Caged

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Katsoin tänään torrenttina ensimmäisen jakson. Oli kyllä niin mahtavaa paskaa ettei mitään järkee. Pienellä dramatiikalla kaveri pudotti 12paunaa nesteitä autossa makaamalla ja sit oli niiiiiiiiiin kuollut, että hyväkun ei ambulanssilla haettu. Ensimmäisessä matsissa "päähenkilö" voitto käsilukolla, niin kyseenalaisesta asennosta, että siitä en ole ainakaan ikinä itse ole saanu, tai nähnyt kenenkään saavan lukkoa kiinni. Viimeisessä matsissa sitten lyötiinkin vintti niin pimeeks että yleisö oikein pelkäsi kaverin kuolevan. Tyrmätylle hurrattiin ja nimee kuulutettiin enemmän, kun voittajalle, kun hän nousi ylös kanveesista.

vittu mitä paskaa, silti jotenkin omalla jenkkiydellään, niin viihdyttävää

Ite oon ehkä yhteensä jaksanu jaksnon kattoa. Ei se nyt ihan toivotonta kuraa ole et jos se nyt tulee ni paremman ohjelman puutteessa kannattaa jättää pyörimään. Vaimo kattonu enempiki sitä.

vittu mitä paskaa.
alemmaksi tuosta on vaikea päästä, mieluumin katselen vaikka bumfighteja kun tuota realitypaskaa
joka on vielä todella rankasti yli dramatisoitu kuten jenkeissä kaikki.
ei tule mitään semmosta, että tuota jatkaisin tuon puuduttavan eka jakson jälkeen.
ainoa positiivinen asia jaksossa oli, että kiiltokuvapoika sai pataan tuli tyrmätyksi. :D

Kyllähän Tito Ortiz kävi yhdessä jaksossa seuraamassa näiden jätkien matseja ja 'otti' pari voittajaa talliinsa ainakin kokeilemaan siipiään. Muuten perus mtvjenkkipaskadraamaa koko sarja ja pakko kompata että ihan parasta hupia on kun tää yks veijari "golden boy" ottaa pataansa kun on keskittynyt enemmän justin bieber tyyliseen tukkaansa kuin itse ottelemiseen :D

MMA-ohjelmista ei ole ylitarjontaa, siksi muutaman kerran olen katsonut. On kyllä käsittämätöntä paskaa, enkä ole enää pystynyt katsomaan, vaikka olen yrittänyt.
Parasta on kun PrettyBoy häviää, muuta hyvää en keksi. Taitaa olla lavastettu koko sarja.

Back
Ylös Bottom