Cain Velasquez

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Cain on alkanut taas treenaamaan kunnolla ja näin paluu lähestyy. Ihan hyvältä alkaa vaikuttaa HW tilanne, kun/jos Cain saadaan myös sekoittamaan pakkaa. Nyt jos Cain pysyisi edes pari vuotta ehjänä, niin nähtäisiin kiinnostavia matseja. Esim. Cain vs Stipe, Cain vs Ngannou. Cain vs Werdum 2 jne.
https://www.mmamania.com/2017/12/12...ing-up-long-run-lost-five-years-to-injury-mma

DQaysOVUMAUuEF_.jpg

Miten hitossa se sai itsensa Ngannou matsissa paskaksi tekematta mitaan mutta nyt hyppii voltteja kuin joku uber ninja parhaina vuosinaan?

Miten hitossa se sai itsensa Ngannou matsissa paskaksi tekematta mitaan mutta nyt hyppii voltteja kuin joku uber ninja parhaina vuosinaan?

Vahvistettiinko koskaan mitään vammaa siihen polveen? Mun mielestä tipahti Ngannoun iskuun ja jalkakin hieman siinä hötkässä taittui, mutta ei välttämättä käynyt pahemmin?

Vahvistettiinko koskaan mitään vammaa siihen polveen? Mun mielestä tipahti Ngannoun iskuun ja jalkakin hieman siinä hötkässä taittui, mutta ei välttämättä käynyt pahemmin?

En tieda mutta karjuihan se kivuissaan siina maassa. Liikkuvuudesta paatellen ei nakojaan kaynyt pahasti

Mua aina ihmetyttäny, että kukaan ei koskaan puhunut siitä, mitä crop copin nilkalle kävi Gonzagan tyrmäyksen seurauksena.
It was fine??
107877_1.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Velasquez Ilmeisesti yrittanyt ampua heppua joka oli kosketellut seksuaalisesti hanen alaikaista sukulaista (ehka tytarta) ja ampui kyseisen miehen isaa

Jännä et päättäny ampua kun ois voinu hakata vammaseks tai vaikka hengiltä halutessaan. Herää ajatus et on olettanu sen myös kantavan asetta

Pidemmän kakun varmaan mitä toi pedari.

Joo se pedarinhan oli jo takuita vastaan vapaana. Pitaahan tuosta kunnon kakku tullakin, eika pedarijuttua voi kayttaa minkaanlaisena puolustuksena kun Cain ampui vaaraa henkiloa.

MODE: asiaa koskevat viestit uutislinkkiketjusta siirretty tänne.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom