2:set oleen jo pelattu et nykyaikaa voi toimia tuossa hyvin. pitänee tuohon asti pelata cod3:sta multiplayerillä ps3:lla..

Mitenkäs toi hiiri+näppäimistö systeemi toimii, eikö peli pidä olla tehty sitä silmälläpitäen että se toimii? Muistaakseni jossain oli puhetta että ei toimis fps peleissä vaan olisi roolipelejä varten.

box.jpg

Toi on helvetin perseestä, jos noi yleistyy paljon. Viedään meinaa aika 100-0 pädillä pelaajia, jos jollain on toi hiiri+näppäimistö-yhdistelmä käytössä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom